pedaali 29.01.2004 09:42:05 | |
---|
olen täsä katellu line6 spider vahvistinta niin että missä niitten jälleen myyjiä on (mieluiten lapin seuvulta) esim rovaniemi tai oulu että olettako nähneet niitä misssään liikkeisä sitä Spider mallia ja voisitteko kertoa jotain siitä.. |
Fortune 29.01.2004 10:34:51 | |
---|
Spider on ihan kiva, riisuttu malli noista Linekuutosen mallintimista. Ihan riittävä peruskäyttöön, koska harvapa niistä kalliimmistakaan malleista käyttää kuin paria-kolmea mallinnusta, oikeasti. Oulun soitin ja tarvike myy Oulussa, Rovaniemen kaupoista en tiedä. Ja hei, Lappi alkaa jostain Sodankylän jälkeen :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
madu 29.01.2004 10:34:54 (muokattu 29.01.2004 10:38:04) | |
---|
olen täsä katellu line6 spider vahvistinta niin että missä niitten jälleen myyjiä on (mieluiten lapin seuvulta) esim rovaniemi tai oulu että olettako nähneet niitä misssään liikkeisä sitä Spider mallia ja voisitteko kertoa jotain siitä.. Ainakin joskus Lapin musiikkimestarit Rovaniemellä myi Line6:sia. Jokatapauksessa Into-Luthman tuo line6:sta maahan. Tee siis vaikka näin mikäli et löydä line6:sta lähimusakaupastasi: "Tuotteiden tilaaminen: Kun haluat ostaa jonkin edustamistamme tuotteista, asioi paikallisen musiikkikauppiaasi kanssa. Into-Luthman Oy on tukkuliike, joka myy tuotteitaan ainoastaan jälleenmyyjille (ei siis yksityishenkilöille). Jos paikkakuntasi musiikkiliikkeellä ei ole haluamaasi tuotetta varastossa, keskustele kauppiaan kanssa, niin lähetämme kyseisen tuotteen liikkeeseen kokeiltavaksesi." (Lainaus Into-Luthmanin sivuilta) Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan. |
Kre-per 29.01.2004 16:29:35 | |
---|
Tollanen Spider II 112 ois ihan kiva käytettynä... |
Miekkonen 29.01.2004 21:46:28 | |
---|
Musiikki-kullas myy myös line6. |
Reddie 29.01.2004 21:53:50 | |
---|
|
lare 29.01.2004 23:12:15 | |
---|
Toi spider II oli parhaimman tuntune line6 jota oon testannu. Esim flextoneIII:n saundit tuntu tosi kaukasilta ja ohuilta mut tähän spider sai jotenki iha mukavan tuntuman. Saattaa tietysti johtuu siitä että spideria soitin line6variaxilla. Ja irtos puhtaat paksut jazz soundit ja ihan kaikkee muutakin. Flextonesta on jääny semmone tunne et kuuntlee radiosta kitaran soittoa, mut spideri tuntu ihan oikeelta vahvistimelta. Room 3:23, Room 6:23 |
kupteri 31.01.2004 14:36:19 | |
---|
Toi spider II oli parhaimman tuntune line6 jota oon testannu. Nojaa, tuollainen nuppi+kaappi on Oulun Soitin & Tarvikkeessa ja ei äkkisiltään kyllä säväyttänyt. Ehkä jos sitä ruuvaa tuntitolkulla siitä saa ne neljä tarvitsemaansa soundia :-) |
line 6 on saatanan työtä, digitaalisetmallintimet on itse perkeleestä. :) "Siitä miten asiat ovat, ei voida päätellä sitä miten niiden pitäisi olla" - G.E. Moore |
gorak 23.02.2004 11:24:29 | |
---|
line 6 on saatanan työtä, digitaalisetmallintimet on itse perkeleestä. Hyvä poika, hyvä. True sailing is dead. |