Jyrtsä 15.12.2007 18:49:41 | |
---|
|
esprit de corps 15.12.2007 18:52:39 | |
---|
Vähän niinku muumi. |
Jyrtsä 15.12.2007 18:54:54 | |
---|
Miksi kaikki pitää saada mahdollisimman halvalla? Paskaa sieltä tulee, vaikka Fazeria toivoisi. Tuo nyt ei auttanut vittuakaan... |
esprit de corps 15.12.2007 18:56:38 | |
---|
Tuo nyt ei auttanut vittuakaan... Sen pitäisi sanoa, että kato jotain muuta, jooko? Vähän niinku muumi. |
Jyrtsä 15.12.2007 18:57:45 | |
---|
Sen pitäisi sanoa, että kato jotain muuta, jooko? No kun tuokaan ei auttanut.Kysyin kokemuksia.En suosituksia. |
esprit de corps 15.12.2007 19:01:43 | |
---|
No kun tuokaan ei auttanut.Kysyin kokemuksia.En suosituksia. Oikeesti, jos joku tälle palstalle kirjoittava ei ole ostanut kummitytölleen rippilahjaksi tuollaista, niin kokemuksia et saa. Toivottavasti joku silti on vahingossa sormensa tuohon iskenyt, mistäs minä tiedän. Mutta joo. Olkoon. Helketin hyvä se on. Vähän niinku muumi. |
Jyrtsä 15.12.2007 19:03:48 | |
---|
Oikeesti, jos joku tälle palstalle kirjoittava ei ole ostanut kummitytölleen rippilahjaksi tuollaista, niin kokemuksia et saa. Toivottavasti joku silti on vahingossa sormensa tuohon iskenyt, mistäs minä tiedän. Mutta joo. Olkoon. Helketin hyvä se on. Helvetin innostavaa porukkaa, ja silleen. |
esprit de corps 15.12.2007 19:04:46 | |
---|
Helvetin innostavaa porukkaa, ja silleen. Helvetin innostuneita jostain ***** Eaglesta, ja silleen. Vähän niinku muumi. |
Helvetin innostuneita jostain ***** Eaglesta, ja silleen. Painu muualle spämmimään.Ihan turhaan vastailet tähän.Mä tiiän jo sun mielipiteen ja sivuutin sen.Heti yritetään heittää paskaa niskaan kun jotain kysyy. |
esprit de corps 15.12.2007 19:12:38 | |
---|
Painu muualle spämmimään.Ihan turhaan vastailet tähän.Mä tiiän jo sun mielipiteen ja sivuutin sen.Heti yritetään heittää paskaa niskaan kun jotain kysyy. Äläs nyt. En minä pahalla. Mulla on itsellä kokemusta noista halpissähkiksistä sen verran, että voin sanoa, ettei ne sitä soittoharrastusta eteen päin vie tai siihen mitenkään kannusta. Kannattaa ostaa kunnon soitin, jolla vetää. Eikä se tarkoita mitään järjettömiä rahamääriä. Joku 300-400e harrastuvälineeseen ei varmaan ole mikään kaikkein tappavin sijoitus. Aattele, kuinka paljon jääkiekkoon kuluu rahaa. Jofan rintapanssarit maksaa ihan vitusti. Samoin kuin Niken luistimet. Vähän niinku muumi. |