Gardiner 15.12.2007 10:02:05 | |
---|
Sillä setin koostahan se on lähinnä kiinni. :D Koolla on väliä, ainaski tsympaalipelleis. :-D "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Mikko A 15.12.2007 14:52:48 | |
---|
Sillä setin koostahan se on lähinnä kiinni. :D No kyllä on, jos haluaa että se kuulostaa samalta kuin alkuperäinen. Kahdeksan pöntön tomirollia on hankala saada kuulostaan samalta kahdella pöntöllä... The space is filled with orbiting children. |
Epämuusikko 15.12.2007 19:16:26 | |
---|
mm. Aika monta AC/DC:tä: tarviiko perustella? THC-koitin: Valonkantaja (oikeesti. helvetin vaikea!) Pat Metheny: And Then she knew: 16-osakomppia, itse ratkaisin kompin soittamalla 16-osakomppia lyöden backbeatit kakkosvirveliin. eli käsijärjestys LRLR... Itselle vaikea kuin mikä Ja Kepan kehotuksesta ja vihjeestä: Fields of Gold: tarviiko perustella? Rosanna joo, mutta Texas rebound shuffle teemoin ja variaatioin. vittu! "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Hellbender 17.12.2007 19:24:01 | |
---|
Rainbowin Stargazer on jostakin syystä vaikea soittaa täysin samalla lailla, osasyynä alun rumpusoolontynkä ja ehkäpä myös osasyynä n. 8-minuuttinen pituus. Once you go Sonor you never go back. |
No kyllä on, jos haluaa että se kuulostaa samalta kuin alkuperäinen. Kahdeksan pöntön tomirollia on hankala saada kuulostaan samalta kahdella pöntöllä... Hei pyydän. Mä voin vetää noi fillit vaikka yhteen tomiin, ei se siitä ole kiinni. :o Tuu katsomaan niin vedän. Se ei oo vaikea biisi! :) It is all crimson. |
Mikko A 17.12.2007 23:09:16 | |
---|
Hei pyydän. Mä voin vetää noi fillit vaikka yhteen tomiin, ei se siitä ole kiinni. :o Tuu katsomaan niin vedän. Se ei oo vaikea biisi! :) Uskon kyllä. Noh, myönnetään, oli höpö kommentti. Ja ihan mielellään tulisinki kattoon toverin soitantoa, ei siinä mitään. The space is filled with orbiting children. |
fish-eye 17.12.2007 23:11:42 | |
---|
Jooh ei siinä mitään. Taitaa olla kaverilla, jos toisellakin hieman huono päivä tänään. Sama täällä. :) It is all crimson. |
Timi 18.12.2007 19:43:14 | |
---|
Se Santanan Evil... Kyllä joku tietää!Pahus.Yksin ilman rytmiryhmää! Kylmän viileesti! |
fifehole 19.12.2007 15:24:06 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=E5rBNOhfHwA&feature=related Mun mielestä tämä kaveri saa homman svengaamaan alkua lukuunottamatta paljon paremmin kuin tuo edellämainittu heppu. Vaikka virppasoundi onkin aivan hanurista, varsinkin tohon biisiin. Ihan hyvin veti minunkin mielestä. Aika vaikea on muutenkin saada groovea tommoseen valmiiseen taustanauhabiisiin, sekun ei lähde mukaan vaikka kuinka venkuilisit. Ei se ole pelkästään rumpali kun saa biisin hengittämään. Head for an eye |
Jupi57 19.12.2007 15:46:37 (muokattu 19.12.2007 15:59:09) | |
---|
Ei se ole pelkästään rumpali kun saa biisin hengittämään. Tulihan se sieltä kun jaksoi odottaa : ) Minulla ei ole mitään ongelmia noiden kappaleiden toimimisessa, kun mä olen Bonzon ja Moonin epäsikiö tai jotain sukua Buddylle, jos soitan swingiä, koska muut muusikot törttöilevät joskus biisit kuralle. Keltainen neste on alkanut loiskua pahasti yli, saanko lähettää sitä jollekulle ihan lähetyskulujen hinnalla? Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Rumpukapulat 19.12.2007 15:59:05 | |
---|
Mikä tahansa biisi kelpaa. |
Nolte 19.12.2007 16:10:22 | |
---|
Keltainen neste on alkanut loiskua pahasti yli, saanko lähettää sitä jollekulle ihan lähetyskulujen hinnalla? Ihan ääninäyte soitostakin kelpaa. Tarjoaamaasi materiaalia löytyy jo omasta takaa. ;) jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Aegis 01.01.2008 17:29:55 | |
