Aihe: Ekaa sähkökitaraa ostamassa
1
pöpö
19.12.2007 11:28:32
Jos saat käsintehdyn kitaran kokeneelta tekijältä parillasadalla, niin ei kannata edes ajatella mitään kaupoissa myytäviä kiinan kopioita.
MiKs Mä OoN TäÄlLä, VaI SiElLä.. Ai MiSsÄ? EnKö Mä SaIs OlLa JuSt TäSsÄ?
Simo78
19.12.2007 11:35:26
Telecaster kopiolta näyttää. Paha sanoa testaamatta minkälainen/laatuinen kitara on kyseessä. 200€ on sen verran vähän, että kyllä mä uskaltaisin ostaa. Jos on susipaska, niin tietäisi kenelle kuittailla, noita halpiksia tekeviä tehtaita tuskin kiinnostaa=) Kyllä 300€ löytyy ihan ok kitara aloittaa soittelut. Ostoon apua joltain vähän enempi tietävä(se kaverin faija?) ja hyvällä hinta/laatusuhteella olevaa käytettyä kitaraa etsimään...
Osteri
22.12.2007 00:22:59
Kun puutavara on kunnollista niin tekniikkaa voi aina vaihtaa. Siinä lyhyt oppimäärä.
Eli komppaan kyllä edellistä kirjoittajaa ajatuksella että ei omatekemä ole ollenkaan huono vaihtoehto. Eihän vaan ole vaneria ? Kaula myös asiallinen? Siistiltä työltä näyttää ainakin kuvassa. Osta pois.

EKO merkkinen edullinen Tele kiinnostaisi sillä ajatuksella että jos puut on kunnollista niin tekniikalla/mikeillä voisi parannella soundia. Ajan kanssa tuokin selviää, kunhan ryhtyy tutkimaan sellaisen "henkistä elämää" tarkemmin. Jos joku tietää, niin kirjoittaa jatkoa ;-)
FensonGibder
24.12.2007 10:29:36
Jep, olisin siis ekaa sähjökitaraa ostamassa ja hintaa sais olla max se 300e. Eli olisko tuollasta järkevä ostaa?

Tuo Bigsby-kampi on aika painava, joten en ostaisi tätä kitaraa itselleni. On kivempi soitella kevyellä kitaralla aluksi, varsinkin kun siitä kammesta ei ole aloittelijalle paljoakaan hyötyä..
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)