naffe 18.12.2007 11:21:11 | |
---|
Käytän M-Audiota koskettimille ja kohta hankin konkkamikin ja etuasteen. Pystyykö kahta käyttämään samaan aikaan? Eli vaikka soittaa ja nauhottaa sekä nauhottaa laulu samalla:) Yksi sisääntulo kun molemmissa vaan on. Oon jostain kuullu että ASIO ei kestä sitä. |
hape 18.12.2007 12:10:45 | |
---|
Koetappa selittää niin että muutki ymmärtää :) Eli onko sulla kaks eri äänikorttia joita haluaisit käyttää yhtäaikaa vai haluatko vaan saada kaks raitaa kerralla sisään? Ja mikä se sun äänikortti/kortit tarkalleenottaen on? Remember: Don't eat the deadly yellow snow! |
ile.pop 18.12.2007 19:08:52 | |
---|
Ei taida olla mahdollista käyttää kahta eri asio-ajuria. Jotkut saman valmistajan eri/samanlaiset vehkeet taitaa kyllä toimia yhdellä ajurilla. On guuluu... |
Ainakin noita M-Audion Audiophile 2496 kortteja saa laitettua muistaakseni jopa neljä rinnakkain. En kyllä tiedä kysyttiinkö tätä. "Arguing over internet is like competing in paraolympics - even if you win, you're still retarded." |
naffe 19.12.2007 09:23:23 (muokattu 19.12.2007 09:24:14) | |
---|
Koetappa selittää niin että muutki ymmärtää :) Eli onko sulla kaks eri äänikorttia joita haluaisit käyttää yhtäaikaa vai haluatko vaan saada kaks raitaa kerralla sisään? Ja mikä se sun äänikortti/kortit tarkalleenottaen on? Ei ole raidoista kyse:) Mulla on siis M-Audio jolla äänitän koskettimet, ja olen hankkimassa mikkietuastetta laulua varten. Ja Cubasea käytän. Mutta päädyin nyt siihen tulokseen ettei näköjään voi käyttää molempia äänikortteja yhtä aikaa. |