lauli69 10.12.2007 00:25:18 | |
---|
Oman elämänne illan vikat hitaat tai äidin tuutulaulun korvike tai vaan niin tylsä biisi että uni tulee väkisin. Nyt tuli varmasti tarpeeksi tönkösti pohjustettu keskustelu, mutta haluankin kuulla teiltä, karvanaama, että minkä biisin päräytätte podista illalla soimaan ennen nukkumaanmenoa? Itseäni viime aikoina on untenmaille keinutellut The Thrillsin 'Til the Tide Creeps In, koska kappaleen tunnelma on vaan niin loistava ja rauhallinen menemättä ihan tissinläpyttelyksi. jospas minä kipsånin saisin niin kyllä sen mikit vaihtaisin kasiykkösiin ja rectifierin buustaisin ja metallican kaataisin. sit mä heräsin |
elbowski 10.12.2007 02:22:59 | |
---|
Pyöräytän levyllisen Thievery Corporationia tai Boards of Canadaa. Sopivan chilliä juuri myöhäiseen yöhön. Nytkin soi. |
ten 10.12.2007 09:47:57 | |
---|
Metallica - Low Man's Lyric Toi oli joskus sellanen mitä tuli kuunneltua repeatilla nukkumaan mennessä. Hyvä biisi munsta, vaikka tr00 Metallica-fanien mielestä lienee hirveetä kuraa. Joskus tuli myös kuunneltua Mars Voltan De-Lousedia iltaisin. Ja jos mennään ihan tosi tosi tosi kauas menneisyyteen, niin faija lauloi aina meille "Pieni tytöntylleröinen"-laulua iltaisin. Tosin hieman omana versiona, "nimi pieni taaperoinen". Se on varmaan mulle se TEH TUUTULAULU! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
vanttera 10.12.2007 12:38:02 | |
---|
Tuu Tuu Tupakkarulla ja Sininen Uni. *h4liih* |
Kukkis 77 10.12.2007 18:16:00 | |
---|
Tuu Tuu Tupakkarulla Milloinkohan tuokin biisi kielletään Hyssälän toimesta. Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
tatta 14.12.2007 17:22:25 | |
---|
Milloinkohan tuokin biisi kielletään Hyssälän toimesta. Varmaan vielä kahden vuoden sisällä :) Lisäksi pitää kieltää"Huumeita Japaniin" "salakuljettaja Laitinen" "me halutaan olla neekereitä" "Sarvikuonojen maa" "lohikäärme Puf" "Osapäivä Natsi"(...joka olikin aikanaan boikotissa kuulemma...), "Milk and alcohol", "Ukko Metso"...heh...ja kaikki muu mikä epäsuorasti edes viittaa mihinkään epäsovinnaiseen.... :) Hmmm---koskahan voimme kieltää Hyss!!!!ÄLÄn? :D Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Nirvana - Something in the Way Ei todellakaan tylsä biisi, mutta vähän sellanen fiilis, tiedätte kai mitä tarkoitan? "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Nazareth 14.12.2007 21:35:49 | |
---|
Sininen Uni. Tuo on muuten yks maailmankaikkeuden masentavimmista kappaleista. Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
Nazareth 14.12.2007 21:36:15 | |
---|
Nirvana - Something in the Way Ei todellakaan tylsä biisi, mutta vähän sellanen fiilis, tiedätte kai mitä tarkoitan? Mä en ainakaan tiiä..? Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
hitchhiker 15.12.2007 22:37:10 | |
---|
Pearl Jam - Strangest Tribe. Tällä on muhun rauhottava vaikutus. wow, imagine that? they won't fight back,
I got a theory on that,
a whale's heart is as big as a car,
a whaler's thought must be smudged by the dark |
Stain 16.12.2007 13:17:53 | |
---|
The Smashing Pumpkins - Farewell and Goodnight "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
ozz3 16.12.2007 13:22:23 | |
---|
Tom Waitsin Orphans -kokoelman Bawlers-levy on tuudittanut pari kertaa uneen. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
koera 17.12.2007 09:20:54 | |
---|
The Smashing Pumpkins - Farewell and Goodnight Tämä tuli mullekin mieleen. Meinaa tippa tirahtaa sekä silmäkulmaan että housuun, ku tätä kuuntelee. Ihan uskomattoman nätti biisi. Jimmy Chamberlinkin vielä laulaa luikauttaa puolikkaan säkeistön verran soolona tässä kipaleessa, ihan ku Ringo konsanaan. |
Karhuherra 17.12.2007 13:02:27 | |
---|
Norah Jonesin Come Away With Me -levy soi monesti nukahtamismusiikkina. Mukavan rauhallista, kaunista ja hemppistä. Sen jänis se. |
mrk 17.12.2007 13:19:11 (muokattu 17.12.2007 13:19:27) | |
---|
Tämä tuli mullekin mieleen. Meinaa tippa tirahtaa sekä silmäkulmaan että housuun, ku tätä kuuntelee. Ihan uskomattoman nätti biisi. Jimmy Chamberlinkin vielä laulaa luikauttaa puolikkaan säkeistön verran soolona tässä kipaleessa, ihan ku Ringo konsanaan. Livenä kun tuon biisin näki niin oli kyllä tippa silmässä. Ja tämän aasinsillan kautta omaan jokailtaiseen tuutulaululevyyni. Tätä tulee kuunneltua samalla kun nukuttaa hieman alle kaksivuotiasta tyttölasta: http://www.rockabyebabymusic.com/we … gs=product&catid=41&id=1041 Väkisin meinaa tulla uni itsellekin. "Short On Long Term Goals" |
Enya 17.12.2007 13:54:56 | |
---|
Sleeping Satellite - Tasmin Archer. Antaa unen tulla ja rauhoittaa.. "Nauti omin käsin tekemisestä ja iloitse onnistuneesta lopputuloksesta!" |