Aihe: Onko sinun bändissäsi Viihdyttäjä 2008 ainesta?
1 2 3 4
Timi
02.12.2007 02:53:38
Niin - onko solisti ilman bändiä vähempiarvoinen, kuin bändi ilman solistia?

Väitän, että parhaissa bändeissä on aina solisti.

Niih,ihan oikein!Meilläkin mä oon solisti!Tosin runputtaa pitää samalla koko ajan,ja muutkin pojat laulaa!
Kylmän viileesti!
uruttaja
02.12.2007 15:42:27
Kokemuksesta voin sanoa, että älkää hyvät ystävät olko niin lapsellisia, että uskotte tässä maassa yhteenkään kilpailuun, joka humppahommiin mitenkään liittyy!!! Mä oon aika monta kertaa nähny sen oikein läheltä, mitä kusetusta se on! Voittaja päätetään jo suht hyvissä ajoin ennen finaalia tai jopa semifinaalia. Muut esiintyjät ovat mukana täytteenä ilmaiseksi tuomassa itse kilpailulle jotain ns. arvoa ja jännitystä. Mutta jokaisessa kisassa huijataan ihan kybällä yleisöä sekä häviäviä kilpailijoita. Enkä puhu katkeruudesta tai että haluaisin olla joku humpparuhtinas tms wooden steering wheel of the universe! Tämä nyt vain sattuu olemaan karu totuus, valitettavasti. Sori jos murskasin jonkun unelmat...HAHHAHHAAA!!!! UGH!

Tämäpä taipuikin helposti komppiosastolle.

Tanssilavalla järkätty kilpailu oli viimeksi hyvä esimerkki. Se isopäinen mies sai toistakymmentä bändiä ilmaiseksi sinne soittamaan. Laivayhtiölle kisa ei ehkä niin tärkeä ollut.
sabian
02.12.2007 16:45:23
Kokemuksesta voin sanoa, että älkää hyvät ystävät olko niin lapsellisia, että uskotte tässä maassa yhteenkään kilpailuun, joka humppahommiin mitenkään liittyy!!! Mä oon aika monta kertaa nähny sen oikein läheltä, mitä kusetusta se on! Voittaja päätetään jo suht hyvissä ajoin ennen finaalia tai jopa semifinaalia. Muut esiintyjät ovat mukana täytteenä ilmaiseksi tuomassa itse kilpailulle jotain ns. arvoa ja jännitystä. Mutta jokaisessa kisassa huijataan ihan kybällä yleisöä sekä häviäviä kilpailijoita. Enkä puhu katkeruudesta tai että haluaisin olla joku humpparuhtinas tms wooden steering wheel of the universe! Tämä nyt vain sattuu olemaan karu totuus, valitettavasti. Sori jos murskasin jonkun unelmat...HAHHAHHAAA!!!! UGH!

Tangomarkkinat pahin kaikista.
Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä
Sertzo S
02.12.2007 17:25:27

Tangosävellyskilpailun voittajatkin liki aina SAMAT naamat.
uruttaja
02.12.2007 17:31:02
Kun pikkusen laajennetaan keskustelua, niin kyllähän näissä paikallislaulukilpailuissa luulotellaan osallistujille vaikka mitä, osallistumismaksua vastaan tietty.

Tässäkin kylässä on parikin sellaista karaoketaustaista laulukilpailua, jossa osallistujat on aivopesty hyvin ja jo osakilpailujenvoittajat kuvittelevat sitä sun tätä.

Näitä kisoja järjestetään monella muullakin paikkakunnalla, tarkoituksenahan on saada sille järjestäjälle keikkoja. Vaikka ottaisit 10 edellista kisaa jotain kuningas-kuningatar-listaa esille Patelastakin, niin yhtään teille tuttua, saati edes paikallisstaraa niistä listoista ei löydy.
isojussi
02.12.2007 20:15:44 (muokattu 02.12.2007 20:16:19)
...Näitä kisoja järjestetään monella muullakin paikkakunnalla, tarkoituksenahan on saada sille järjestäjälle keikkoja. Vaikka ottaisit 10 edellista kisaa jotain kuningas-kuningatar-listaa esille Patelastakin, niin yhtään teille tuttua, saati edes paikallisstaraa niistä listoista ei löydy.

