M!Xu 17.12.2007 21:00:04 | |
---|
En usko, että laulajatkaan katsovat karaoke-harrastajia pitkin nenänvartta. Miksi siis pitäisi kitaristienkaan loukkaantua moisesta? Onhan se vain hauskanpitoa. Pöö. |
Cadaver 17.12.2007 21:12:47 | |
---|
Hauskinta mitä oon jonkun, en nyt muista kenen/keiden suusta oon kuullut tähän peliin liittyen: "Nää jotku biisit on vaikeampia vetää guitarherolla ku oikeella kitaralla" Että mitä V**** järkeä?? Onhan siinä näitä juttuja, että Expert-tasolla löytyy sointuja paikoista, joissa oikeasti soitetaan vain yksittäinen sävel, joutuu kahden napin "harmonioita" soittamaan kun oikeasti on purkitettu 2 kitaraa, eikä voi käyttää vapaita kieliä (esim. Through The Fire & Flames intro :)) Tosin eipä noita pahemmin voi suoraan verrata. |
Stalkah 17.12.2007 21:23:26 (muokattu 17.12.2007 21:23:37) | |
---|
perseestä koko peli, pelatkoon ketkä tykkää, haluaa ja osaa. oikeat soittajat ja muovisoittajat pysykööt eri puolella kulttuurijakaumaa ja säilyttäkööt arvonsa siellä muille päätään aukomatta. eiks jeh? Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Mntr 17.12.2007 21:51:39 (muokattu 17.12.2007 21:53:37) | |
---|
Hei hei, nyt peli seis ! En todellakaan tajua miksi noita videoita pitää katsoa jos ne on niin ärsyttäviä. Guitar hero on parhaita känni ja bilepelejä kautta aikojen. Onko hauskanpito ja videopelistä nauttaminen kavereiden kanssa todellakin tälläisen vuodatusmäärän arvoinen ? Ei tämä nyt voi olla näin herkkä aihe vannoituneilla real-life kitaravirtuooseille ? Itse ainakin innostuin ekan guitar heron kautta oikeasta kitaran soitosta ja ilman tuota peliä en olisi koskaan alottanut loistavaa harrastusta (Sorminäppäryydestä ja rytmitajun kehityksestä GH:n myötä oli suuresta apua). Löysätkää krakaa, ottakaa jouluglögiä ja mättäkää sitä kinkkua ! PS. Yleensä nuo parhaat GH:n soittajat ovat myös soittajia oikeasti.... |
rock-kukko 17.12.2007 23:19:25 | |
---|
Guitar Hero on kyllä hauska peli. Varsinkin bileiltoina. Ja tuo ajatus on käynyt munkin päässä että "Tää ois helpompi oikeella kitaralla". |
Onko noi uusien versioiden kitarat muuten parempia kuin vanhat (ja nyt ei sitten puhuta sustainista tai kermaisista leadsoundeista vaan lähinnä kestävyydestä) vai onko sama ostaa GH1:stä kitara+peli, ja sitten vaikka GH3:sta pelkkä peli? |
DaKiller 18.12.2007 08:19:00 | |
---|
Hei hei, nyt peli seis ! En todellakaan tajua miksi noita videoita pitää katsoa jos ne on niin ärsyttäviä. Guitar hero on parhaita känni ja bilepelejä kautta aikojen. Onko hauskanpito ja videopelistä nauttaminen kavereiden kanssa todellakin tälläisen vuodatusmäärän arvoinen ? Ei tämä nyt voi olla näin herkkä aihe vannoituneilla real-life kitaravirtuooseille ? Itse ainakin innostuin ekan guitar heron kautta oikeasta kitaran soitosta ja ilman tuota peliä en olisi koskaan alottanut loistavaa harrastusta (Sorminäppäryydestä ja rytmitajun kehityksestä GH:n myötä oli suuresta apua). Löysätkää krakaa, ottakaa jouluglögiä ja mättäkää sitä kinkkua ! PS. Yleensä nuo parhaat GH:n soittajat ovat myös soittajia oikeasti.... Satuitko edes lukemaa mitä suurin osa "vuodatuksista" oli? Eiköhän suurinpiirtein kaikki (ehkä muutamaa lukuunottamatta) ole jo sanoneet saman. |
Jzci 18.12.2007 16:48:00 | |
---|
PS. Yleensä nuo parhaat GH:n soittajat ovat myös soittajia oikeasti.... Minusta taas tuntuu että kaveripiiristä ne jotka soittavat kitaraa, ovat niitä jotka eivät tuota peliä osaa pelata. |
Räkkipeli 18.12.2007 17:59:19 | |
---|
Minusta taas tuntuu että kaveripiiristä ne jotka soittavat kitaraa, ovat niitä jotka eivät tuota peliä osaa pelata. Näin. Ainakin täälä.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
master of puppets 18.12.2007 19:46:33 | |
---|
Guitar hero taitaa olla lähempänä sitä reaktio-peliä (sitä, missä painetaan niitä nappuloita, kun niihin syttyy valo), kuin kitaran soittoa. |
speech 18.12.2007 19:49:43 | |
---|
Hyvä asia se vaan on. Kuuleehan välillä siitäkin, että ovat innostuneet oikeasta kitarasta rämpytettyään aikansa sitä muovilärpäkettä. |
brn2sk8 18.12.2007 21:39:50 | |
---|
