Schnowotski 16.12.2007 13:40:28 | |
---|
Niin no, tuskimpa Tekkeniä pelaavatkaan kuvittelevat oikeassa elämässä vetävänsä jotain vinosilmäistä muskelikimppua pataan. Toisaalta kyllähän siinä pitää vähän tunteakin olevansa jotain. Kyllä minä ainakin jotain Doomia pelatessani kuvittelen hetken verran olevani kova avaruussotilas ja ei illalla nukkumaan mennessä pelota yhtään seinien sisässä rapistelevat hukkuneet puolalaiset kun voi ajatella, että tappaa ne uudestaan ampumalla haulikolla yhdellä kädellä. Ei maailmaan kannata liian vakavasti suhtautua. Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi. |
Jonttu 16.12.2007 14:25:23 | |
---|
Onhan se ihan kiva peli... Pari kertaa olen koittanut, jotenkin vain tuntuu että ne pallukat eivät aina tulisi musiikin tahtiin sieltä naputeltavaksi? Tai jotenkin siinä koko kojeessa on sellanen huono tatsi, action vissiinkin liian korkealla.... Tää kaveri vetää hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg |
Jazkaa 16.12.2007 15:55:14 | |
---|
Onhan se ihan kiva peli... Pari kertaa olen koittanut, jotenkin vain tuntuu että ne pallukat eivät aina tulisi musiikin tahtiin sieltä naputeltavaksi? Tai jotenkin siinä koko kojeessa on sellanen huono tatsi, action vissiinkin liian korkealla.... Tää kaveri vetää hyvin: http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Ei ollu kyllä tunnetta tuossa soitossa yhtään. |
Mikäs siinä niin vituttaa? Voihan ne bostailla sillä että ne on hyviä pelaamaan sitä peliä, mutta siihen se sitten jääkin. Ne on hyviä vaan pelaamaan. Kyllä mä ainakin hyväksyn sen. Ite en kyllä pidä pelistä olleskaan. Juuri sen takia kun sillä ei ole mitään tekemistä kitaran soittamisen kanssa. Mielummin soitan ne biisit oikiasti. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Sam Hotman 16.12.2007 17:25:37 | |
---|
Meidän basisti pelaa tota ihan hulluna :D Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS |
Jaken 16.12.2007 21:45:20 | |
---|
niin että ärsyttääkö teitäkin? Öh, ei? :D Oikeasti, olen kyllä selaillut noita videoita jonkin verran, enkä ikinä ole kenenkään nähnyt dissaavan niissä oikeita kitaransoittajia, ainakaan ilman pilkettä silmäkulmassa. Kaverin tykönä oluen merkeissä monesti tullut pelattua, erittäin hauskaa ollut. Enemmän varmasti niitä GH:n parissa hauskaa pitäviä ärsyttää se kun oikeaa kitaraa soittavat tulevat avautumaan vaikka sielä Youtubessa "soitapa tämä oikealla kitaralla! et sinä oikeasti mitään osaa!"... Toinen mitä olen miettinyt ja tässäkin mainittu on nämä täällä paljon parjatut aloittelijavideot oikealla kitaralla esim. Youtubessa. Mitä haittaa niistä on kellekään? Itsekin olen välissä harkinnut laittamista jotain videoita vaikka Youtubeen kun itse soitan, vaikka olenkin huono soittamaan. Ties vaikka joku innostuisi antamaan jotain oikeasti järkevää palautetta, esim. "paina kieliä lähempää nauhaa". Ja olisi mukava myöhemmin itse konkreettisesti katsoa kuinka sitä onkaan kehittynyt siitä kun sen videon nauhoitti. |
Killbell 16.12.2007 22:20:00 | |
---|
Joopajoo. Kyseessähän on luoja paratkoon PELI, jossa virtuositeetti ei tosiaan ole suoraan verrannollinen oikeiden soittotaitojen kanssa. Tuskinpa noita youtubesta löytyviä GH-videot on edes suunnattu muille, kuin "alan harrastajille". Todella omituista väittää, että kukaan noissa videoissa pyrkisi tuomaan esille muusikon taitojaan, saati sitten Ynkäksi Ynkän paikalle. Vertaus Tekkenistä oli oikein osuva. Muistelen kellottaneeni Wanhan kunnon Playstationin formulapeleissä melkoisia kierrosaikoja, taidanpa lähteä mr Todtin puheille palaveeraamaan, että kukas sitä punaista oria ensi kaudella ajaakaan. Saatana. Buckley sen osasi parhaiten: http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20070509 |
