JCM 14.12.2007 19:26:53 (muokattu 14.12.2007 19:33:00) | |
---|
Mun mielestä se ei oo mitään muuta kuin snobbailua, jos tuommoisesta pitää Teron karehtua roudarille. Mitä vittua se haittaa, jos jamppa käy hakemassa pari mikkiä lavan reunalta? Ammattitaitoinen esiintyjä ei välittäisi moisesta yhtään mitään, ammattitaitoinen esiintyjä jatkaa pokkana soittamista eism. Viking Linen Isabella -laivan ravintolassa senkin jälkeen kun laiva on ottanut ensimmäisen pohjakosketuksen ja ravintolan baarin hyllyiltä on tippunut kaikki tavara alas ja pyörinyt pitkin lattioita (on todistettu)... kamat hädin tuskin pysyy pystyssä. Ja sen jälkeen, kun laiva karahtaa kunnolla maihin ja kun laiva istuu tukevasti karilla, bändi vielä koittaa nostaa omia kamojaan pystyyn ja yrittää jatkaa soittamista (on todistettu). E: Siis, Mambahan varmasti myös jatkoi soittamista, mutta Tero nosti älyttömän metakan aiheesta. Tero Vaaran pisteet kyllä putos nollaan mun silmissä, aina oon vanhemmasta Mambasta tykännyt, mutta Tero kyllä teki itsestään totaalisen pellen nyt. Ei se, miten suhtautuu itse, mutta se miten käyttäytyy ja tuo asian julki. Miettikää nyt saatana, ei Teron olis tarvinnut tästä nostaa tällaista mediamylläkkää. Jotkut vaan on joissakin asioissa mulkumpia kuin muut. Onneksi täysiä mulkkuja on tosi harvassa, ei Terokaan ihan täysi mulkku voi olla, kun on kuitenkin saanut nipun hittejä soimaan yötä päivää. Mulkku se on, mutta ei varmaan ihan täysi mulkku. En arvosta. |
Sarko 15.12.2007 01:28:01 | |
---|
Ei tossa oo mitään pointtia. Pyöriikö teattereissa, konserteissa, oopperoissa, elokuvissa ym. massatapahtumissa henkilökuntaa pyllistelemässä lauteilla jos ei ole pakottavaa tarvetta? Missasit kyllä nyt pointin, jonka olin poimivani Bonhamin kirjoituksesta. Näin tämän kommentin yleisenä argumenttina, en pelkästään sisäravintoloita koskevana kommenttina. En lähde erikseen asiaa selvittelemään tässä tilassa, penäileppäs perusteita vaikkapa huomenna lisää. Tsäpätitsäijjää |
Mun mielestä se ei oo mitään muuta kuin snobbailua, jos tuommoisesta pitää Teron karehtua roudarille. Mitä vittua se haittaa, jos jamppa käy hakemassa pari mikkiä lavan reunalta? Mulkku se on, mutta ei varmaan ihan täysi mulkku. En arvosta. Kait herra Vaaraa vituttaa se yleisökin lavan edessä kun ne on jo liian lähellä ja saavat nauttia teron loisteesta....Esa taakse ja tero esiiin. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Kekeb 19.12.2007 11:53:32 | |
---|
Ollut kerrankin jotain liikettä lavalla keikan aikana, muuten bändi näyttää lavalla ihan puutapeilta. Hyvä Pitkä!!! |
Loijaa 20.12.2007 00:35:57 | |
---|
Ei oo musiikki oikein iskenyt..suoraan sanottuna mamba on jo pitkään ollut Suomen huonoin yhtye. Heavy Metal Thunder |
Simo78 20.12.2007 09:17:05 | |
---|
"Kova kuhina käy muusikoiden.netissä, jossa bänditoimintaan ja viikkorahaan liittyvä problematiikka on väistynyt tämän hämmentävän tapauksen vuoksi." Tämä kommentti sai itsessäni aikamoisen hilpeyden purskahduksen. Itselläni noi asiat on kyllä koko ajan tapetilla=) Mutta esim. tämän ketjun aloittajalla ehkä ei, kuitenkin soittelee "suht" tunnetussa bändissä. Tuskinpa Vaaran poikaa meikäläisen huutelut kiinnostaa, mutta ehkäpä joidenkin muiden huuteluilla saattaa olla väliä... |
Pitkavirta 20.12.2007 10:01:30 | |
---|
Joo, kyl Mamban levy pitää pintansa top1 sanktiona huonosta käytöksestä; meil on studiossa ukaasi - se joka spedeilee/soittaa paskasti, teljetään perunakellariin kuuntelemaan väkisin ..mambaa! |
Anri8000 21.12.2007 13:42:06 | |
---|
Jotenkin toivois ettei tätä koko kalabaliikkia olis ikinä syntynyt tai se olis unohdettu viikossa, mutta kyllä hra Vaara ruokkii itse tätä kuhunaa niin mahtavasti,että alkaa jo odottaa mikä on seuraava käänne ja millä foorumilla. Go tero, me kaikki arvostetaan sua! Sirkushuvia kansalle. Heart is heaven, mind is hell. |
