Aihe: Sormien naksuttelu.
1 2 3 4
ibanezman
20.12.2007 16:03:50
en naksauttele sormia. vaikka siitä ei välttämättä haittaa olisi, niin en aio ottaa sitä riskiä.
Stalkah
20.12.2007 22:20:13 (muokattu 20.12.2007 22:23:49)

on se jumalauta ku naksuu sormet kahdesta alimmasta taipeesta, alimmasta (siis "käden ja sormeen liitoskohta") oikein molempiin suuntiin ja peukalo naksahtaa kun sitä vetää poispäin kädestä, vähän niinku menis sijoiltaan mut naksahtaa vaan. varpaatki naksuu ku kääntää alaspäin, ja molemmat pottuvarpaat pitää jatkuvaa naksunaa jos niitä jaksaa pyöritellä, aika ovelaa.

ja myöskin niska paukkuu ilkeästi kun kallistaa vasemmalle tai oikealle, kuuluu oikein huoneentäyttävä rutina, sitä saa pelätä kun niitä nakkelee että milloinkohan rusahtaa piste i:n päälle ja kaadun velttona lattialle... vasen polvi myös jysähtää välillä kun tarpeeksi vääntää taaksepäin. karmeaa.
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Starlia
20.12.2007 22:28:42
vasen polvi myös jysähtää välillä kun tarpeeksi vääntää taaksepäin. karmeaa.

Mulla menee vasen polvi joskus jumiin kokonaan kun esim menee kyykkyyn tms. Jalka jää koukkuun siis. Sattuu niin helvetisti kun pitää suoristaa jalka. Silloin nivel vain pamahtaa kovaäänisesti ja polven ulkopuolelle tulee iso mustelma. Tätä ei tosin onneksi ole sattunut pariin vuoteen kun osaa olla varovainen. Harvinaisen vittumainen ominaisuus.
warriorist
20.12.2007 22:41:27
Minulla oli ennen tapana naksutella sormia päivittäin vähintään 3 kertaa. Nyt olen päässyt eroon tavasta, ja naksuttelen enää vain ranteita pyöritellen ja varpaita lattiaa vasten, jokin kumma tapa tuokin varpaiden naksuttelu. Kyllä muutkin nivelet paukkuu ja naksuu, niskat eniten...
Yipikiyay, motherfucker.
erikiva
21.12.2007 12:02:22
Mulla menee vasen polvi joskus jumiin kokonaan kun esim menee kyykkyyn tms. Jalka jää koukkuun siis. Sattuu niin helvetisti kun pitää suoristaa jalka. Silloin nivel vain pamahtaa kovaäänisesti ja polven ulkopuolelle tulee iso mustelma. Tätä ei tosin onneksi ole sattunut pariin vuoteen kun osaa olla varovainen. Harvinaisen vittumainen ominaisuus.

OT, mutta meikäläisellä sama pulma. Joskus junnumpana kävin ortopedilla näyttämässä ja totesi, että pohjeluu hengailee irrallisena jalan sisässä. Pitäisi kuulemma luutua kiinni ajan mittaan, mutta pari viikkoa sitten rysähti taas. Eipä tuosta vapautusta asevelvollisuudesta silti ole saanut.
How could I care?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)