Aihe: Kuka Zeppeliniin Bonzon pallille?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Gardiner
15.12.2007 10:11:40

Mun ääni menis kyl Abelle.

Tätä komppailisin, huojuen toki.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Roberto
15.12.2007 11:36:50

Ihme niinku mikä lie "rebound" tai joku delay välil vois vannoo, mut ei sit kuitenkaan, ku ihan yksinkertanen,vai onko sittenkään. Mä en ihan tajuu miten se saa sen haitsun kuulostaan tollaselta. Mut mä yritän opetella sitä.

Jos tarkoitat sitä soundia mikä on eniten esillä aina haitsun aukeamisen jälkeen ja muutenkin siellä seassa, se on se huoneen eka heijastus.
Gardiner
15.12.2007 11:57:15

Jos tarkoitat sitä soundia mikä on eniten esillä aina haitsun aukeamisen jälkeen ja muutenkin siellä seassa, se on se huoneen eka heijastus.

Vois olla just joku sellainen, ja varmaan onkin, välillä se peittyy ehkä enemmän ite iskun alle, mut on sen rumpalin haitsukäden ranteessa ja kyynärvarressakin kummaa taikaa, Toisinaan tuntuu ja kuulostaa siltä et ku hää lyö haikkaa ku se on vähän auki, niin pellit ikäänkuin läpsähtäs yhteen "lyönnin vasta puolelta" iskun jälkeen, eli siis mitäs mä horisen, ku lyöpi pellit iskukohalla yhteen ja heilahtaavat siltä reunalta alas, niin ku kapula nousee ylöspäin ja haikkapellit heilahtaa toiselle kantille, niin ne ikäänkuin läpsähtäs yhteen " ikäänkuin kaikuna iskulle". Huh, tulipas tavallistakin sekavampi selitys. :-)
Mut niin tai näin, helvatan hyvin käyttää tilan kaikua ja soittotatsin eläväisyyttä ynnä viritystä ja mikitystä, totaalista rummutusta sanan parhaassa merkityksessä.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Tankero
15.12.2007 14:21:56
Miten se, että Aaltosta ja Ronnieta alkoi vituttamaan ja tämä nykyinen kansanedustaja jammaili heidän kanssaan, liittyy Led Zeppeliinin jäsenten kanssa soittamiseen?

Korjataan hiukan. Tämä nykyinen kansanedustaja oli ehdottanut Ronnieta tai Aaltosta vetämään, mutta poijat oli jänistäneet ja sitten Paavo oli mennyt itse.
Varmasti, vissiin.
Roberto
15.12.2007 14:46:17

Vois olla just joku sellainen, ja varmaan onkin, välillä se peittyy ehkä enemmän ite iskun alle, mut on sen rumpalin haitsukäden ranteessa ja kyynärvarressakin kummaa taikaa, Toisinaan tuntuu ja kuulostaa siltä et ku hää lyö haikkaa ku se on vähän auki, niin pellit ikäänkuin läpsähtäs yhteen "lyönnin vasta puolelta" iskun jälkeen, eli siis mitäs mä horisen, ku lyöpi pellit iskukohalla yhteen ja heilahtaavat siltä reunalta alas, niin ku kapula nousee ylöspäin ja haikkapellit heilahtaa toiselle kantille, niin ne ikäänkuin läpsähtäs yhteen " ikäänkuin kaikuna iskulle". Huh, tulipas tavallistakin sekavampi selitys. :-)
Mut niin tai näin, helvatan hyvin käyttää tilan kaikua ja soittotatsin eläväisyyttä ynnä viritystä ja mikitystä, totaalista rummutusta sanan parhaassa merkityksessä.

Eiks se sound edge tee just tota hommaa?
Gardiner
15.12.2007 16:53:23

Eiks se sound edge tee just tota hommaa?

Ai perskal, siis se ois niinku niis haikkapelleis moinen jippo. En mä hei ihan tosisti tiiä noist vermeist mitään, mä oon vaan aina ihmetelly et miks en mä mun saunavihdoilla saa sellasta meininkii aikaseks. Haluu ostaa kokeiltavaks moiset edget. :-)
PS. ja siis korvakuulolta päätyny päätteleen et jotain tomosta siin vois olla. Oon vissiin liikaa kuunnelly Zepyjä liian kännissä. :-)
Hitto. Mähän sanoin et mä en tiiä mitään, enkä haluukkaan tietää, mut oonpas mä kuitenki utelias lukeen tietäjien kirjotuksii. :-D, kuuntelin ne Holmin laittamat linkitki ja tarkkaan kattelin mitä rautaa siel on listattu kirjotuksis.
Oikeesti ja aidosti, hyvät veikkoset, kiitos tiedoista ja neuvoista. Ei aina muista sanoo et on kiva lukee ja oppia.
markkuliini
16.12.2007 00:21:55

Lukiko kukaan sen uutisen että Jason oli saanut "pienen hermoromahduksen" ennen tuota Lontoon keikkaa. 45 minuuttia ennen keikkaa oli oksennellut ja keikka oli ollut aika lähellä peruuntua. Onneksi kasasi itsensä, ja hyvät on ainakin arvostelut olleet.
markkuliini
16.12.2007 00:23:52

No ei välttämättä. Jos on mennyt kadettikouluun....

