SF3YLO 17.12.2007 06:58:24 (muokattu 17.12.2007 07:01:58) | |
---|
|
omarklah 17.12.2007 08:34:31 | |
---|
Noista mainitsemistasi ei ole kokemusta, mutta itselläni on tanssibändin keikoilla käytössä nuppi-kaappi yhdistelmä. Eli vaffarina Markbass LittleMark 250 ja kaappina Hartke 2200 Pro. Kevyet roudata ja potkua + botnea riittää kyllä. Toimii myös viisikielisen kanssa. Tuo läjä maksaa vajaan tonnin. ...entässitte? |
absqua 17.12.2007 09:32:30 | |
---|
Yllämainituista GK:n kombo olisi mun valintani, tai Markbass. Ashdownin tuota el cheapo-sarjaa ei kannata hankkia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
stragowa 17.12.2007 16:53:05 | |
---|
Voin suositella hyvin lämpimästi tota markbassia saman vehkeen omistajana. Tyytyväinen olen ollut hyvinkin monelta kantilta, soundi ja keveys ehkä suurimmat hyveet tolla combolla. Ja iskelmäpuolelta tavattu useemmalta soittajalta markbassit. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
stragowa 17.12.2007 17:10:28 | |
---|
Yllämainituista GK:n kombo olisi mun valintani, tai Markbass. Ashdownin tuota el cheapo-sarjaa ei kannata hankkia. Mielenkiinnosta kyselen, että mättääkö tossa ashdownin combossa jokin ihan enemmältikin? Himottais ehkä hankkia tollanen kotiin treenivahvariksi. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
Mielenkiinnosta kyselen, että mättääkö tossa ashdownin combossa jokin ihan enemmältikin? Himottais ehkä hankkia tollanen kotiin treenivahvariksi. Noista ton sarjan vehkeistä on kuulunut monesta suunnasta huonoja kokemuksia erityisesti kestävyyteen liittyen. Soundihan on asiallinen kyllä, ei siinä mitään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jamppa2 27.12.2007 10:36:45 | |
---|
Nois ashdowneissa kannattaa suosia sitä laadukkaampaa sarjaa. Itellä on se joku EVO 300 malli ja soundi on kyllä mahtavan bassoisa ja lämmin. Suosittelen. Ensin vessa sitten pissa.com |
hollstro 27.12.2007 11:06:59 | |
---|
Mulla on hyviä kokemuksia Fenderin Bassman-sarjan laitteista. Vertailin pari kuukautta sitten comboja Espoon Musafasulla ja Bassman 150 lähti mun matkaan ihan saundin takia. Siinä on erinomaiset liitännät PA-käyttöä ajatellen. Äänen saa ulos kuivana tai eq:n jälkeen ja tasoa voi säätää etupaneelista. Markbassia en ole soitanut, ja se oli hinnaltaan mun asettaman rajan yläpuolella. http://www.thomann.de/fi/search_dir.html?sw=bassman&x=0&y=0vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
IJarro 27.12.2007 22:20:26 | |
---|
Mielenkiinnosta kyselen, että mättääkö tossa ashdownin combossa jokin ihan enemmältikin? Himottais ehkä hankkia tollanen kotiin treenivahvariksi. Reeniin varmaan mitä loistavin. Nimenomaan epätasalaatuisuus noissa vikana ollut (kehnot juotokset/ muuvaan hyytyminen), mut kotona pikku hyytyminen ei oo niin paha ku keikalla. Ei ainakaa kallis oo... Let's do some living after we die... |