darkus 03.12.2007 18:42:47 | |
---|
Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
bfoc 04.12.2007 15:03:52 | |
---|
Eli tälläne elektroakustinen sattu vastaan nettiä selaillesssa. Oliskohan tosta mihinkään? Ekaa teräskielistä akkaria olisin hakemassa. Linkki: http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_v_coustic.htm Tota saa siis mustana ja tollasena beisikkinä. -darkus Ei mitään hajua mutta tollanen on ollut Musiikki-S:n ikkunassa vuoroin Hyvinkään ja Riihimäen myymälöissä. Ei kun hyppy junaan (tahi autoon) ja testaamaan... En oo itse kerinnyt poiketa testaamassa. Ei ollut muistaakseni mikään päättömän hintainenkaan laite. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
Kävin tossa viikolla kokeilemassa ko tuotetta. Tosi kaksijakoinen tuote. - akustinen soundi aika laatikomainen ohuesta bodystä johtuen - ihmeen köykäisen ja lelun oloinen peli näppituntumalla - soitettavuus on enemmän sähkökitaramainen kuin teräskielinen akkari, kielet bendautuu helpommin jne - kaula muistutti lespaa, eli dimensioiltaan pienempi kuin monet teräskieliset - sähköinen soundi ihan ok pikaisesti testattuna (varsinkin choruksella terästettynä), tosin en eq:ita ja precensejä ehtinyt kopeloimaan - kielet mun makuun vähän turhan korkealla Kannatta siis testata ennen ostoa. Siinä ei pikaisesti kokeiltuna hintaluokaansa ollut suoranaisia miinuksia (paitsi surkea akustinen soundi) vaan suurin osa negatiivisista jutista on enemmän fiilispohjalta. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
IJarro 15.12.2007 14:32:15 | |
---|
...hintaluokaansa ollut suoranaisia miinuksia (paitsi surkea akustinen soundi)... Riippuu toki henkilöstä, mut mulle toi akustinen soundi on akustisissa nimenomaan se pääasia =) Let's do some living after we die... |
bfoc 15.12.2007 15:17:42 | |
---|
Riippuu toki henkilöstä, mut mulle toi akustinen soundi on akustisissa nimenomaan se pääasia =) Niin voisi kuvitella juu, mutta jos käytössä on alle 300€ ja pääasia on hyvä sähkötön soundi, ei elektroakustista ehkä kannata ajatella. Mielummin ostaa paremman pelin ilman turhia sähköjä. Tossa niillä sähköillä tuotiin ihan ok akustinen soundi peliin kuitenkin ja nyt kyseltiin juurikin eletroakustisen perään, joten kuvittelin että sitä sit sähköillä soitetaan ja tuo sähköitön soundi on sekundäärinen seikka. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa