ranttis 17.12.2007 20:24:11 | |
---|
joo ei se basso niin kaikkein tärkrin juttu oo sanoin vaa et sitä pitäs löytyy. sitä vartenhan on se nelikielinen kitara siel toises päässä lavaa... niinpä... |
oiva tumpeloinen 17.12.2007 20:24:33 | |
---|
aika pelottava tyyppi! :) ....Aika sirinäpönttö tuon perusteella, Framus Cobra toimii edelleen hyvin meikäläisen makuun 3 erillisellä kanavalla säätöineen. Täytyy kyllä myöntää, että on aika rohkea sälli, kuka tuon klipin perusteella menee tuon nupin ostamaan. Ei mulla käytännön kokemusta tuosta ole, mutta en tuolla klipillä kyllä ostaisi sitä. |
Iron Horse 17.12.2007 21:49:18 | |
---|
aika pelottava tyyppi! :) ....Aika sirinäpönttö tuon perusteella, Framus Cobra toimii edelleen hyvin meikäläisen makuun 3 erillisellä kanavalla säätöineen. Täytyy kyllä myöntää, että on aika rohkea sälli, kuka tuon klipin perusteella menee tuon nupin ostamaan. Ei mulla käytännön kokemusta tuosta ole, mutta en tuolla klipillä kyllä ostaisi sitä. Tuossa oli kyllä diskanttia muillekin jaettavaksi asti, tuskin tuo ihan täydellinen sirinäpönttö on kuitenkaan, ainakaan muiden klippien perusteella. One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie. |
HeavyMachinery 18.12.2007 00:11:05 | |
---|
Englistä saat lisää bassoa jos vaihat siihen jotku Sovtekin tai Tung-solin putket. Kaapiksi noi v30 elementeillä varustetut voi olla vähä liian middlekkäitä. Hassua kun vaihdoin tässä englia niin nyt tuntuu että ala päätä on ihan liikaa... Mulla on kaappina viimmeisen päälle kireillä elementeillä varustettu Krankki johon on vaihdettu century celestionit. Läpi leikkaavuus on taattu :D Sousittelen kovasti kokeilemaan Invaderia sellainen uutena siihen 2000e lähtee juuri ja juuri, kaappia et sitten saakaan , mutta on se kiva kun on hyvä vahvari ainakin :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
pekurides 18.12.2007 00:18:13 | |
---|
Tunteella päin vittua. |
ranttis 18.12.2007 07:30:43 | |
---|
niinpä... |
Haluaisin silti kuulla vahvistimen, jossa on oikeasti neljä oikeasti erilaista kanavaa. "Eri kanavan" määritelmäksi ei riitä mulle se, että siitä saa vähän eri määrän säröä, tai että siinä on oma EQ, jos soundin perusluonne kuitenkin pysyy samana. Oishan se jännä semmonen nelikanavainen vahvistin, jossa ois vaikkapa uskottava Fenderin clean-soundi, Vox AC30:n rapea EL84-särö, Pleximarshallin jyhkeä EL34-rokkisoundi (tai miksei JTM45:n KT66-tuuttaus myös) ja vaikka Buddan paksu lead-osasto, vaan harvemmin ... Soundillisesti se Randallin MTS:n räkkipeli voisi osua tuohon. Siinähän etuastemoduuleja voi vaihtaa ja kerralla saa kiinni 4. Toinen juttu on että kuinka hyviä ne on. Olisi mieleniintoista joskus päästä kokeilemaan. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Vapour 18.12.2007 09:37:58 | |
---|
Joo tota invaderii oon kattonu, mut hinta on vähä suolanen... mutta asiasta näkkäriin. kerätääs tähän vähän testilistaa: ENGL powerball Koch powertone Koch multitone Mesa express Hughes & kettner trilogy Marshall TSL Marshall JVM Orange rockerverb lisäilkää, jos tulee uusia tai jotain unohtu. Laney VH100r ja TT50/TT100 Laboga Mr. Hector |
Detox 05.01.2008 21:34:36 | |
---|
Mesa 4 Life! |