arppah8 17.12.2007 04:40:08 | |
---|
I rather be a jerk than being hip like you. |
Legend Rocker 17.12.2007 09:55:00 | |
---|
juu olen yksi noita saakelin kitara sankari miehiä mulla on yksi video laitettu sinne ja toista en laita pääsin pelin kokonaan läpi noin 3:ssa kuussa olen nyt soittanut sähkö kitaraa sen 3 kuukautta omalla opetuksella ja enkä vieläkään saa freebirdin alkuriffejä soitettua mutta se guitar hero on vaikeaa oikeasti ja tarvitsee taitoa kattokaa http://youtube.com/watch?v=n_bNGJTdVQw tollanen niin ymmärrätte |
Novice 17.12.2007 10:19:43 | |
---|
Katsokaa South Parkin episoodi Guitar Queero niin ymmärrätte miten hienosta taiteenlajista on kysymys. Tässä vielä linkkiä laiskimmille http://www.allabout-sp.net/?p=season11/1113 Toi jaksohan on aivan huikee, guitar hero akustisesti...klikklikklakklakklik. Keskusteluun sen verran et en kyllä ymmärrä mikä tässä voi ketään ärsyttää, tuskin formulakuskejakaan vituttaa ku jengi pelaa pleikkarilla formulapelejä. Toisaalta tuskin kukaa pleikkari-kimi rupee leijuu oikeille kuskeille et on ajanu Eau rougen kaasu pohjassa. Sama myös kitaroinnissa, nauraisin kyllä päin naamaa jos joku lesois mulle olevansa uus ynkkä ku on pelannu gh:n läpi niin ja niin nopeessa ajassa. |
DaKiller 17.12.2007 11:11:42 | |
---|
|
hullu_ukko 17.12.2007 15:01:19 | |
---|
Ja ihan hyvä että ei tuu liikaa semmosia tusinakitaristeja ku ne veivaa sitä muovikipsonia, kitaraki sais vähän harvinaistua! Noniinjustiinsa... Ainahan voit harventaa kitaristien määrää lopettamalla itse. Harjoittele vaikka kurkkulaulantaa, jos haluat omaperäisemmän ilmaisukeinon. Keneltä se nyt on pois, jos Kake 15 vee kavereineen veivaa jotain ''tusinaheviä'' autotallin nurkassa? Itse aiheeseen sanon vain sen verran, etten olisi itse loistavampaa valituksen aihetta keksinyt. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Ziggy Bubba 17.12.2007 15:51:17 (muokattu 17.12.2007 16:18:13) | |
---|
Ainoa mikä tuossa Guitar Herolla kepittelyssä on hiukan absurdia, ja johon myös mainittu South Park -jakso puuttui, on se että oikeaa kitaraa voi soittaa kuka vain, mutta jengi naputtelee silti mielummin kilpaa pleikkarin muovista ohjainta. SP:n jaksossa on huvittavinta se, että perinteinen kitaransoitto on pojista tosi "leimiä", mutta GH-ohjaimen naputtelu taas tosi hieno taito. Esimerkiksi F1-autolla Monacon radan kiertäminen tai jalankulkijan ampuminen haulikolla on pikkasen kauempana normi-jampan arjesta kuin Iron Manin skulaaminen kitaralla, mutta molempia voi tehdä myös "leikisti". Ehkä Guitar Heron kovin juttu onkin se rock-tähteys, eikä niinkään kitarointi, eh? "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
Lord of the strings 17.12.2007 16:05:38 | |
---|
Painoin varoitusta. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Ziggy Bubba 17.12.2007 16:17:25 (muokattu 17.12.2007 16:20:15) | |
---|
Painoin varoitusta. Etkä painanu... Tai siis, miksi ihmeessä? E: Mun mielestä tuosta voisi ilmiönä keskustella ihan rakentavaankin sävyyn, tyyliin miksi nykyään niin monet asiat tehdään mielummin virtuaalisesti kuin ihka oikeasti (kuten ihmisten kanssa kommunikointi)? "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
trashjones 17.12.2007 16:24:38 (muokattu 17.12.2007 16:25:23) | |
---|
