TiVe 18.12.2007 12:26:12 | |
---|
Rumpalina olen sitä mieltä, että kun eturivissä on nainen tai naisia niin takarivissä on paljon paremmat maisemat ku muuten. "Koskaan en oo mitään ottanut" sanoo M. Vainio |
paice60 18.12.2007 13:11:59 | |
---|
Rumpalina olen sitä mieltä, että kun eturivissä on nainen tai naisia niin takarivissä on paljon paremmat maisemat ku muuten. Ehdottomasti joo. Vittu näitä hommia. |
Ukko 18.12.2007 18:13:26 | |
---|
Rumpalina olen sitä mieltä, että kun eturivissä on nainen tai naisia niin takarivissä on paljon paremmat maisemat ku muuten. Toi vähän riippuu näkökulmasta katsottuna. |
EP 18.12.2007 18:18:16 | |
---|
Kyllä nainen on tärkeä! |
Kyllä nainen on tärkeä! On on. Jos ei olis naisia niin kenelle sitä voisi v..lla ja rähjätä kun on pahalla päällä. |
riff 18.12.2007 22:05:45 | |
---|
Rumpalina olen sitä mieltä, että kun eturivissä on nainen tai naisia niin takarivissä on paljon paremmat maisemat ku muuten. Hoho! Onko solisti Korialta...? Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Timi 18.12.2007 22:18:01 | |
---|
Oli miten oli!Tyttölaulajaa ois joskus kiva kuitenski säestää.Ihan vaihtelun vuoksi. Kylmän viileesti! |
baron 18.12.2007 22:58:11 | |
---|
Oli miten oli!Tyttölaulajaa ois joskus kiva kuitenski säestää.Ihan vaihtelun vuoksi. Mites sä naiselle niikuin rummutat? "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
rintapek 18.12.2007 23:26:57 | |
---|
Mites sä naiselle niikuin rummutat? Just niinkuin miehellekin. Näköala ja visuaalinen puoli vain on huomattavasti parempi. Piste. One kind of music only - the good kind |
paice60 20.12.2007 22:50:16 | |
---|
Me ollaan etsitty jo kauan naispuolista basistia bändiin. Onko vapaaehtoisia? Vittu näitä hommia. |
isojussi 20.12.2007 22:59:28 | |
---|
Me ollaan etsitty jo kauan naispuolista basistia bändiin. Onko vapaaehtoisia? Sitä ei kyllä sitten parane jättää yksin nykyisen kanssa... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 21.12.2007 10:49:17 | |
---|
Me ollaan etsitty jo kauan naispuolista basistia bändiin. Onko vapaaehtoisia? Kysy jos Arja Havakka tulis :) |
EP 21.12.2007 12:03:01 | |
---|
|
Tankero 21.12.2007 12:24:30 | |
---|
Me ollaan etsitty jo kauan naispuolista basistia bändiin. Onko vapaaehtoisia? Smithin Rhonda vois olla joutilassa. Varmasti, vissiin. |
paice60 21.12.2007 15:24:48 | |
---|
Smithin Rhonda vois olla joutilassa. Täytyypä kysästä. Vittu näitä hommia. |
Rokkimamma75 21.12.2007 16:05:07 | |
---|
Hetken ku olet poissa nii täällä heti tämmösiä päivitellään! =D Mikä halavattu siinä vois olla vikana ku on akka bändissä? Tai no, on kai niitä tolloja pystöjä jotka tuo mikkipiuhan väärän pään mikserin luo ja kysyy "hei voizko joku laittaa tän johkiiiii". Ite olen p*rkele roudannu ja ajanu niin kärryn kanssa kuin pakulla varmasti enempi ku monen bändin jätkät yhteensä (olin monesti se ainoa joka siihen kykeni), tehny saundia ja ja kolvannu piuhoja enkä kyllä suostu soitossakaan yhtään huonommaksi ku muutkaan basistit VAIN siksi että oisin nainen. Pahasuisempi saatan olla ku monet miehet, mutta jos sitä ei vastakkaisen sukupuolen kantti kestä ni sitte pitää pysyä kotona isottelemassa vaimolle. Nih. Ja visusti olen noista ihmissuhdedraamoista pysytelly erossa, aikanaan kävin siinä hyvän koulun kun silloisin poikaystävän kanssa menin samaan bändiin - ei toimi ei. Eli kun molemmat sukupuolet malttavat jättää kaikenmoisen keskinäisen säätämisen niin homman pitäisi toimia riippumatta sukupuolesta - muita ongelmiahan toki voi olla. Life is a Bitch and so am I! |
