Aihe: Nainen bändissä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
uruttaja
14.12.2007 13:27:14
Tuolla yhtyeellä on myös kotisivu, jonka linkin laitan tähän, jotta saan Sertzo-sedän sekoamaan :-)

http://www.varmatpaivat.fi/

Olipa hyvät sivut. Meinasin tipahtaa kun luin niiden keikkalistaa: Varmat Päivät keikalla Vanhassa K..rvässä.
kuunsirppi
14.12.2007 13:49:06
Mukavia naisia kaikki tyynni ja osaavat sitäpaitsi mun mielestä vielä soittaakin ja tuo Irmeli "Intro" tekee mainioita sanoituksia äidin arjesta :o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
Sertzo S
14.12.2007 14:08:53
Tuolla yhtyeellä on myös kotisivu, jonka linkin laitan tähän, jotta saan Sertzo-sedän sekoamaan :-)

Upeaa upeaa!!!

Olen tainnut siliti nähdä tuon kuvan aiemmin, mutta sitähän voi tuijottaa välillä
aina vain uudestaan. ;)
kuunsirppi
14.12.2007 14:41:50
Upeaa upeaa!!!

Olen tainnut siliti nähdä tuon kuvan aiemmin, mutta sitähän voi tuijottaa välillä
aina vain uudestaan. ;)

On tuo linkki ollut täällä joskus. Sama aihe tais olla silloin keskustelussa ja laitoin tuon silloinkin ;o)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
vanhami
14.12.2007 15:31:04

Harmi, ettei nillä ole hanuristin vakanssiakaan tarjota, edes verhon taka, kun näyttää sellainen olevan omasta takaa, tai ainakin kuvissa. No miksaajaksi sitten.

Ei onnistus sekään. Menis monta keikkaa pelkästään siihen, että ei pysty ku silmät tapilla toljottamaan.

No kaikkeen tottuu.

Kerran muistan olleeni sellaisessa tilanteessa soittamassa, että oli pakko olla silmät kiinni, ei onnistunut ei sitten niin mitenkään. Kauniita naisia tiivissä nipussa ympärillä niin paljon kun (cinderellan) hyttiin mahtuu. Avasin silmät ja aina meni vaan hämilleen.
KoskPaavo
14.12.2007 15:35:30
Harmi, ettei nillä ole hanuristin vakanssiakaan tarjota, edes verhon taka, kun näyttää sellainen olevan omasta takaa, tai ainakin kuvissa. No miksaajaksi sitten.

Ei onnistus sekään. Menis monta keikkaa pelkästään siihen, että ei pysty ku silmät tapilla toljottamaan.

No kaikkeen tottuu.

Kerran muistan olleeni sellaisessa tilanteessa soittamassa, että oli pakko olla silmät kiinni, ei onnistunut ei sitten niin mitenkään. Kauniita naisia tiivissä nipussa ympärillä niin paljon kun (cinderellan) hyttiin mahtuu. Avasin silmät ja aina meni vaan hämilleen.

Kunnon reilu äänekäs suolikaasun päästö vapauttaa tunnelman tuossakin tilanteessa.
Sertzo-setä on asian erikoismies, muistan ma.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
EP
14.12.2007 16:49:42
Upeaa upeaa!!!

aina vain uudestaan. ;)

Tuohan on ollunna "suosikeissa" jo kauan!! 8))
Anonymous-jazz
14.12.2007 17:25:57

A-L V. on aika hyvä soittaja ja monessa liemessä uinu. Ottaisin bändikaveriksi mieluummin kuin monen jäbän.

Arvon lisä vero... :D
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Ukko
14.12.2007 17:59:58

Kunnon reilu äänekäs suolikaasun päästö vapauttaa tunnelman tuossakin tilanteessa.

Kyllä minäkin asiasta jotain tiedän :/
Anonymous-jazz
14.12.2007 20:04:59

Darrassa kuitenkin nuokin suolikaasut haisevat kaikista pahimmalle. Tehoa on enemmän kuin pippurisumutteessa :D HOHO
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Anonymous-jazz
14.12.2007 20:09:10

Seuraava threadi on varmaan Mies bändissä.

Ehkä femakkojen bändissä.
artope
14.12.2007 20:10:24

Ehkä femakkojen bändissä.

Eiks toi Varmojen päivien rumpal ole mies. Paha paikka?!?
"Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta omapahan on mielipiteeni"
Anonymous-jazz
14.12.2007 20:17:49 (muokattu 14.12.2007 20:18:02)

Eiks toi Varmojen päivien rumpal ole mies. Paha paikka?!?

On se kuitenkin suhteellisen omituinen ilmiö että jos olet ainoa mies tyttöbändissä. Mullehan tyrkytettiin juuri äskettäin lopettaneen tyttöbändin rumpalin paikkaa -98 josta kieltäydyin kohteliaasti.
Eddy
14.12.2007 20:24:00 (muokattu 14.12.2007 20:25:39)
Niin kauan aikaa toimii ihan jees kun kukaan soittajista ei rihlaudu solistin kans. Sitten ei toimi oikein mikään.

Mut jos panis vaan ihan vähän...
Koskettelen soittimia...
uruttaja
14.12.2007 20:45:00
Mut jos panis vaan ihan vähän...

Kokeile, niin voit sitten kertoa meille. Me ei varmasti puhuta kenellekkään.
artope
14.12.2007 21:26:37

On se kuitenkin suhteellisen omituinen ilmiö että jos olet ainoa mies tyttöbändissä. Mullehan tyrkytettiin juuri äskettäin lopettaneen tyttöbändin rumpalin paikkaa -98 josta kieltäydyin kohteliaasti.

Tik Tak- niminen laulu- ja soitinyhtye??
"Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta omapahan on mielipiteeni"
M.i.k.key
14.12.2007 21:53:40
Olipa hyvät sivut. Meinasin tipahtaa kun luin niiden keikkalistaa: Varmat Päivät keikalla Vanhassa K..rvässä.

Jep, Vanhana kukkonakin tosin myös tunnetaan...
möllisty
uruttaja
14.12.2007 22:07:59
Jep, Vanhana kukkonakin tosin myös tunnetaan...

Amerikanjenkeissä kukko on rooster. Kuten varmaan tietänet...Siksi mua nauratti niin v...tusti.
baron
14.12.2007 22:34:57

Amerikanjenkeissä kukko on rooster. Kuten varmaan tietänet...Siksi mua nauratti niin v...tusti.

Kaikkihan tuntee Rollareiden parhaan piisin: "Little Red Rooster"!
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)