---|
Kaikki Nailgunnerin tuotanto jotenkin hakee koko ajan enkä koskaan ole tyytyväinen. Kaikki muut omat bändit taas tuntuvat toimivan omassa maailmassaan vähintään kohtuullisesti. Jos nyt taas muiden bändien tuotannosta puhutaan, niin vaikea sanoa mitään kun nykyään enää harvemmin tulee treenattua mitään ulkopuolisia juttuja. Slayerin tuotanto on aina kyllä työn alla ja jaksaa haastaa päivästä toiseen aksentteja täynnä olevilla filleillään. Tame wolves are nothing but dogs. |
Velli 02.01.2008 13:17:33 | |
---|
|
Mr. Morrow 15.01.2008 19:14:37 | |
---|
Trooper & Nicko... Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
kinney 16.01.2008 09:27:43 | |
---|
Mitenkäs muuten määritätte, että miten kappale "toimii"? Siis että pitäiskö soittaa täsmälleen levyn mukaan, vai riittääkö, että kuulostaa hyvälle ja tuntuu hyvälle? Nyt ois harjoittelun alla Zeppelinin Dazed and Confused |
Tracer 16.01.2008 13:23:35 (muokattu 16.01.2008 13:26:08) | |
---|
Aina ja aina... muutama kuukausi ollaan bändin kanssa tahkottu Deep Purplen Sometimes I Feel Like Screamingia ja mielenkiintoista tuntuu olevan, koko bändille. Paicen grooven ja dynamiikan tavoittaminen edes auttavasti on melekosen haasteellista ja ne mehevät snaren aavenuotit! Olen lohduttautunut sillä, että eipä ole DP:kään sitä kiertueillaan juuri soitellut, olisivatko itse tehneet saman päätelmän ;) Kyseessä on sentään Morsen aikaisen Purplen selkeästi paras biisi. Luurit korvissa levyn päälle soitettuna tuntuu välillä menenvän oikeinkin mukavasti, mutta yritäpä pitää koko orkesteri kuosissa! Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
fish-eye 17.01.2008 00:45:07 | |
---|
Mitenkäs muuten määritätte, että miten kappale "toimii"? Siis että pitäiskö soittaa täsmälleen levyn mukaan, vai riittääkö, että kuulostaa hyvälle ja tuntuu hyvälle? Nyt ois harjoittelun alla Zeppelinin Dazed and Confused Minä ainakin levyltä soitettuna pyrin "täydellisyyteen", sillä silloin se tarkoittaa, että oikeasti osaa sen biisin. Sitten taas, jos soittaa bändin kanssa, niin on kiva kikkailla itse kaikennäköistä. It is all crimson. |
Velli 17.01.2008 16:09:56 | |
---|
Mitenkäs muuten määritätte, että miten kappale "toimii"? Siis että pitäiskö soittaa täsmälleen levyn mukaan, vai riittääkö, että kuulostaa hyvälle ja tuntuu hyvälle? Nyt ois harjoittelun alla Zeppelinin Dazed and Confused Itselläni ainakin riippuu täysin soitettavasta materiaalista. Jos keikalla vedetään esim. joku Finnhitsbiisi, niin silloin soitan sen itse suurin piirtein sinne päin, enkä nuotista nuottiin samoin kuin levyllä. Jos kyseessä on taas joku legendajuttu kuten vaikkapa juuri Led Zeppelin, niin silloin pyrin vetämään mahdollisimman paljon yksi yhteen. Itselleni tietyt bändit/biisit ovat niin pyhiä, että en halua kuulla niitä soitettavan kenenkään muun tyylillä kuin sillä alkuperäisellä. En ainakaan itse keikalla jaksa kuunnella jonkun omaa näkemystä jostain AC/DC:n rumpukompista. Ainoastaan yksi yhteen veto hyvin soitettuna jaksaa säväyttää. |
Bumbarr 17.01.2008 18:11:04 | |
---|
Itselläni taas tuo minkään biisin "pyhyys" ei ole koskaan mennyt jakeluun. Musiikin pitäisi kuitenkin olla elävää taidetta.. Jos tuntuu siltä, että tämä filli sopii mun soittooni paremmin, vedän sen. Mutta tietenkin jos tavoittelen täydellisyyttä jonkin biisin suhteen, se aika usein menee hyvinkin samankaltaisesti kuin levyllä. (tai siis niin tarkalleen kuin vain osaan) Ymmärrän kyllä sen pointin, joka on tuossa tuossa alkuperäisen vedon hienoudessa ja arvostan soittajia jotka jaksavat niitä harjoitella lyönti lyönniltä. Mutta omaan soittotyyliini ei sovi. Kilpikonnat rockkaa! |