paice60 21.12.2007 17:58:40 | |
---|
Hetken ku olet poissa nii täällä heti tämmösiä päivitellään! =D Mikä halavattu siinä vois olla vikana ku on akka bändissä? Tai no, on kai niitä tolloja pystöjä jotka tuo mikkipiuhan väärän pään mikserin luo ja kysyy "hei voizko joku laittaa tän johkiiiii". Ite olen p*rkele roudannu ja ajanu niin kärryn kanssa kuin pakulla varmasti enempi ku monen bändin jätkät yhteensä (olin monesti se ainoa joka siihen kykeni), tehny saundia ja ja kolvannu piuhoja enkä kyllä suostu soitossakaan yhtään huonommaksi ku muutkaan basistit VAIN siksi että oisin nainen. Pahasuisempi saatan olla ku monet miehet, mutta jos sitä ei vastakkaisen sukupuolen kantti kestä ni sitte pitää pysyä kotona isottelemassa vaimolle. Nih. Ja visusti olen noista ihmissuhdedraamoista pysytelly erossa, aikanaan kävin siinä hyvän koulun kun silloisin poikaystävän kanssa menin samaan bändiin - ei toimi ei. Eli kun molemmat sukupuolet malttavat jättää kaikenmoisen keskinäisen säätämisen niin homman pitäisi toimia riippumatta sukupuolesta - muita ongelmiahan toki voi olla. Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole mitään naissoittajia vastaan, päinvastoin. Jos hommansa hoitaa niin ei ole väliä että onko mies vai nainen. Noissa yöpymisjutuissa voi tietysti olla sitten enemmän säätämistä jos on vain yksi kämppä. Mulle henk.kohtaisesti on aivan sama keitä siellä kämpässä on, jos joitain muita häiritsee niin omapahan on vikansa. Ja kuormasta ei syödä, siitä seuraa aina ongelmia, on nähty. Siis minä en moiseen ryhtynyt vaan muut Vittu näitä hommia. |
Tankero 21.12.2007 18:48:09 | |
---|
Hetken ku olet poissa nii täällä heti tämmösiä päivitellään! =D Mikä halavattu siinä vois olla vikana ku on akka bändissä? Tai no, on kai niitä tolloja pystöjä jotka tuo mikkipiuhan väärän pään mikserin luo ja kysyy "hei voizko joku laittaa tän johkiiiii". Ite olen p*rkele roudannu ja ajanu niin kärryn kanssa kuin pakulla varmasti enempi ku monen bändin jätkät yhteensä (olin monesti se ainoa joka siihen kykeni), tehny saundia ja ja kolvannu piuhoja enkä kyllä suostu soitossakaan yhtään huonommaksi ku muutkaan basistit VAIN siksi että oisin nainen. Pahasuisempi saatan olla ku monet miehet, mutta jos sitä ei vastakkaisen sukupuolen kantti kestä ni sitte pitää pysyä kotona isottelemassa vaimolle. Nih. Ja visusti olen noista ihmissuhdedraamoista pysytelly erossa, aikanaan kävin siinä hyvän koulun kun silloisin poikaystävän kanssa menin samaan bändiin - ei toimi ei. Eli kun molemmat sukupuolet malttavat jättää kaikenmoisen keskinäisen säätämisen niin homman pitäisi toimia riippumatta sukupuolesta - muita ongelmiahan toki voi olla. Seuraava threadi on varmaan Mies bändissä. Tuo aiempi kommenttini tarkoitti aika pitkälle sitä mitä kirjoitit. Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 21.12.2007 19:13:29 (muokattu 21.12.2007 19:13:46) | |
---|
Nainen pändissä on kirous tai siunaus. |
Tankero 22.12.2007 13:13:11 | |
---|
Nainen pändissä on kirous tai siunaus. Kuten mieskin. Varmasti, vissiin. |