iku13 29.10.2007 10:47:47 (muokattu 29.10.2007 10:49:26) | |
---|
Mulla on ainakin työnantajana laskukaavana että palkka kerrotaan 1.3 - 1.35 niin päästään työnantajan kuluihin. Yleensä tuo 1.3 on siis lähempänä totuutta, 1.35 antaa sitten vähän pelivaraa. 533,3 - 553,8 paikkeille plus verot vielä pois |
iso j 19.12.2007 19:23:26 | |
---|
ja mulla on sellanen kansanviisaus että (sivuverokortilla) soittajan on tienattava 2e jos meinaa saada käteen sen 1e... aikalailla totta. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
Juntunen 19.12.2007 19:28:32 | |
---|
ja mulla on sellanen kansanviisaus että (sivuverokortilla) soittajan on tienattava 2e jos meinaa saada käteen sen 1e... aikalailla totta. Aikalailla tasan näin on mennyt. Hasabros-ketjussa kun ollaan, niin voinen samalla sanoa että toimiva putiikki. Ei valittamista. |
ja mulla on sellanen kansanviisaus että (sivuverokortilla) soittajan on tienattava 2e jos meinaa saada käteen sen 1e... aikalailla totta. Ai, mä joudun tienaamaan 3 että yksi tulisi tilille. Onhan sekin hyvä että vielä plussan puolelle pääsee. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
rintapek 19.12.2007 23:52:24 | |
---|
Ai, mä joudun tienaamaan 3 että yksi tulisi tilille. Onhan sekin hyvä että vielä plussan puolelle pääsee. Se tuossa vain pitää muistaa, että noita veroja ei lasketa keikka/keikka, vaan tulot/vuosi. Hasabros tai ei. One kind of music only - the good kind |
baron 20.12.2007 00:07:10 | |
---|
Se tuossa vain pitää muistaa, että noita veroja ei lasketa keikka/keikka, vaan tulot/vuosi. Hasabros tai ei. Enhän mä tässä Hasabrosia syytä, nehän tekee just "pykälien" mukaan. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
rintapek 20.12.2007 00:11:41 | |
---|
Enhän mä tässä Hasabrosia syytä, nehän tekee just "pykälien" mukaan. Ei tuossa ole mitään syyttämistä. Verot menevät tulojen mukaan. That_s it. One kind of music only - the good kind |