Aihe: DragonForce
1 2 3 4 5 6 7
south_of_heaven
01.12.2007 01:42:21 (muokattu 01.12.2007 01:42:41)
Tämä se on aika herttainen pätkä. Ehkä otin, ehkä en -- betcha can't play this BAD!

http://youtube.com/watch?v=Y1uT8MUr7_4

ton vikan jutun osaisin mäkin soittaa:D melkeen jopa paremmin...
Marshallga
01.12.2007 02:03:03 (muokattu 01.12.2007 02:03:38)
50 min setti tiedossa The Black Crusadessa. Odottelin kyllä tuota lava-aikaa jollekin ihan muulle bändille...

...ja vielä linkki:
http://imperiumi.net/news_2.php?id=5730
The Metal
05.12.2007 16:24:36
ton vikan jutun osaisin mäkin soittaa:D melkeen jopa paremmin...
joo..kyllä ton vikan osaisin mäkin..
ibanezman
14.12.2007 22:58:54
tää on kyllä just sellasta poweria mun makuun!
Henkka370
15.12.2007 11:35:42
Oli kyllä mukavaa katsottavaa black crusadessa. Pojilla tais olla hauskaa.
Hannu Karpo on äijä!
Laxter
15.12.2007 16:04:37
Oli kyllä mukavaa katsottavaa black crusadessa. Pojilla tais olla hauskaa.
Osuit asian ytimeen. Keikalle mentäessä naureskeltiin koko bändille. Tällasia death/thrash metalmiehiä kun ollaan. Mutta ekan piisin lähtiessä soimaan alko munkin siili heilua. Jätkillä oli koko keikan ajan pilke silmäkulmassa toisin kun esim arch enemyllä.. Ja ne tilusoolot oli loistavia. ;)
kattila
15.12.2007 17:55:59

Osaako kukaan kertoa millainen biisilista oli?
http://www.myspace.com/malummeh
KTULU
15.12.2007 20:07:33
Jotain tällästä:

Fury Of The Storm
Operation Ground and Pound
Revolution Deathsquad
Through The Fire And Flames
Valley Of The Damned

Noin sen muistaisin.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
Henkka370
16.12.2007 01:04:04
Oppi muuten samalla, että jatkossakin kun dragonforce on keikalla niin istumaanhan ei mennä!
Hannu Karpo on äijä!
spede from hell
16.12.2007 01:21:33

Sorry nyt vaan, ja laittakaa vaikka linnaan, mutta tää Dragon Force on just sitä mitä vihaan, se on mielestäni ihan täyttä sheisseä. Mun mielestä tommonen älytön suorittaminen ja taitojen näyttäminen yli biisien on turhaa ja älytöntä. En saa siitä mitään irti vaikka olen yrittänyt. Jos osaa, voi sen näyttää, mutta tommonen hirveä paatos yli rajojen alkaa nyppiä nöyhtä kaalista väkisinkin! Tekisivät viimeinkin jo kunnon biisin... huhhuh...!!! Sorry vielä kerran teille jotka diggaatte, mutta mulla tulee oksennus jo DF ajatuksestakin...
G.I.D!
Lauri0
16.12.2007 02:26:12 (muokattu 16.12.2007 02:26:40)

Valley of the Damned -biisi, albumiversiona, on itseasiassa aika loistava muuhun tuotantoon nähden, ja olisi lähes täydellinen ilman turhaakin turhempia Herman Lin sooloja. Muu tuotanto paria poikkeusta lukuunottamatta on täysin tylsää.

DF faneilta kysyn, miten vetivät keikan, näin soitannollisesti? Youtuben pätkien perusteella ovat ainakin ennen vetäneet livenä huonosti.
Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi. "Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto "Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen. "Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki
Henkka370
16.12.2007 12:08:02
DF faneilta kysyn, miten vetivät keikan, näin soitannollisesti? Youtuben pätkien perusteella ovat ainakin ennen vetäneet livenä huonosti.

Vaikken olekkaan DF:ää levyltä paljon paskaakaan kuunnelut tai muutenkaan niin mulle jäi semmonen kuva, että vetivät soitannallisestikin hyvin. En ainakaan huomannu yhtään virhettä.
Hannu Karpo on äijä!
Landstr
16.12.2007 15:14:03

Itse olin keikalle mentäessä vielä sillä fiiliksellä, että mitähän tästä nyt tulee kun kuulemma aina vetävät vituilleen keikalla.

