Aihe: kanavanvaihtopedaali
1
päänahka
19.12.2007 12:54:26
Ilmeisesti kyseisessä pelissä voi pedaalilla kytkeä useampaa kuin kahta toimintoa, koska ei ole käytetty 6,3 millin stereoplugia, kuten usein. Itse etenisin niin että hommaisin ensin tarvittavan piuhan din-liittimellä tai kahdella (riippuen tietysti siitä halutaanko että piuhan saa tarvittaessa irti pedaalista). Sitten kokeillaan jollakin johtavalla, esim. vastuksen jalalla, mitkä nastat yhdistettynä maahan tekevät mitäkin vahvistimessa. Maa on din-liittimessä tyypillisesti keskimmäinen nasta, voi olla myös se kuori, en ole juuri dinnien kanssa pelannut. Sitten vaan tarvittava määrä spdt- tai on/off-jalkakytkimiä kehiin ja laitetaan ne hoitamaan tuo liitäntä kustakin pinnistä maahan, tarvittaessa vielä ledi väliin. Eli piuhat vedetään näin: din-liittimen halutusta pinnistä kytkimen keskinastaan (tai toiseen on/off-kytkimen kahdesta nastasta), kytkimen toisesta reunimmaisista nastoista ledin pitkään jalkaan, ledin lyhyestä jalasta din-liittimen maahan. Tämä kaikki nojaa tiettyihin yleistyksiin, en takaa että toimii juuri tuossa vahvistimessa.
Up and down, that's how energy stays alive.
jannek
20.12.2007 21:02:04
Jos tekisin itse sen pedaalin, niin voisitko neuvoa vielä mistä tarvikkeet saisi?
------------
SirElwood
20.12.2007 21:08:41
Jos tekisin itse sen pedaalin, niin voisitko neuvoa vielä mistä tarvikkeet saisi?

Katsoppas elektroniikkalinkkejä FAQ.
Henri93
05.01.2008 18:46:07

Osia löytää esim. Sp- elektroniikasta. Googlesta löytyy.
Musiikki on ehdottomasti väline urheilua!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)