kuunsirppi 19.12.2007 17:05:49 | |
---|
Mä ilmoitan tuonne Plevnaan tässä joulun aikaan tuota suuntaa antavaa osallistujien lukumäärää. Luulen, että kerron, että tulijoita on n. 20-25 henkeä. Muistaahan kaikki hoitaa omat ruokavarauksensa itse, jos haluaa sen etukäteen tehdä. Mä olen siellä mökillä Hämeenkyrössä jo joulupäivästä lähtien ja tulen sieltä sinne Tampereelle. Nettiin en lomaillessa joka päivä pääse, mutta "kylillä" käydessä pyrin katsomaan, onko jotain oleellista tällä rintamalla tapahtunut, mitä pitäis sinne paikanpäälle ilmoittaa. Tekstareita voi mulle kyllä laittaa ja mailia, jos on jotain asiaan liittyvää. Mä luulen, että itse tulen sinne Plevnaan about kuuden maissa ko.iltana. Mietin vielä, että tuunko omalla autolla ja menen mökille yöllä, vai mitä teen, mutta se selviää aikanaan ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Ukko 19.12.2007 17:14:43 | |
---|
Mä ilmoitan tuonne Plevnaan tässä joulun aikaan tuota suuntaa antavaa osallistujien lukumäärää. Luulen, että kerron, että tulijoita on n. 20-25 henkeä. Mulle tuli sitä menoa jonka vuoksi pistin kohdalleni E:n ja joka on priorisoitava pikkuesojen edelle eli en valitettavasti pääse paikalle. |
Mulle tuli sitä menoa jonka vuoksi pistin kohdalleni E:n ja joka on priorisoitava pikkuesojen edelle eli en valitettavasti pääse paikalle. Ahaa siis pidot vaan paranee. Vittu näitä hommia. |
baron 20.12.2007 00:01:13 | |
---|
Ahaa siis pidot vaan paranee. Kun saisit sen WW:n houkuteltua mukaan! Mulla on haave saada joskus soittaa yhdessä sen kanssa, tiedän kyllä että tää on yksipuolista. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
paice60 20.12.2007 00:03:38 | |
---|
Kun saisit sen WW:n houkuteltua mukaan! Mulla on haave saada joskus soittaa yhdessä sen kanssa, tiedän kyllä että tää on yksipuolista. Teen parhaani, tullaan juuri sillloin laivalta pois eli ehdin sinne juuri hyvin. Vittu näitä hommia. |
ÄM 20.12.2007 07:49:59 | |
---|
Mulla näyttää nyt aika vahvasti siltä, että tuun mestoille ja rumpujen kansa siis. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Ukko 20.12.2007 08:57:00 | |
---|
Ahaa siis pidot vaan paranee. Etkö siis sinäkään pääse sinne ? |
EP 20.12.2007 11:26:11 | |
---|
Kun saisit sen WW:n houkuteltua mukaan! Mulla on haave saada joskus soittaa yhdessä sen kanssa, tiedän kyllä että tää on yksipuolista. Ykspuolinen ihastuminen ompi rankkaa joskus! ..puolin ja toisin Heheee 8) |
vanhami 20.12.2007 13:27:56 (muokattu 20.12.2007 13:28:19) | |
---|
Kuka sinne hoitaa PA:n? Kaikki muu taitaa olla kuosissa. Kuten sanoin, voin tuoda tiskin ja piuhoja, jos joku tuo skobet ja monitorit ja ständit, ellei joku laupias samarialainen hoida koko kattausta. |
kuunsirppi 20.12.2007 13:43:58 | |
---|
Kuka sinne hoitaa PA:n? Kaikki muu taitaa olla kuosissa. Kuten sanoin, voin tuoda tiskin ja piuhoja, jos joku tuo skobet ja monitorit ja ständit, ellei joku laupias samarialainen hoida koko kattausta. oliko myös jonkinlaisia mikkejä jo jollain kassissa valmiina, vai pitäskö tuoda oma? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
paice60 20.12.2007 18:53:16 | |
---|
Etkö siis sinäkään pääse sinne ? MInä nimenomaan menen sinne edustamaan meidän suvun älykästä puolta. Vittu näitä hommia. |
Ukko 20.12.2007 19:15:34 | |
---|
MInä nimenomaan menen sinne edustamaan meidän suvun älykästä puolta. Jaahas. Ei parane enää näyttäytyä missään jos sinä annat sen älykuvan muille :( |
Anonymous-jazz 20.12.2007 23:52:08 | |
---|
Kun saisit sen WW:n houkuteltua mukaan! Mulla on haave saada joskus soittaa yhdessä sen kanssa, tiedän kyllä että tää on yksipuolista. Joo ilman mutta WW vaan mukaan. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kuunsirppi 21.12.2007 07:36:06 | |
---|
Laitoin nyt tuonne Plevnaan tiedon, että about 20-25 henkeä on tulossa ja samalla laitoin oman ruokatoivomukseni. Käyn jossain kylillä sitten vielä tuolla viikolla lukemassa täällä, mitä on viime hetken tietoja, jos on jotain oleellista Plevnan kannalta Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 21.12.2007 09:59:36 | |
---|
Laitoin nyt tuonne Plevnaan tiedon, että about 20-25 henkeä on tulossa ja samalla laitoin oman ruokatoivomukseni. Käyn jossain kylillä sitten vielä tuolla viikolla lukemassa täällä, mitä on viime hetken tietoja, jos on jotain oleellista Plevnan kannalta Saattas lillasti olla toivetta meitsinkin pääsystä, mut tosta ruuasta nyt tiiä, vasikka elää juomallakin :) -Parempi pää täynnä kuin kymmenen oksalla- |
v_m_kangas 21.12.2007 10:24:23 | |
---|
Pikkuhiljaa alkaa meikäläiselläkin tuo ehkä muuttumaan varmaan suuntaan. Laitoin jo Sokos hotelliin kyselyä, kun tuli joku tarjouskuponki. Ois edullisempaa sillä yöpyä kuin esim Omenassa. Humppaa tai soita humppaa |
paice60 21.12.2007 15:39:36 | |
---|
Minäkin olen jo varannut yöpymispaikan Tampereen eräästä kaupunginosasta, on aika edullinen. Vittu näitä hommia. |
manjaana 21.12.2007 15:44:28 | |
---|
Pikkuhiljaa alkaa meikäläiselläkin tuo ehkä muuttumaan varmaan suuntaan. Laitoin jo Sokos hotelliin kyselyä, kun tuli joku tarjouskuponki. Ois edullisempaa sillä yöpyä kuin esim Omenassa. Paljos oli Tampesterin omppu? Frendi yöpy just yhes ja oli aikas makee kämppä 50€ hinnalla... -Parempi pää täynnä kuin kymmenen oksalla- |
jjussila 21.12.2007 15:47:11 | |
---|
Minäkin olen jo varannut yöpymispaikan Tampereen eräästä kaupunginosasta, on aika edullinen. Aikanaan kulki sanonta, jonka mukaan rahan puutteen vuopksi joutuu välillä sekaantumaan omaan vaimoonkin... ..ei helev...olisko noin?..... |
jjussila 21.12.2007 15:50:14 | |
---|
Paljos oli Tampesterin omppu? Frendi yöpy just yhes ja oli aikas makee kämppä 50€ hinnalla... Koittakaa saada se Ompun orkesterihuone, se se vasta makee onkin.... ..ei helev...olisko noin?..... |