KTULU 16.11.2007 14:03:10 | |
---|
Mikä nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa jos tunnet Exoduksen varhaistuotannon. Aika kaukana death metallista Exoduksen ensimmäiset levyt. Heh, tällä demonstroinkin sitä kuinka vähän pidän Slayeria deathmetallina. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
KTULU 15.12.2007 20:12:08 | |
---|
Nelonen uutisoi että Slayeriltä ilmestyy uusi albumi ensi vuoden lopun paikkeilla. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Incarnation 16.12.2007 00:13:07 | |
---|
Nelonen uutisoi että Slayeriltä ilmestyy uusi albumi ensi vuoden lopun paikkeilla. Mitä helvettiä? Missä yhteydessä tällainen pääsee uutisotsikoihin? "Wash away a man, take him with the floods" |
KTULU 16.12.2007 00:48:59 | |
---|
Onhan Slayer nykyään melkosen suosittu. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Incarnation 16.12.2007 10:03:27 | |
---|
Onhan Slayer nykyään melkosen suosittu. Aika vaikea kuvitella tilannetta, jossa Balin ilmastokokouksen ja Venäjän vaalien käsittelyn välissä lähetetään uutinen Slayerin uuden levyn julkaisuajankohdasta. Hieno uutinenhan tuo on. Papat jaksaa vielä. "Wash away a man, take him with the floods" |
Räkkipeli 16.12.2007 16:29:03 | |
---|
Salee joku huhu vaan...Vaikka ohan siitä kyl aikaa jo, siis Christ Illusionista. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
BMF 16.12.2007 17:29:10 | |
---|
Christ Illusionin ja GHUA:lin välissä oli semmoset 5 vuotta ja nytkö olisivat vääntämässä uutta lättyä jo ensi vuodelle? Hienoa jos ovat mutta epäilen. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
DethBanger 16.12.2007 18:02:18 | |
---|
Christ Illusionin ja GHUA:lin välissä oli semmoset 5 vuotta ja nytkö olisivat vääntämässä uutta lättyä jo ensi vuodelle? Hienoa jos ovat mutta epäilen. Mutta bändinhän on tarkotus pistää pillit pussiin suhteellisen pienen ajan päästä ja sitä ennen tehdä se viimenen levy. Siinä mielessä en ihmettele Christ Illusionin ja seuraavan levyn mahdollista lyhyttä aikaväliä. 1972 |
Nehän sano jossain haastattelussa että pitää tauon ja kirjoittaa uusia biisejä sen marilyn manson kiertueen jälkeen. |
BMF 16.12.2007 19:36:39 | |
---|
Ei noista aina tiiä. Tulee kun tulee jos on tullakseen, jaksa noista ressata. :) "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Abysmal 17.12.2007 20:24:07 | |
---|
|
Nieby 17.12.2007 21:06:17 | |
---|
Ostin Divine Interventionin. Helvetin hyvää kamaa. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Syny 23.12.2007 22:58:50 | |
---|
Slayer on itselleni hyvin rakas bändi, sillä se aloitti minulla tällaisen thrash-kauden. Viime keväänä isoveli kerran tuli huoneeseen ja antoi minulle Reign in Bloodin. Siitä se sitten lähti. Metallin parhaimmistoa! |
M!Xu 24.12.2007 10:21:54 | |
---|
Slayer on itselleni hyvin rakas bändi, sillä se aloitti minulla tällaisen thrash-kauden. Viime keväänä isoveli kerran tuli huoneeseen ja antoi minulle Reign in Bloodin. Siitä se sitten lähti. Metallin parhaimmistoa! Olen itsekin huomanut, että Slayer on bändi johon voi aina palata. Jos on pitkän aikaa kuunnellut kaikkea muuta, niin aina voi laittaa jonkun Slayerin levyn soimaan ja ihmetellä, miten voi kuulostaa näin hyvältä. Todellakin hieno bändi. Pöö. |
r0b1n 26.12.2007 12:14:16 | |
---|
Äitini ei anna kuunnella slayeriä, koska se kuulemma tekee minusta murhaajaan ( |
aivokuolio 26.12.2007 12:17:15 | |
---|
Äitini ei anna kuunnella slayeriä, koska se kuulemma tekee minusta murhaajaan ( :D Plussaa. |
Räkkipeli 26.12.2007 14:35:55 | |
---|
Äitini ei anna kuunnella slayeriä, koska se kuulemma tekee minusta murhaajaan ( Ei munkaa äiti antanu sillon ku aloin diggailee. Se kuulemma ei tee hyvää pienelle ihmismielelle, totta puhui..=D Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Repent 26.12.2007 18:49:35 | |
---|
slayer on todella vaikea guitar hero kolomosessa. |
SH1THEAD 27.12.2007 14:10:02 | |
---|
Tässä eräänä päivänä kuulin täysin käsittämättömän lausahduksen koskien slayeria ja mokoman uutta levyä. "Täs on aika paljo slayerimäisiä piirteitä, mut jos slayer tän olis tehnyt niin en mä täst tykkäis." On vain ihmisiä jotka pitäisi viedä saunan taakse ja lopettaa. Saatana on herra. |
carnation 27.12.2007 19:41:41 | |
---|
Tässä eräänä päivänä kuulin täysin käsittämättömän lausahduksen koskien slayeria ja mokoman uutta levyä. "Täs on aika paljo slayerimäisiä piirteitä, mut jos slayer tän olis tehnyt niin en mä täst tykkäis." On vain ihmisiä jotka pitäisi viedä saunan taakse ja lopettaa. Ai miksi? Koska eivät pidä Slayerin musiikista? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |