Aihe: Nainen bändissä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
half
13.12.2007 20:43:59
Bändin likka on hyvä jätkä!Silloin toimii.

Seli, seli milloinkaan ei ole toiminut, omien kokemusteni valossa.
jjussila
13.12.2007 20:46:31
Nainen bändissä on jokseenkin sama kuin nainen työkaverina. Tai mies.
Sou vot, kysyn minä? Mikä tuossa on ongelma?

Pääsääntöisesti tuskin mikään, yksilöitä olemme...siinä syyt ja seuraukset.....
..ei helev...olisko noin?.....
JK
13.12.2007 20:46:56
Taas kertaalleen. Puoliso on solistina bändissä, eikä aiheuta mitään ongelmaa. Päinvastoin.
Monta kertaa on ollut etu keikkaa myydessä, että on naissolisti.
Etenkin kun on sellainen jolta tosiaan tippuu laidasta laitaan ja HYVIN ja ei Ikuna mitään lappuja.
(Enkä sano tätä "tossun alta")

Käypi hän laulamassa muidenkin bändien kanssa ja myös på Svenska.
Lisäksi
+ Roudaa siinä kuin muutkin
+ Ymmärtää Pa-kaluston ja miksaamisen päälle
+++++ Ajaa myös keikkamatkoilla pakua (jolloin pääsen itse ottamaan hiukan rennommin)

Ehkä olen poikkeuksellinen yksilö, mutta minusta on mukavaa keikkailla puolison kanssa yhdessä. Toki molemmilla on myös omia bändikuvioita.
Mykkä kissa on mauton.
half
13.12.2007 20:48:23
Taas kertaalleen. Puoliso on solistina bändissä, eikä aiheuta mitään ongelmaa. Päinvastoin.
Etenkin kun on sellainen jolta tosiaan tippuu laidasta laitaan ja HYVIN ja ei Ikuna mitään lappuja.

Lisäksi
+++++ Ajaa myös keikkamatkoilla pakua (jolloin pääsen itse ottamaan hiukan rennommin)

Ehkä olen poikkeuksellinen yksilö, mutta minusta on mukavaa keikkailla puolison kanssa yhdessä. Toki molemmilla on myös omia bändikuvioita.

Niin, onks tää suo puolisos siis nainen?
JK
13.12.2007 21:00:09
Niin, onks tää suo puolisos siis nainen?

Naissolisti on yleensä nainen.
Mykkä kissa on mauton.
half
13.12.2007 21:05:03
Naissolisti on yleensä nainen.

Sori, ***jalua lievästi päässä. Siis Devil in disquise.
Anonymous-jazz
14.12.2007 00:44:15

Niin kauan aikaa toimii ihan jees kun kukaan soittajista ei rihlaudu solistin kans. Sitten ei toimi oikein mikään.

Toi on kyllä niin saakelin totta nimimerkillä kokemusta on.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Martso
14.12.2007 01:18:56
Toi on kyllä niin saakelin totta nimimerkillä kokemusta on.

Hehe! Sullahan sitä on.

A-L V. on aika hyvä soittaja ja monessa liemessä uinu. Ottaisin bändikaveriksi mieluummin kuin monen jäbän.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Musiikkia korville
14.12.2007 08:49:21 (muokattu 14.12.2007 08:50:57)

Lisäksi

Sillon joskus aikanaan JK, kun samassa bändissä soiteltiin, niin siinähän oli kans naissolisti. Ei tuossakaan mun mielestä ollu mitään vikaa. Erittäin hyvin tuli toimeen kaikkien kanssa, eikä turhia nipottanut.

Niin ja vetihän sillon tuo sun siippaskin yhden keikan... Ja hyvinhän tuo vetää ja on oikein mukava. Kerro terveisiä.
By: MK
JK
14.12.2007 09:04:02
Sillon joskus aikanaan JK, kun samassa bändissä soiteltiin, niin siinähän oli kans naissolisti. Ei tuossakaan mun mielestä ollu mitään vikaa. Erittäin hyvin tuli toimeen kaikkien kanssa, eikä turhia nipottanut.