Joo mut Nappula on katos jenkki. Se on importtisarjis, ja siellä jenkeissä ne natsat menee ihan erilailla. ;)
hollmi-5
16.12.2007 11:14:47
On se voinu olla Jasonille kova paikka, ei pelkästään keikkamielessä, on voinu aatokset käydä lapsuudessa, jos on vaikka iskänsä nähny samojen jannujen kaa soittaas. Hieno homma on tuo ittensä kokoominen, pitäs kyl kuunnella siltä keikalta jotain pätkii, mut varmaan klaaras hyvin.

Jason soitteli rumpuja joskus Led Zeppelinin soundcheckeissäkin, joten isän setit ja soitto oli hänelle tuttuja juttuja. Johnin kuollessa Jason (s. 66) oli jo teinipoika. Rumpujen soiton Jason aloitti jo neljä vuotiaana. Song Remains the Same-leffalla Jason soittaa pikkusetillä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jupi57
16.12.2007 12:33:28 (muokattu 16.12.2007 12:34:20)
Joo mut Nappula on katos jenkki. Se on importtisarjis, ja siellä jenkeissä ne natsat menee ihan erilailla. ;)
Walker toi Lieutenant Sonny Fuzzin 1956 Masiin. Hahmoa ajatellen vänrikin arvo on enemmän kuin osuva.
Upseerien ja aliupseerien arvot ovat nyt:
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Army

Minulla ei ole vänrikiksi mitään mahdollisuutta. Ylikersantista tulee vääpeli, vääpelistä ylivääpeli ja ylivääpelistä sotilasmestari reservissä.
http://www.mil.fi/reservilainen/asevelvollisuus/asevelvollisuus.dsp
Näin siis reservissä. Jos olet sotilasmestari täyttäessäsi 60 vuotta, on ylipäällikköllä sen jälkeen mahdollisuus ylentää sinut aina kapteeniksi saakka "sankar teoistasi" riippuen.

Lukiko kukaan sen uutisen että Jason oli saanut "pienen hermoromahduksen" ennen tuota Lontoon keikkaa. 45 minuuttia ennen keikkaa oli oksennellut ja keikka oli ollut aika lähellä peruuntua. Onneksi kasasi itsensä, ja hyvät on ainakin arvostelut olleet.

Jokainen reagoi tavallaan. Muistuu mieleen TV-juttu Vesa-Matti Loirin 80-luvun kiertueelta, kun bändin jätkät naureskelivat ennen esiintymistä, että Loiro oksentelee siihen malliin, että on hyvä keikka tulollaan.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Tankero
17.12.2007 12:55:48

Missä lie sellainen uutinen ollut, kun ei ole sattunut silmään?
Sinällään en ihmettele, jos on vähän jänskättänytkin.
Varmasti, vissiin.
Gardiner
17.12.2007 13:04:22

Hiton komee juliste on kämpän seinällä. Ja nyt en tarkota Rennee ja Jukkaa. :-)
PS. Täähän on melkein Topicissa. :-D
markkuliini
17.12.2007 13:06:29

Missä lie sellainen uutinen ollut, kun ei ole sattunut silmään?
Sinällään en ihmettele, jos on vähän jänskättänytkin.

http://www.stara.fi/?p=7365

The Sun-lehteä ilmeisesti siteeraavat. Tiedä sitten kuinka todenperäistä.
Tankero
17.12.2007 18:28:13
Hiton komee juliste on kämpän seinällä. Ja nyt en tarkota Rennee ja Jukkaa. :-)
PS. Täähän on melkein Topicissa. :-D

Se on aito ja alkuperäinen Suosikin kesiaukeaman lakana jostain 69-71 ajalta. Kyttäilin aina koulusta tullessa milloin Zeppelin kuva olis Suosikissa ja kun se ilmestyi ostin lehden. Kuva on säilynyt melkein ehjänä piharakennuksen seinällä, mistä kuskasin sen treenikämpälle.
Varmasti, vissiin.
Gardiner
17.12.2007 18:31:20

Se on aito ja alkuperäinen Suosikin kesiaukeaman lakana jostain 69-71 ajalta. Kyttäilin aina koulusta tullessa milloin Zeppelin kuva olis Suosikissa ja kun se ilmestyi ostin lehden. Kuva on säilynyt melkein ehjänä piharakennuksen seinällä, mistä kuskasin sen treenikämpälle.

Mul oli sama himassa huoneen seinällä, set on perskuta hävint. :-(
MK73
17.12.2007 20:22:55
Song Remains the Same-leffalla Jason soittaa pikkusetillä.

Tuon leffan soundtrack (konsertti-cd) ilmestyi vast'ikään täydennettynä ja paranneltuna painoksena. Onneksi en ollut hommannut sitä aiemmin. Kyllä vetää isä-Bonham niin ylimageita jippoja siinä että huh! ja muutenkin... Zeppelin osasi jammailla, heittäytyä improvisaation vietäväksi. Kivasti erilaisia versioita biiseistä taas tälläkin livellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)