tonehound 17.07.2007 11:50:13 | |
---|
Moi Kertokaahan tietäjät mikä on paras reverb mikä on tänä päivänä saatavilla. Eikö kukaan tee kopiota Fenderin tuubi reverbistä meinaan sehän maksaa yli 700e Ei viitsisi maksaa pelkästä reverbistä melkein vahvarin hintaa. |
McNulty 17.07.2007 12:03:33 | |
---|
Moi Kertokaahan tietäjät mikä on paras reverb mikä on tänä päivänä saatavilla. Eikö kukaan tee kopiota Fenderin tuubi reverbistä meinaan sehän maksaa yli 700e Ei viitsisi maksaa pelkästä reverbistä melkein vahvarin hintaa. Haluatko siis jousikaikua? Suosittelen Electro-Harmonixia. Holy Grailista aina Holiest Grailiin asti. On mielestäni todella hyvän kuuloinen reverb ja "matkii" jousikaikua miellyttävän hyvin. if the shit fits... wear it! |
Mäci 17.07.2007 12:10:43 | |
---|
Monsterilta löytyy La Magia,mutta taitaa olla Fenkun hinnoissa... Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
p130 17.07.2007 12:33:21 (muokattu 17.07.2007 12:35:58) | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Jaqqi1991 18.12.2007 16:31:10 (muokattu 18.12.2007 16:31:54) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 154 päivää vanhaan ketjuun! Reverb pedaalia olen etsimässä koska tuosta Powerballista ei reverbiä löydy. Testannut olen Bossin RV5, Digitechin Digiverbin ja EH holy grailin. Graili oli noista paras mutta tulin miettineeksi olisiko vielä muita vaihtoehtoja Eli Reverb pedaali hakusessa. Pitäisi irrota käytettynä n. 120€ pintaan. Ei tosin ole aivan sentilleen tarkkaa We may be humans, but were still animals |
Myös Line6:en Verbzilla on hyvä, itse ostin tuon mieluummin kuin holy grailin. Näitä tonecoreja ei kannata dissata liikaa, vaikkei kuutosen laitteista muuten diggaisikaan. |
Ziggy Bubba 19.12.2007 13:09:25 | |
---|
Myös Line6:en Verbzilla on hyvä, itse ostin tuon mieluummin kuin holy grailin. Näitä tonecoreja ei kannata dissata liikaa, vaikkei kuutosen laitteista muuten diggaisikaan. Jep, Verbzilla on ässä. Eteenkin näissä reverbeissä Line 6 on erittäin vahva. Laitteesta löytyy todella monipuolinen ja laadukas kattaus erilaisia "tilakaikuja", eli ei kannata liikaa miettiä laitteen digitaalisuutta... "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
Tomtom 19.12.2007 13:31:03 | |
---|
Eikös LIttle Lanileilla oo ihan semmonen oikee "kaikutankkipedaali"? Joskus muistan nähneeni Custom Shopissa palttiarallaa 150€ hintaan. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
placebo 20.12.2007 01:23:09 | |
---|
Eikös LIttle Lanileilla oo ihan semmonen oikee "kaikutankkipedaali"? Joskus muistan nähneeni Custom Shopissa palttiarallaa 150€ hintaan. Pedaalin koosta voi päätellä, että sisällä oleva jousi on pienimmästä päästä, joten kovin pitkää tai "isoa" kaikua tuosta ei saane. |