Aihe: Kuka Zeppeliniin Bonzon pallille?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Gardiner
14.12.2007 20:42:15 (muokattu 14.12.2007 20:46:54)

pois pois
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Nolte
14.12.2007 20:48:54
pois pois

Noh, siinähän oli ihan hyvä Vapaa -muotoinen vitsi. :)
jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!!
Gardiner
14.12.2007 20:55:25

Noh, siinähän oli ihan hyvä Vapaa -muotoinen vitsi. :)

Minä vaan rupesin pelkäämään et joku rupee pudotteleen herneillä täytettyjä ämpäreitä sinne kaivoon,lakkais rummut kuulumasta. Oiskohon tää jo sitä asian viereyttä eli Off Topiccia? :-D
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
colosseum
14.12.2007 20:57:47
Näinhän se tietysti on, soundi on ennenkaikkea muusikon hyppysissä, ei soittimissa. (Ei edes Sonoreissa.... no tää oli kai huumoria).

Jo muinoin vanha mestariviulisti vastasi hänen Stradivariuksensa sointia kehuneelle liehittelijälle, katsoi muutaman metrin päässä olevaa soitintaan sanoen: "Jaa, en minä vaan kuule mitään".
Nolte
14.12.2007 21:06:39
Minä vaan rupesin pelkäämään et joku rupee pudotteleen herneillä täytettyjä ämpäreitä sinne kaivoon,lakkais rummut kuulumasta. Oiskohon tää jo sitä asian viereyttä eli Off Topiccia? :-D

Oishan se, mutta ei sillä ole mittään väliä. Kuka sitä nyt jaksaa aina pysyä niin tarkasti On Topikissa...

Aiheeseen. Itse olisin ihan hyvin ehtinyt mennä Zeppeliiniin rummuttamaan. Kunhan ei sunnuntaina soiteta, kun silloin on nuo ykkösbändin treenit. Harjoitellutkin olen - kerran soitettiin Dancing Days. Kashmiriakin olisin halunnut, mutta muut bändiläiset eivät osanneet.
Deino
14.12.2007 21:10:13

Linkki viimeisen studiolevyn Tukholman sessioihin: http://www.saladrecords.com/bonhamfiles.htm

Tämä on kyllä loistavaa kamaa, indeed.
Gardiner
14.12.2007 21:11:48

Aiheeseen. Itse olisin ihan hyvin ehtinyt mennä Zeppeliiniin rummuttamaan. Harjoitellutkin olen - kerran soitettiin Dancing Days. Kashmiriakin olisin halunnut, mutta muut bändiläiset eivät osanneet.
Minä kun ymmärsin et Page, Plant ja JpJ kuitenkin reenas paljon tälle keikalla. Kas kun ei Kashmiri taittunu? Jos ne on unohtanu?
Nolte
14.12.2007 21:14:32
Kas kun ei Kashmiri taittunu? Jos ne on unohtanu?

Ihmekös tuo, kun ei se meidänkään bändiltä taittunut. Myö olis kyllä muistettu, muttei osattu...
Gardiner
14.12.2007 21:20:27

muttei osattu...
Se on kans ku joskus kaljan muutaman jälkeen aletaan sörheltään sitä Rock´n´Roll biisiä, tai Hole Lotta Lovee kämpillä. kauhee morkkis ja häpee seuraavana aamuna."Pitikö taas ittensä häpästä" :-D
Roberto
14.12.2007 21:32:43

Linkki viimeisen studiolevyn Tukholman sessioihin: http://www.saladrecords.com/bonhamfiles.htm

Jep. Ureithan ne.

Kyseinen sessio oli jo viittä vaille sovittu pidettäväksi nykyisen Soundtrackin tiloissa mutta lopulta Polar Studiot änkesi väliin.
Jupi57
14.12.2007 21:34:19 (muokattu 14.12.2007 21:35:30)
...äänitystilanteessa rumpalina olisi ollut vaikkapa Simon Kirke, olisiko soundi ollut "humiseva" vai muuten vain hyvin rokkaava?
Kirke on neljäsosien kuningas, ollut aina. Tuossa vanhassa klipissä kaikki muut näyttävät syöneen sienikastiketta paitsi Andy Fraser.

http://www.youtube.com/watch?v=2B2clFsLA3w

Eikö kukaan muu ole muka todennut Bonhamin soundia samanlaiseksi vaahtera setillä Emperor/Ambassador kalvoilla ja toisaalta Vistalitellä CS-kalvoilla? Ludwigin...
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
hollmi-5
14.12.2007 21:50:54
Eikö kukaan muu ole muka todennut Bonhamin soundia samanlaiseksi vaahtera setillä Emperor/Ambassador kalvoilla ja toisaalta Vistalitellä CS-kalvoilla? Ludwigin... Onhan siellä viimeisellä Knebworthin livellä Stainless Steel-ludwigit ja niissä Ludwigin Weather Masterit. Bonzolta kuulostaa aina vain. Siksi en ole kauheasti yrittänyt pauhata niinkään materiaaleista tai kalvoista. Sen sijaan rumpujen koko, viritys ja soittaja mielestäni ovat avain tässä asiassa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
colosseum
14.12.2007 21:55:14
Bonzolta kuulostaa aina vain. Siksi en ole kauheasti yrittänyt pauhata niinkään materiaaleista tai kalvoista. Sen sijaan rumpujen koko, viritys ja soittaja mielestäni ovat avain tässä asiassa.

No entäs se virveli, kai se nyt sentään pitää olla.......tietty?
hollmi-5
14.12.2007 22:05:14
No entäs se virveli, kai se nyt sentään pitää olla.......tietty? Ludwigin Supraphonic 402. Taisin mainita parissakin viestissä.
hollmi-5
14.12.2007 22:47:09
Virvelisoundissa siis rauta on tärkeämpi kuin takoja. No tässä tapauksessa alumiini. Tästä Bonzon oli tarkka.
Tracer
14.12.2007 22:48:57
Erityisen hienoa tuossa clipissä oli haitsu-tatsi ja -soundi.
Olikos siinäkin ne 15" 2oo2 Sound Edget?
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
colosseum
14.12.2007 23:06:21
No tässä tapauksessa alumiini. Tästä Bonzon oli tarkka.

Ensin kirjoitin metalli, mutta rauta sopi paremmin takojaan.

Tässä yhteydessä kaikille yhdessä ja erikseen: huono tapani on olla käyttämättä erilaisia merkkejä ilmaisemaan kirjoitusteni merkitystä, luotan jäsenten kykyyn ymmärtää nerokkaan huumorini ytimen.

Nolte ja Gardiner, I`m Travelling Man and Soon I will be gone
hollmi-5
14.12.2007 23:07:14

No nehän siellä juurikin ovat.
Gardiner
14.12.2007 23:08:55

Ihme niinku mikä lie "rebound" tai joku delay välil vois vannoo, mut ei sit kuitenkaan, ku ihan yksinkertanen,vai onko sittenkään. Mä en ihan tajuu miten se saa sen haitsun kuulostaan tollaselta. Mut mä yritän opetella sitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)