yellow 20.01.2005 20:47:26 | |
---|
Muistaako enää kukaan kyseistä suomalaista hardrock-pumppua 80-90-lukujen taitteessa? Bändihän teki kaksi levyä, joista ensimmäinen oli helkkarin hyvää meininkiä, biisejä mm. Frozen hearts ja Holiday on the radio. Toka levy ei sitten enää ollutkaan niin onnistunut. Bändi sai aika hyvää suosiota suomessa, mutta sitä ulkomaiden valloitusta sitten ei tullutkaan. Miksi bändi loppujen lopuksi hajosi, se on itselleni jäänyt arvoitukseksi. |
Planetist 20.01.2005 20:50:28 | |
---|
mokasit. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
leijonamieli 20.01.2005 23:19:46 | |
---|
Wild Force. Kitaristi crister rönnholm on aika tuttu tekijä täällä vaasassa nykyään. Ollaan miehen test music studiosilla käyty moneen kertaan ja sanonpahan vaan, että mahtavaa laatua. Suosittelen kaikille. Wild Forcella oli se video, jonka renny harlin ohjasi, eikövain? "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Crossroad 21.01.2005 15:48:20 | |
---|
juu,olin unohtanut jo,mutta kun levyjä pengoin niin löytyihän nuo levytkin vielä..potentiaalia oli ja periaattessa kaikki menestymisen ainekset oli,mutta mikä meni pieleen..sen videon muistan missä kertsi meni jotenkin:dont walk away..i want you to stay..oliko tuo juuri harlinin juttuja.. |
C 21.01.2005 16:04:57 | |
---|
Vaasalainen inttikaveri aikoinaan hehkutti ko. bändiä, ja toi sen levynkin joskus kuunneltavaksi. Eipä kyllä mitään muistikuvaa ole musiikista, minkästyyppistä se oli? Paskimmillaankin heavy on parasta! |
Silvio Dante 21.01.2005 22:44:12 | |
---|
Muistaako enää kukaan kyseistä suomalaista hardrock-pumppua 80-90-lukujen taitteessa? Yleistetään kysymys, muistaako kukaan melkeinpä mitä tahansa suomalaista 80-90 luvun hard rock bändiä? Hommatkaa jostain "underground" video nimeltään "It's Too Hot To Rock!" Ainoa joka oikeastaan puuttuu tuolta videolta on Lars Eric Mattson. Mutta toisaalta, hän on Ahvenanmaalta, enkä tiedä olisiko hän tehnyt yhtään videoa? But you've gotta admit, he was one hell of a santa |
Bluesmies 22.01.2005 00:33:46 | |
---|
Niillä oli muistaakseni sellanen kova biisi ku Jungle of Love... hitto ku kuulisi jostakin tuon biisin. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Lapis 22.01.2005 09:34:08 | |
---|
Muistaako enää kukaan kyseistä suomalaista hardrock-pumppua 80-90-lukujen taitteessa? Bändihän teki kaksi levyä, joista ensimmäinen oli helkkarin hyvää meininkiä, biisejä mm. Frozen hearts ja Holiday on the radio. Toka levy ei sitten enää ollutkaan niin onnistunut. Bändi sai aika hyvää suosiota suomessa, mutta sitä ulkomaiden valloitusta sitten ei tullutkaan. Miksi bändi loppujen lopuksi hajosi, se on itselleni jäänyt arvoitukseksi. Eikös siitä kuollut se rumpali joskus... 80-90-luvulla? Olisiko siihen lopahtanut? |
Crossroad 22.01.2005 11:23:55 | |
---|
en tiedä kuolemasta,mutta siinä oli hieman yhdennäköisyyttä ozzyn kanssa.. |
Tohtori Mustajärvi 23.01.2005 09:22:31 | |
---|
Kyllä muistan. Eikös Wild Force ollut eräänlainen Suomen Europe? Mulla on se eka levy vieläkin tallessa. Ja Renny tais ohjata juuri tuon Jungle of Love-videon... "MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?"
"Tohtori touhukas tohtoroi, lauteet paukkuu ja laulusoi" |
Bluesmies 23.01.2005 13:22:33 | |
---|
Kyllä muistan. Eikös Wild Force ollut eräänlainen Suomen Europe? Mulla on se eka levy vieläkin tallessa. Ja Renny tais ohjata juuri tuon Jungle of Love-videon... Onko sulla toi seedeenä vai vinyylinä? Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
Tohtori Mustajärvi 23.01.2005 15:11:37 | |
---|
Cd-formaatti löytyy...Oli joskus silloin kasettina ja nyt noin vuosi sitten löyty kirpparilta cd. Mulla on tuo 80-luvun suomirockki ja punkki tms. niin verissä, että tulee sitä keräiltyä kaikista kirppareista ja divareistakin. "MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?"
"Tohtori touhukas tohtoroi, lauteet paukkuu ja laulusoi" |
Lapis 24.01.2005 12:39:23 (muokattu 24.01.2005 12:39:46) | |
---|
en tiedä kuolemasta,mutta siinä oli hieman yhdennäköisyyttä ozzyn kanssa.. No tämä autuaammille biisintekomaille siirtynyt rumpali (muistaakseni) oli just tämä Ozzyn näköinen! |
Hööki 24.01.2005 13:06:37 (muokattu 21.07.2005 00:31:16) | |
---|
zzzzzzzzz Tosi pätevä kaveri... |
Deeku 24.01.2005 17:23:15 | |
---|
Kyllä muistan. Eikös Wild Force ollut eräänlainen Suomen Europe? Mulla on se eka levy vieläkin tallessa. Ja Renny tais ohjata juuri tuon Jungle of Love-videon... Ensimmäinen levy oli hyvää hard rockia. Renny ohjasi I Want You To Stay ja S.O.P.H.I.E. -nimisten biisien videot. Videothan käytiin LA:ssa kuvaamassa. Rumpali (juuri se Ozzyn näköinen) kuoli muistaakseni 1990 - luvun puolenvälin tienoilla. Jungle Of Love oli mielestäni hieman huonompi kuin ensimmäinen, mutta ei nyt mikään aivan paska sekään. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
leijonamieli 24.01.2005 21:21:35 | |
---|
Näin just viikonloppuna tuhottoman kasan wild force kassuja lojumassa ex-levy-yhtiön varastossa. Mitäköhän niille tehdään?! niitä on noin 2000 ehkä. Kuuntelin sen läpi ja kovaa soittoa se on, jos tykkää nimittäin. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
HyvästiSelväPää 15.02.2005 01:36:53 | |
---|
Wild Force-Vaasan voima! Levyt löytyy hyllystä,toinen vinyylinä,harmi ja toinen onnekseni seedeenä. Mihin tää rumpali kuoli, tietoa kellään? |
|
teg 18.12.2007 16:51:58 | |
---|
Katos katos, joku muistaa vielä tämänkin. Itseltä löytyy myös niiden debyyttialbumi cd-muodossa. Elämäni kolmas cd, minkä olen koskaan ostanut (eka waspin headless children, toinen mike monroen not fakin it). Kyllähän se tais se rumpali olla joka kuoli. On kaveri meinaan aivan Ozzyn näköinen tuon levyn kansivihkossa. Olis hauska tietää vieläkö muut herrat vaikuttavat musiikin parissa. |
bilbo4u 18.12.2007 18:37:39 | |
---|
Mulle meni oikeastaan kaikki nämä suomi-yritelmät ohi. Olin niin britti-hevin lumoissa tuolloin. Tässä kuitenkin tämän orkan nettisivut: http://www.wildforce.fi/ |