Antaa poikien (ja kenties tyttöjenkin) vääntää naama väärinpäin metallicaa pelikitaralla. Ei se maailmaa kaada. Ei Guitarherossa oo metallican biisejä... Vai onko muka?? Mut enivei, mitenkähän tää liittyy kitaroiden soittamiseen kun kyse on pelistä? ei kai nyt kukaan tosissaan luule hyvä kitatisti olevansa vaikka guitarherolla vetäis hangar 18 expertillä... En oo ite pistänyt pahakseni ollenkaan noista guitarherotyypeistä, ennemminkin se on aika hieno juttu että sitä kautta saadaan joidenkin innostusta alaan ja kiinnostuun musiikista, oma tieni skeittaukseenkin meni tony hawkkien kautta ja sit kun kehityin lopetin niiden pelaamisen... Nyt on skedeys jääny, musaharrastus kyl alko jostain ihan muualta kun peleistä... Mut kaikki tän tyyliset: http://www.youtube.com/watch?v=IY1gPYVt0wY&feature=related on aika siistejä mun mielestä, ehkä ne innostuu soittaan oikeetaki skittaa joskus? Cry Baby and ask me WHY WHY |
Biomech 18.12.2007 21:43:16 | |
---|
No ei tuo minua ainakaa ota yhtää pattii. Itelläki on tähän asti kaikki guitar herot. Hyviä pelejä ovat ja prkleen hauskoja seurapelejä. Vaatiiha seki taitoa muttei sillä oikeaa kitaraa opi soittaan. |
rokiroki 19.12.2007 14:05:36 | |
---|
Colin McRae Rally Pc:pelinä+ kunnon ratilla ja Guotar Hero I Pleikalla ovat ainoita pelejä joita oikeastaan on jaksanut pelata. Juniorit innostuivat yllättävänkin paljon tuosta GH:sta. Ja ovat vähän ruvenneet lainailemaan levyhyllystäni ja etsimään Youtubesta kunneltavaa. Ilmeisesti pelin kappaleet ovat innostaneet tutustumaan bändien muuhunkin tuotantoon. Purple ,Ozzy, Quotsa innostavat poikaa, likka onkiinnostunut Ramonesista ja Bad Religionista sikäli ihan hyvä peli........ Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
merirosvokissa 19.12.2007 14:27:16 | |
---|
Yritin joskus pelata kaverilla käydessä, ja eihän siitä mitään tullut. Puoli biisiä räpelsin ja totesin että tämä ei ole meikän juttu, kaverit tosin jaksavat tahkota päivästä toiseen tuota, kai siinä jokin viehättää, itse en oikein jaksa innostua mistään peleistä nykyään. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal |
sähkö 19.12.2007 16:10:14 (muokattu 19.12.2007 16:11:13) | |
---|
Antaa niiden pelata GH:ta jotka haluavat, minä suosittelen muusikoille ennemmin esim. EarMaster ohjelmaa jolla pelaaminen on oikeasti hyödyllistä muusikoille. E: www.earmaster.comSähkö tappaa vuosittain useita ihmisiä! Haluatko sinä olla seuraava? |
--Tomppa-- 19.12.2007 18:37:09 (muokattu 19.12.2007 18:38:17) | |
---|
Onko noi uusien versioiden kitarat muuten parempia kuin vanhat (ja nyt ei sitten puhuta sustainista tai kermaisista leadsoundeista vaan lähinnä kestävyydestä) vai onko sama ostaa GH1:stä kitara+peli, ja sitten vaikka GH3:sta pelkkä peli? Mulla on GH1 + sen ohjain, sekä GH3 + sen ohjain. Mun mielestä toi GH3 ohjain on hienompi ja kätevämpi (menee kahteen osaan ja on langaton), mut sen fretti-nappulat rämisee ihan liikaa (jopa häiritsevän paljon), että siinä mielessä GH1:n ohjain on reilusti parempi. Kestävyyttä en ole hirveästi uskaltanu tesmailla, mut tuskinpa noi hipaisusta särkyy. Ei Guitarherossa oo metallican biisejä... Vai onko muka?? Onhan tuossa uusimassa Metallican One. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Shred-Tatti 25.12.2007 15:55:33 | |
---|
Oon tullut siihen tulokseen näitä kommenteja luetessa että ei kai se nyt niin hirveätä ole,annan heidän siis elää, ja nakuttaa muovikalikkaa |
Stere 26.12.2007 00:17:42 | |
---|
Guitar hero on yks parhaimista peleistä. Oottevaan kateellisia koska joillain on rahaa ostaa tuo peli. |
Valdemart 26.12.2007 00:33:03 (muokattu 26.12.2007 00:33:23) | |
---|
Oottevaan kateellisia koska joillain on rahaa ostaa tuo peli. Ahhahhaha. Upeeta, loistava kommentti! Laitto naurattaan jostain syystä ihan sikana :D. Sitten asiaan, minusta toi peli on ihan jees, vaikken sitä juurikaan osa pelata. Kehittäähän tuo rytmitajua jne. Oon kyllä vähän katkera, koska en osannut soittaa Sunshine of your lovea GH3:ssa, vaikka se oikeella kitaralla meneekin... Prkl. You Can't Put Your Arms Around a Memory |