Mutta keikan alkaessa kaikki huomio soiton puhtauteen katosi, ja nautin täysin rinnoin showsta jonka bändi pisti pystyyn. Keikka oli loistava ja viihdyttävä, vaikka soittovirheitä olisikin ollut. Ainakaan en niitä huomannut kaiken muun hienon seasta.
Jees.
tiger_s
16.12.2007 17:00:43
Itse kappaleista en muista mitään kun jätkät tuntui enemmän keskittyvän show:hon, jota seurasin eturivistöstä.
DF oli minusta 'ihan kiva' tasolla, mutta en menis vartavasten katsomaan.
Myöhemmin illalla tapasin Samin, ZPn ja Hermanin, joista 2 ensimmäistä oli niin päissään, että ei ole tosikaan! :D
http://metallica-foorumi.com
Laxter
16.12.2007 17:13:18
Myöhemmin illalla tapasin Samin, ZPn ja Hermanin, joista 2 ensimmäistä oli niin päissään, että ei ole tosikaan! :D
Mäkin kävin sanomassa Samille nice to meet you ja käsipäivää, mutta kaveri oli niin tuubassa, että hädin tuskin sai kättä ojennettua. ;) Keikka oli (ainakin Tampereella) tosi hyvä. En ollut ikinä kuunnellut bändiltä kokonaista biisiä ja lähdinkin keikalle kyseisen bändin osalta HV-asenteella, mutta ekan biisin aikana mielipide muuttui.
Sam Hotman
16.12.2007 17:33:00
Loistava bändi omasta mielestäni! Keikalle en mennyt kun en niistä muista bändeistä pahemmin perusta. Tuo Sam sanoi jossain haastattelussa että on soittanu ainoastaan yhden keikan eläessään selvinpäin ja silloin kaatui lavalla :D
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Obscure
17.12.2007 02:15:19

Hahaa!

Bändi kyllä tehny asiansa hyvin kun jakaa mielipiteitä näinkin rankalla kädellä!
Either you love it or you hate it.

I love it.

Oli kyllä Mustan Ristiretken parhain keikka omasta mielestäni, lähinnä sen takia, että menin Arkkivihua ja nuita paikan päälle kattelemaan. Energiaa, liikettä, kaljaa ja huonoa läppää. Ja loistavaa menoa!

Bändiä on sorrettu paskasta livesoitosta, muuutta perjantaina sekin puoli oli kohdallaan. Biisit kulkivat loistavasti.

Musiikkina Dragonforce on hämmentävää. Se pakottaa naaman kurittomaan virneeseen lähes saman tien. Kappaleet toistavat itseään säädyttömän paljon, mutta silti niitä jaksaa kuunnella. Kahta levyllistä peräkkäin ei kyllä välttämättä kykene suorittamaan. Liikaa nuotteja ymmärrettäväksi! ;>

Ja yks homma mille pitää nostaa hattua on sällien musiikilliset skillit. Keikalla hymyilytti vallan mahottomasti nopeus ja mahtavuus.

The band is indeed ridiculously incredible.

P.S. Shredding is not music - it's awesome.
spede from hell
18.12.2007 20:07:14

Kävin morjestamassa kyseistä kaveria keikan jälkeen ja tyyppi oli kyllä jo niin päissään että hädin tuskin pystyi "Hi!" sanomaan. ;)

se sano että Hi(k)...
G.I.D!
Veska
07.06.2008 11:47:45
DragonForce julkaisee uuden Ultra Beatdown albuminsa elokuun 26. päivä.

Biisilistaa:
1. Heroes of Our Time
2. The Fire Still Burns
3. Reasons to Live
4. Scars of Yesterday
5. Heartbreak Armageddon
6. The Last Journey Home
7. Inside the Winter Storm
8. The Warrior Inside

Huoh, Heartbreak Armageddon. :D Yhtä pähkähulluja nimiä ku edellislevylläki. :)

http://www.absolutepunk.net/showthread.php?t=322688
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)