GH on mielestä todella hauskaa ajanvietettä, mutta on ihan eri asia kuin oikean kitaran soittaminen. Muuten, GH:ssa joissakin kappaleissa on kohtia jotka on vaikeampi soittaa GH ohjaimella kuin oikealla kitaralla. Oikeinkirjoitus ennen kaikkea. |
PJS 17.12.2007 16:39:18 | |
---|
Jostain kumman syystä ei, nyt kun kerran kysyit. Enemmän mua ärsyttää se, että ihmisiä ärsyttää asiat, jotka eivät niiden elämään edes oikeasti vaikuta mitenkään. Rekisteröidyit oikasti jakaaksesi tämän ajatuksen kanssamme? Hassu juttu. Minuakaan ei ärsytä moiset tyypit. Ennen kuin luin ekan viestin, en tiennyt moisia sankareita edes olevan. Jos kaikki ottais vähän rennommin niin elämä olisi mukavampaa. Hyvää joulua, beibi! |
Rotuvaari 17.12.2007 18:15:39 | |
---|
Guitar Hero on villitys, kitara ikuinen. Tai jos ei ikuinen, niin pitempikestoinen. Tuskin kymmenen vuoden päästä kukaan enää kilkuttelee muovisella ohjaimella, vaikka toisaalta koko pelissä olisikin paljon kehittämisvaraa vielä. Milloin ilmestyy joku Super Band tms. peli, jossa on kitaralle, bassolle ja rummuille omat ohjaimet, joita kavereiden kanssa painellessa soitetaan ikään kuin omassa bändissä. Sitten vertaillaan netissä omia biisejä toisten vastaaviin ja niitä reitataan vaikeustason tahi muun barometrin perusteella. Lopulta televisiossa käynnistyy Super Band World -ohjelma, jossa parhaat "bändit" mittelevät taidoistaan. Näen jo silmissäni sen päivän, jota en halua nähdä. Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja. |
--Tomppa-- 17.12.2007 18:32:31 | |
---|
Guitar Hero on villitys, kitara ikuinen. Tai jos ei ikuinen, niin pitempikestoinen. Tuskin kymmenen vuoden päästä kukaan enää kilkuttelee muovisella ohjaimella, vaikka toisaalta koko pelissä olisikin paljon kehittämisvaraa vielä. Milloin ilmestyy joku Super Band tms. peli, jossa on kitaralle, bassolle ja rummuille omat ohjaimet, joita kavereiden kanssa painellessa soitetaan ikään kuin omassa bändissä. Sitten vertaillaan netissä omia biisejä toisten vastaaviin ja niitä reitataan vaikeustason tahi muun barometrin perusteella. Lopulta televisiossa käynnistyy Super Band World -ohjelma, jossa parhaat "bändit" mittelevät taidoistaan. Näen jo silmissäni sen päivän, jota en halua nähdä. Tuollainen peli on jo olemassa ja sen nimi on vissiin Rock Band. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
hq 17.12.2007 18:48:43 (muokattu 17.12.2007 19:19:40) | |
---|
Ensiajatukseni kyseisestä pelistä oli, että mieluummin käytän aikaani oikean kitaran harjoitteluun kuin joutavan muovikitaran räpläämiseen. Mutta kuinkas kävikään, kun GH:ta pääsi kokeilemaan niin se oli lopulta ostettava itsellekin. Kyseessä on hauska peli, eikä sen mitään oikeaa soittamista ole tarkoitus ollakaan. Ainoa mikä tuossa Guitar Herolla kepittelyssä on hiukan absurdia, ja johon myös mainittu South Park -jakso puuttui, on se että oikeaa kitaraa voi soittaa kuka vain, mutta jengi naputtelee silti mielummin kilpaa pleikkarin muovista ohjainta. Onhan siinä se ero, että muovikitarointi vaatii paljon vähemmän panostusta. Vaikka samalla rahalla saisikin harleybenttonin, niin muovikitaroinnissa saavuttaa tuloksia ja osaamisen tunteen paljon lyhyemmässä ajassa ja paljon vähemmällä vaivalla... Ja sitä voi "soittaa" myös ei-muusikkokavereiden kanssa kaljaa juodessa. Ehkä Guitar Heron kovin juttu onkin se rock-tähteys, eikä niinkään kitarointi, eh? Sopiihan se sikäli noihin aikaisempiin vertauksiin, että harva todellisuudessa tulee kitaroinnin maailmantähdeksi mutta pelissä voi kuvitella niin. Heroin heroa odotellessa. |