Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 525 26 27 28 2933 34 35 36 37
half
10.12.2007 15:11:10
Tuu käymäseen ;o)

Jotain sellaista ajattelin.
tiina62
10.12.2007 16:49:11
Eiks siellä ollut joku paronin pitopöytä?

Sitten täytyneekin valita se! :o)
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
tiina62
10.12.2007 16:50:48 (muokattu 10.12.2007 16:51:05)
Tiedoksenne, että minä lähden Rauman suunnalta perjantaina Tampereelle ja palaan vasta sunnuntaina takaisin. Nääs, nääs, jos joku kaipaa kyytiä.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Mikko T.
11.12.2007 12:48:10

Mihin kellonaikaan tuolla Plevnassa suunnilleen pitäisi olla paikalla?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
kuunsirppi
11.12.2007 20:14:40
Mihin kellonaikaan tuolla Plevnassa suunnilleen pitäisi olla paikalla?

Mä olen heille ilmoittanut, että soittimia tuodaan about kuuden pintaan ja siinä seiskan aikaan/jälkeen tulee sitten muut.

En tiedä, onko tuo realistinen arvio, mutta varmaan noin
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
manjaana
11.12.2007 21:52:53
Mihin aikaan sun työpäivä päättyy? Mä en kanssa vielä tiedä tosta mun kulkemisesta, kun isäntä on varmaan sen viikon muuten mökillä saunaa rakentamassa (säävaraus), mutta perjantaiks taitaa tulla töihin, eli saattaa olla, että oon jo siellä Hämeenkyrössä sen viikon, tai sitten en :o/
Ainaskin sinne mun pitää mennä sitten lauantaiksi keikalle.

Mihinkäs aikaan Barska lähtee Helssingistä? Pääsisikkö siinä kyydissä?

Työt loppuu virallisesti 14.06, vaan kun seitsämäst hoitajast puuttuu neljä, niin saattaa mennä ihan kolmeen tai puol neljään, eli Barskan kyyti taitaa lipua ohi, kun lähtöpaikka ei taida ihan Munkassa olla..
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin
jon lord
13.12.2007 22:42:34
laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana E
isojussi jyrkkä E
faith
ÄM E
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko E
korgie
Guido
Anonymous-Jazz
vanhami V
Rokkimamma E!

Pyyhin oman nimeni pois koska edellisenä päivänä olen polvi operaatiossa. Koittakeehan pärjäillä siellä.
COVS jäsen N.o 3
kuunsirppi
13.12.2007 22:43:18
laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana E
isojussi jyrkkä E
faith
ÄM E
Timi
jjsound
Aune
Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko E
korgie
Guido
Anonymous-Jazz
vanhami V
Rokkimamma E!

Pyyhin oman nimeni pois koska edellisenä päivänä olen polvi operaatiossa. Koittakeehan pärjäillä siellä.

No voi harmi meille!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
isojussi
14.12.2007 00:21:04
...Pyyhin oman nimeni pois koska edellisenä päivänä olen polvi operaatiossa. Koittakeehan pärjäillä siellä.

No perrr - mutta tärkeempää hoitaa ittensä kuntoon. Jään kaipaamaan maagista jousimattoa Rakkauden jälkeen biisin....
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
isojussi
14.12.2007 10:03:48
Mä voin hoitaa sen maagisellla hanurimatolla päin persettä.

Hoho - kenen persettä?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
14.12.2007 12:02:42
Hoho - kenen persettä?

Riippuu siitä, ken ehtii pyllistäää ensiksi. ;)
vanhami
14.12.2007 15:24:32
Riippuu siitä, ken ehtii pyllistäää ensiksi. ;)

toivottavasti se on edes nainen...
vanhami
15.12.2007 16:41:13
suunnitelman muutos, tullaan koko perhe tampereelle. Siis voin olla tappiin asti ja tuoda kamaa jonkin verran mitä farkkuun mahtuu. Onko sitä kamapuolta mietitty?
korgie
15.12.2007 17:30:49
suunnitelman muutos, tullaan koko perhe tampereelle. Siis voin olla tappiin asti ja tuoda kamaa jonkin verran mitä farkkuun mahtuu. Onko sitä kamapuolta mietitty?

Olihan siitä juttua tuolla aiemmin tässä threadissa:

Baron: yhdet kiipparit ja sille monitorin.
Omarklah: 4-kielinen basso + sille tarvittava vahvistinlaitteisto(soveltuu myös useampikielisille :o)
korgie: 5-kielinen basso
ÄM: Rummut, pelteineen kaikkineen. ( Ja tässä oli se "säävaraus", eli jos pääsen lämpimään. Todella huonolta näyttää nyt se matkan järjestyminen, eli pikkuihin pääsy siinä mielessä hyvältä. Jos vaikka Korgien vois pitää sit varalla, rumpujen tuojana.)

Tarvittaessa voin ottaa mukaan muutakin kalustoa jos näyttää siltä ettei muuten saada pakettia kasaan (löytyy kiippareita, kitara+vahvistin, rummut...)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
baron
16.12.2007 02:49:45

Tarvittaessa voin ottaa mukaan muutakin kalustoa jos näyttää siltä ettei muuten saada pakettia kasaan (löytyy kiippareita, kitara+vahvistin, rummut...)

Musta olisi ihan oikeesti kiva, että paikalla olisi parit kiipparit: Ruma sana niinkuin se on, jokaikinen kitaristi pääsee aina stagelle kun sillä on oma keppi mukanaan, mutta jos mulle tulee joku "must" piisi jonka mä haluan mukana soittaa, niin noloa on pyytää stagella olevaa kiipparistia väistymään.
Vaikka jonkun mukaan kaksilla kiippareilla hyvän musan tekeminen on taidetta, kuka meistä haluaa ensisijaisesti sinne mennä taidetta tekemään?
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
Mikko T.
16.12.2007 05:58:56

Vaikka jonkun mukaan kaksilla kiippareilla hyvän musan tekeminen on taidetta, kuka meistä haluaa ensisijaisesti sinne mennä taidetta tekemään?

Kuka meistä edes osaa?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
vanhami
17.12.2007 10:41:56
entä PA ja ständit ym? Mä vointuoda pikku tiskin, jos tarvii ( 8 + 2) kanavaa ja piuhoja. Mikkejäkin löytyy, ellei jollain ole sit koko palettia tuoda. Rajallisesti kumminkin mahtuu, koska meitä on farkussa kaksi lasta ja kaksi aikuista ja viikonlopun varustus.
korgie
17.12.2007 12:09:15
entä PA ja ständit ym? Mä vointuoda pikku tiskin, jos tarvii ( 8 + 2) kanavaa ja piuhoja. Mikkejäkin löytyy, ellei jollain ole sit koko palettia tuoda. Rajallisesti kumminkin mahtuu, koska meitä on farkussa kaksi lasta ja kaksi aikuista ja viikonlopun varustus.

Onhan sulla tässä vielä pari viikkoa aikaa ostaa isompi auto. :)
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
Aune
19.12.2007 16:53:52
laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana E
isojussi jyrkkä E
faith
ÄM E
Timi
jjsound
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko E
korgie
Guido
Anonymous-Jazz
vanhami V
Rokkimamma E!

Tämä ei pääse.
Ääni kuin SuPon tutkija - epätarkka ja vuotaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)