duane 21.12.2007 15:52:02 | |
---|
Ote Don Henleyn riderista: http://www.thesmokinggun.com/graphi … ageart/backstagetour/donhenley1.gif Onko T.Vaara suomen D.Henley? Toihan on suht normaali pykälä maailmalla.. Mikäli festariolosuhteet olisi kyseessä, seuraavan orkan ryhmällä olisi kuitenkin "working" -creditointi, eli heillä olisi täysi oikeus olla backstage -alueella valmistelemassa omaa osuuttaan. Lavalle ei toki tuolloin ole mitään asiaa, mutta mittakaavakin on hiukan toinen kuin vuokatin kyläjuhlilla. Koko Mamba -episodilta olisi kai vältytty, mikäli tapahtumassa vastuussa olleella äänentoistofirmalla olisi ollut riittävä määrä mikkiständejä alun alkaenkin. Tero Vaara on vain pieni sielu joka yrittää olla suurempi "taiteilia" kuin mihin rahkeet antaa myöten. Mutta onneksi Terolle löytyy hutturadioiden kautta riittävästi 40+ muoreja ostamaan levyjä ja keikkalippuja. Kaipa se paskansorvaaminen alkaa omaatuntoa painamaan, kun tuollaisella kyynisyydellä pitää elämään ja kanssatyöskentelijöihin suhtautua. Pitkää ikää Terolle tähteiden pöytään. -röyh- |
mullet3000 06.01.2008 13:53:15 | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
aasit 06.01.2008 14:32:36 | |
---|
|
Veikko 06.01.2008 16:29:44 | |
---|
"iso parta ja löllöpää" lapsen kuvaus allekirjoittaneesta. |
Zigura 06.01.2008 16:45:08 | |
---|
Ei saatana, Hoho. x 1000 Jep, nämä olivat hauskoja. Ehkä näitä strippejä voidaan pitää viimeisinä nauloina koko episodin arkkuun, sillä juttu alkaa jo olla läpipuituna kaikista näkökulmista. Mielikuva Tero Vaarasta dorkana taitaa kuitenkin jäädä useimpien mieleen piiiitkäksi aikaa - ellei näin aikaisemmin ollut. Se ei ole underground jos siinä lukee underground. |
carlos 06.01.2008 16:54:34 | |
---|
Joo tosiaan vaarallinen. Viime viikolla torstain ja perjantain välisenä yönä alkoi kasarmilla kuulua kaiuttimista aivan hlvetin kovaa näitten biisi "kun tänään lähden...". Ärsytti aivan sairaasti, joten päätinpä repiä tuvan kaiuttimen piuhat irti - kävin nyppäämässä myös naapurituvasta. Seuraavana aamuna minulla oli kuumetta, korvatulehdus ja kaktus kurkussa. Mitä tästä opimme? Mamba on vaarallinen. |
J.Hollström 06.01.2008 16:58:20 | |
---|
"Kun tänään lähden" on Suurlähettiläiden biisi. |
carnation 06.01.2008 17:19:04 | |
---|
Joo tosiaan vaarallinen. Viime viikolla torstain ja perjantain välisenä yönä alkoi kasarmilla kuulua kaiuttimista aivan hlvetin kovaa näitten biisi "kun tänään lähden...". Ärsytti aivan sairaasti, joten päätinpä repiä tuvan kaiuttimen piuhat irti - kävin nyppäämässä myös naapurituvasta. Seuraavana aamuna minulla oli kuumetta, korvatulehdus ja kaktus kurkussa. Mitä tästä opimme? Mamba on vaarallinen. Koko tämän ajan olet vihannut väärää yhtyettä! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
lxi 06.01.2008 17:37:46 | |
---|
Mitä tästä opimme? Älä vittuile kotiutuville. Niin, ja tiedä ketä vihaat. |
Janus 06.01.2008 23:21:20 | |
---|
Joo tosiaan vaarallinen. Viime viikolla torstain ja perjantain välisenä yönä alkoi kasarmilla kuulua kaiuttimista aivan hlvetin kovaa näitten biisi "kun tänään lähden...". Ärsytti aivan sairaasti, joten päätinpä repiä tuvan kaiuttimen piuhat irti - kävin nyppäämässä myös naapurituvasta. Seuraavana aamuna minulla oli kuumetta, korvatulehdus ja kaktus kurkussa. Mitä tästä opimme? Mamba on vaarallinen. Hienoa Isäm maan pualustamista. "Kun tänään lähden" on muuten Suurlähettiläiden biisi. |
Zigura 07.01.2008 09:45:19 | |
---|
"Kun tänään lähden" on muuten Suurlähettiläiden biisi. Tiesitkö hei, että "Kun tänään lähden" on Suurlähettiläiden biisi. Se ei ole underground jos siinä lukee underground. |
absqua 07.01.2008 09:56:31 | |
---|
Tiesitkö hei, että "Kun tänään lähden" on Suurlähettiläiden biisi. Mitä? Mä luulin että se on Suurlähettiläiden biisi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |