Aihe: Trivium
1 2 3 4 533 34 35 36 3740 41 42 43 44
Migo
30.07.2007 21:04:01
---------

Shadows Fallhan ei taida olla ollenkaan mukana tuolla euroopan kiertueella, jostain muistaisin näin lukeneeni...

No voi voi, olisi ollut mahtava lisä tuohon kastiin.
Niinpä..
rocky0
30.07.2007 21:59:00
No voi voi, olisi ollut mahtava lisä tuohon kastiin.

Eiks se ollu just, että ne on vaan Euroopassa?
Cocktus
31.07.2007 11:54:04

Eiks se ollu just, että ne on vaan Euroopassa?

Ainakin ne on tuolla Brittien saarella pyörimässä, mutta eivät sitten ilmeisesti tule Suomeen asti
Oh, you ironic pop-rock fuck, don't you fuck with metal!
Landstr
31.07.2007 11:55:48
Ei! Pakko niiden on tulla, voi perkele.
Fuck off
fiftie
16.08.2007 00:12:38
Ois kyl hyvä jos Shadows Fallki tulis.
Kerpele
13.10.2007 00:19:17 (muokattu 13.10.2007 00:21:12)
Crusadelta ois voinu jättää pois This Wolrd Can't tear Us Apartin, ja ehkä the risingin

Eri mieltä. The Rising voi olla vähän popimpi biisi, mutta hyvä biisi mielestäni. Kyllä se itseänikin jo vähän kyllästyttää, mutta ihan hyvä biisi. Ja itse en näe This World Can't Tear Us Apartissa vikaa.

Mutta se oikea asia nyt: Millasta settilistaa Triviumilla ollut viime keikoilla? Hommasin Crusaden, joka on kyllä ihan hyvä levy, ja voisi bändin muihinkin levyihin vähän tutustua. Mutta jos saisi tietää nämä 'hitit' mitä keikoilla soitetaan kun se Black Crusade lähestyy.
tiger_s
13.10.2007 16:23:25
Heafy blogissaan sanoi, että noin 50min setti on tulossa euroopon black crusade kiertueelle.
Kuulema tulee sekoitus kaikkia 3albumia, toivon mahdollisimman paljon eri biisejä mitä vetivät toukokuussa hesassa!
The Deceived olisi mahtavaa!
True 'Tallica fans http://www.share-em-all.tk/ Suomen suurin ja paras Metallica foorumi
elais
14.10.2007 10:26:24
Mutta se oikea asia nyt: Millasta settilistaa Triviumilla ollut viime keikoilla? Hommasin Crusaden, joka on kyllä ihan hyvä levy, ja voisi bändin muihinkin levyihin vähän tutustua. Mutta jos saisi tietää nämä 'hitit' mitä keikoilla soitetaan kun se Black Crusade lähestyy.

Olen melko varma että tämäntyyppinen settilista tulee:

Intro
Entrance Of The Conflagration
Detonation
Like Light To Flies
Anthem (We are The Fire)
To The Rats
Ember To Inferno / Requiem
Becoming The Dragon
The Rising
A Gunshot To The Head Of Trepidation
Pull Harder On The Strings of Your Martyr
Nieby
14.10.2007 12:23:48
Eihän Trivium muuten tuota Dragonia soittanu Maidenin keikalla?

Muuten setti on melkoisen pitkälti samaa luokkaa jos oikein muistan..
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.hardoxrock.com
tiger_s
14.10.2007 16:47:37
Olen melko varma että tämäntyyppinen settilista tulee:

Intro
Entrance Of The Conflagration
Detonation
Like Light To Flies
Anthem (We are The Fire)
To The Rats
Ember To Inferno / Requiem
Becoming The Dragon
The Rising
A Gunshot To The Head Of Trepidation
Pull Harder On The Strings of Your Martyr

Minäpä se veikkaan, että ei tule.
Setissä on ainakin 2-4 seiskakielistä biisiä niinkuin Corey lupaili.
Ja pojat yrittäävät soittaa hieman erityylistä settiä kuin viime euroopan rundilla.
Toki sieltä löytyy aika varmasti pull harderit ja anthemit...
Mutta kohta trivium lähtee australiaan niin näkee hieman mitä on tulevan!

Ja Dragonia ei tullut millään Maidenin keikoilla, koska heillä ei ollut vielä seiskakielisiä.
Vasta viime kesän Family Values kiertueella saivat deanin seiskat ja soittelivat silloin Dragonia ja välillä And Sadness Will Searia.
True 'Tallica fans http://www.share-em-all.tk/ Suomen suurin ja paras Metallica foorumi
elais
22.11.2007 16:17:42
Englannissa tällaisen setin heittivät Black Crusadella:

http://shelli.fi/~jebula/upload/uploads/lista.PNG

Nyt harmittaa vähän etten ole menossa katsomaan tyyppejä Suomen keikalle.
tiger_s
22.11.2007 17:41:33
Englannissa tällaisen setin heittivät Black Crusadella:

http://shelli.fi/~jebula/upload/uploads/lista.PNG

Nyt harmittaa vähän etten ole menossa katsomaan tyyppejä Suomen keikalle.

Puuttuu 3biisiä tuosta ja ovat väärässä järjestyksessä.
Tuossa oikeat biisit oikeassa järjestyksessä.
http://img221.imageshack.us/img221/5061/20841674lz7.jpg

Ei malta odottaa! Helvetin kova setti ja M&G just ennen Machine Headia!
2 5 6 biisejä odotan eniten!
Silppuri
24.11.2007 23:47:23

Crusadelta ois voinu jättää pois This Wolrd Can't tear Us Apartin, ja ehkä the risingin

Mun mielestä tuon koko levyn olis voinu jättää pois. Olin ihan innoissani ku kuulin ekan kerran tätä bändiä (edellinen levy). Sitte tuli tää "Ristiretki" jota en jaksanu kuunnella ees loppuun. Miten voi muuttua tyyli noin paljo yhdessä levyssä?!? Sitte tämä live-meininki, jota oon netissä nähny. On tainnu hieman lirahtaa päähän tällä "2000-luvun Metallicalla" niinku bändi ITSE itseään tituleeraa. Helkkarin kovia soittajia ja aivan mahtava tuo edellinen levy, mutta....
"I havent slept since I woke up."
-jonne-
25.11.2007 01:30:53
Mun mielestä tuon koko levyn olis voinu jättää pois. Olin ihan innoissani ku kuulin ekan kerran tätä bändiä (edellinen levy). Sitte tuli tää "Ristiretki" jota en jaksanu kuunnella ees loppuun. Miten voi muuttua tyyli noin paljo yhdessä levyssä?!? Sitte tämä live-meininki, jota oon netissä nähny. On tainnu hieman lirahtaa päähän tällä "2000-luvun Metallicalla" niinku bändi ITSE itseään tituleeraa. Helkkarin kovia soittajia ja aivan mahtava tuo edellinen levy, mutta....

olisin kiitollinen jos jostakin haastattelusta tai vastaavasta pomisit ja postaisit sen että bändi tituleeraa ITSE itseään Metallicaksi..taitaa mun mielestä mennä niin että muut heille sitä nimeä tituleeraa, ei bändi itse.

KIITOS!
Sarko
25.11.2007 03:27:01 (muokattu 25.11.2007 03:27:14)
olisin kiitollinen jos jostakin haastattelusta tai vastaavasta pomisit ja postaisit sen että bändi tituleeraa ITSE itseään Metallicaksi..taitaa mun mielestä mennä niin että muut heille sitä nimeä tituleeraa, ei bändi itse.

KIITOS!

Ohhoh, joku on nyt syönyt ärrinmurri-keksejä!

EDIT: Liian tyhmä kirjoitus tai provo!
Tsäpätitsäijjää
tiger_s
25.11.2007 12:16:31
Sitte tämä live-meininki, jota oon netissä nähny. On tainnu hieman lirahtaa päähän tällä "2000-luvun Metallicalla" niinku bändi ITSE itseään tituleeraa.
Ja mitähän tuolla live meiningillä nyt oikein tarkoitetaan?
Mitä olen nähnyt niin hyvin jalat maassa olevia kavereita kaikki.
Ja nuo jatkuvat metallica vertaukset alkaa pursua jo liiallisuuksiin.
Minä en saa triviumista ja metallicasta mitään yhteistä paitsi unrepentantin ja trought the neverin intro riffin...
Ja laulutyyli mistä on puhuttu jo pitkään, siitäkään en löydä mitään mikä viittaisi James Hetfieldiin.
Taitaa vain kaikki triviumin vihaajat tuotakin ''trivium on metallican apinoija'' juttua hehkuttaa.
Mattkin sanoi, että tuo ''seuraava metallica'' juttu oli nuoruuden haave ja se on nyt unohdettu.
-jonne-
25.11.2007 17:37:24
Ohhoh, joku on nyt syönyt ärrinmurri-keksejä!

EDIT: Liian tyhmä kirjoitus tai provo!

eikun ne keksit on nimenomaan loppu..mun mielestä on vaan hyvä laittaa linkkiä tai vastaavaa mikäli postaa faktoja, jotka eivät omien tietojen mukaan pidä paikkaansa:D:D..
Brother Tohveli
25.11.2007 19:53:21
Ja mitähän tuolla live meiningillä nyt oikein tarkoitetaan? Mitä olen nähnyt niin hyvin jalat maassa olevia kavereita kaikki. Ja nuo jatkuvat metallica vertaukset alkaa pursua jo liiallisuuksiin. Minä en saa triviumista ja metallicasta mitään yhteistä paitsi unrepentantin ja trought the neverin intro riffin... Ja laulutyyli mistä on puhuttu jo pitkään, siitäkään en löydä mitään mikä viittaisi James Hetfieldiin. Taitaa vain kaikki triviumin vihaajat tuotakin ''trivium on metallican apinoija'' juttua hehkuttaa. Mattkin sanoi, että tuo ''seuraava metallica'' juttu oli nuoruuden haave ja se on nyt unohdettu.

Juuri näin! Täysin samaa mieltä. Ja Trivium livenä on aivan upeeta. Ja eihän tohon Helsingin keikkaan edes oo kuukautta enää :o
-Johnny99-
03.12.2007 17:11:19
Kaverille tuli este, eikä hän pääse Black Crusadeen, joten aattelin lähtee täältä kyselee, josko joku olisi halukas hänen lippunsa ostamaan. Lippu on kentälle ja hinta sama, mitä lippupalvelu pyytää (42+1 palvelumaksusta). Mieluiten nouto Helsingin Kalliosta. Laittakaa pikaviestejä, jos kiinnostaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)