Hehe - joskus olin muutaman kerran tommosen tuomaristossa. Hauskaa hommaa. Voi että - mitähän mahtaa Stenrothin Riitalle kuulua? Ihana ihminen.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
riff
02.12.2007 22:55:43

Joo, niin taitaa olla mut ei tämä viihdyttäjäkisa ole yhtään sen parempi. Ja on tapahtunut semmoinenkin juttu smorkissa, että raadilta toiseksi eniten ääniä saanut orkesteri laitettiin tuloksissa kuitenkin neljänneksi. En ole sitä koskaan käsittänyt mutta näin vain on.
Tuossa vain yksi hauska esimerkki mut niitä löytyy ja paljon!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
Gronfelt
16.12.2007 15:18:40

"Viihdyttäjä kilpailu"
Kande muistaa jos kyseiseen on osallistumassa että ainakin 2007 kupletti jätti omituisen mielikuvan koko hommasta.
"Semifinaaleissa" otettiin joka esiintyjästä lyhyt digivideointi: n.1-2kappaleen ajan.
Paikalla ei ollut mitään varsinaista tuomaristoa vaan ranking suoritettiin pääosin E.V.:n toimistolla tallenteiden perusteella ja visuaalisuus oli tärkein kriteeri.
Kannattaa kuunnella2007 videoklipsit Extran sivuilta( jos ei niitä ole sieltä poistettu ) niin varmaan hoksaa aikas helposti että korvat pyytävät laittamaan bändit aivan eri järjestykseen kuin mikä sitten lopullinen olikin.
Muistakaa että ,Viihdyttäjäksi haetaan sopivinta bändiä eikä todellakaan taitavinta !!!
Lohduttava motto ns.rutinoitumattomille nuorille bändeille: Pro-osasto on pois muodista kun taas trendikkään nuoren ihannointi on huipussaan.
Kyllä se tavallaan on hykerryttävää taas kuunnella kun parikymppiset laulavat "tunteella ja ajatuksen kanssa" ihmis elon syövereistä joita ei kuitenkaan vielä moni heistä ole kerinnyt kokea ja olihan ,se Tenavatähtikin suosittu ohjelma formaatti aikanaan.?.
Voimaa kaikille!
Sertzo S
16.12.2007 15:21:22
Ylläolevasta tuplaplussat!
Gronfelt
16.12.2007 15:35:28

Jaapa, äijät vääntää taas. Jospa tuossa haetaan suomen parasta tanssimusakvartettia - sekstettiä? Voisko sen nyt ymmärtää vaikka niin, ni ei tarvi turhaa mesota?
Nyt haiskahtaa ohjailulta....etkös ollut it....? hysssss!!!
Voimaa kaikille!
riff
16.12.2007 18:56:06
"Viihdyttäjä kilpailu"
Kande muistaa jos kyseiseen on osallistumassa että ainakin 2007 kupletti jätti omituisen mielikuvan koko hommasta.
"Semifinaaleissa" otettiin joka esiintyjästä lyhyt digivideointi: n.1-2kappaleen ajan.
Paikalla ei ollut mitään varsinaista tuomaristoa vaan ranking suoritettiin pääosin E.V.:n toimistolla tallenteiden perusteella ja visuaalisuus oli tärkein kriteeri.
Kannattaa kuunnella2007 videoklipsit Extran sivuilta( jos ei niitä ole sieltä poistettu ) niin varmaan hoksaa aikas helposti että korvat pyytävät laittamaan bändit aivan eri järjestykseen kuin mikä sitten lopullinen olikin.
Muistakaa että ,Viihdyttäjäksi haetaan sopivinta bändiä eikä todellakaan taitavinta !!!
Lohduttava motto ns.rutinoitumattomille nuorille bändeille: Pro-osasto on pois muodista kun taas trendikkään nuoren ihannointi on huipussaan.
Kyllä se tavallaan on hykerryttävää taas kuunnella kun parikymppiset laulavat "tunteella ja ajatuksen kanssa" ihmis elon syövereistä joita ei kuitenkaan vielä moni heistä ole kerinnyt kokea ja olihan ,se Tenavatähtikin suosittu ohjelma formaatti aikanaan.?.

Joo, plussat läsähti! Ja 07 eräässä semifinaalissa kävi vielä sellainenkin pikkupikku yksityiskohta mun silmään, että yhden kilpailijaorkesterin aikana tämä kuvaaja oli koko ajan kahviossa eikä kuvannut pätkääkään! Ja jotain muuta orkesteria kuvasi koko setin. Ei mahdu mun päähän jos kyse on kilpailusta... mut tässä se nähdään.
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
veeka
17.12.2007 18:48:25
"Viihdyttäjä kilpailu"

Valitettavasti tämmöistä se oli sinä iltanakin kun olimme lauteilla. Ei edes minkäänlaista juontajaa koko iltana, jos ei nyt baarin puolella kiroilevaa Paronia siihen lasketa. Järjestelyjä kuvaa parhaiten se että niitä ei ollut. Kun tultiin paikalle, ei ketään ollut edes kertomassa aikatauluja tai mitään. Pienen tivaamisen jälkeen Puonti löi lapun kouraan. Perseestä hyvin pitkälti näytti olevan koko touhu. No, saipa Lehmä-Esa ainakin ilmaiset bändit muutamaksi viikonlopuksi.
työtä työttömille, viinaa soittajille
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)