Näinon. Mukava olis heidänkin kanssaan adelleenkin soitella, mutta aika on rajallinen...

Niin ja vetihän sillon tuo sun siippaskin yhden keikan... Ja hyvinhän tuo vetää ja on oikein mukava. Kerro terveisiä.

Menee perille. Täytyy Zoomailla kun olette sopivassa paikassa keikalla niin tullaan moikkaamaan. Viimeks on vissiin tavattu Tikkurilassa ja siitä on aikaa.
Mykkä kissa on mauton.
Musiikkia korville
14.12.2007 09:22:52

Näinon. Mukava olis heidänkin kanssaan adelleenkin soitella, mutta aika on rajallinen...

Ymmärtäähän tuon. Eipä ne hirveästi enää soittele. Alkaa sukulaiselta motivaatio olla lopussa.

Menee perille. Täytyy Zoomailla kun olette sopivassa paikassa keikalla niin tullaan moikkaamaan. Viimeks on vissiin tavattu Tikkurilassa ja siitä on aikaa.

Ehdottomasti! Viimeks tais olla siellä ja siitä tosiaan on tovi vierähtäny. Ens kesänä ollaan näillä näkymin 3 kertaa teidän paikkakunnan lavalla, niin josko vaikka sillon...
By: MK
half
14.12.2007 11:27:07
Heip..näin kana-soittajana ei ikuna vielä ole naisjäsenien kanssa vähäisillä keikoillani ongelmia ollu..kyllä ne on ollu jätkiä,jotka esim. hääkeikoilla on "ilmaisia" nauttinu ja mokaillu.Äitinä,nuoresta iästäni huolimatta(hek hek),on saanu toimia ja varmistaa vielä että kaikki romut on tullu mukaan ja herrojen solmiot varmasti kotiin menossa.Jos jokainen tietäisi asemansa orkesterissa ja tuntisi käsitteen "ryhmähenki",ei probleemia juurikaan tulisi.Tää on tätä naisnäkökulmaa..

?????? Mitäs soitat kaikenmaailman amatöörien kanssa. Pystyt tolla asenteella vaikka mihin.
tiikeli-teija
14.12.2007 11:42:25
?????? Mitäs soitat kaikenmaailman amatöörien kanssa. Pystyt tolla asenteella vaikka mihin.

Kiitos! Kai Me amatöörit vaan aina soitellaan amatöörien kanssa,mutta ei tässä luovuteta.
Sertzo S
14.12.2007 12:00:37
Mitä mieltä?
Itselläni on aika jyrkkä mielipide. Ongelmia tulee jossakin kohtaa, korkeintaa joku heittokeikka.

Vaikeaa, perin vaikeaa oli ainakin aikoinaan nimiä mainitsematta.
Tankero
14.12.2007 12:30:18
Seuraava threadi on varmaan Mies bändissä.
Varmasti, vissiin.
Martso
14.12.2007 12:31:39
Seuraava threadi on varmaan Mies bändissä.

Onko sellaista?
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Tankero
14.12.2007 12:42:40 (muokattu 14.12.2007 12:43:00)
Onko sellaista?

HOHO hyvä kysymys. Mitenkähän päin tuon tulkitsisi.

Ei tietääkseni yhdessäkään bändissä.
Varmasti, vissiin.
kuunsirppi
14.12.2007 13:21:33
Miedän kylällä on "äitibändi" Varmat Päivät. No, siinä on kyllä ainakin rumparina aina mies, mitä mä oon heitä kuullut/nähnyt
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
Mandoman
14.12.2007 13:25:31
Miedän kylällä on "äitibändi" Varmat Päivät.

Tuolla yhtyeellä on myös kotisivu, jonka linkin laitan tähän, jotta saan Sertzo-sedän sekoamaan :-)

http://www.varmatpaivat.fi/
Eiku!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)