Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bänditoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bändi vai Ulkonäkö?
1 2 3
mazku_
13.12.2007 17:39:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä että kuuluuko tää tänne, mutta..
 
Kun oon kattonu näitä Tokio Hotel sun muita samantyylisiä bändejä, niin on tullu mielee et tykkääköhän ne fanit oikeesti siitä musasta vai niistä soittajista?, meinaan vaan, että pakko kuunnella Esim. Tokio hotellia, ku soittajat on niin hyvän näkösii =)
 
"Kaikki tekevät virheitä, mutta viisaat oppivat niistä"
gorgonoidi
13.12.2007 17:49:51 (muokattu 13.12.2007 19:24:13)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se musa on vaan niin hyvää että ne jätkät alkaa vaan näyttämään sitten niin hyviltä... eikai ne oikeasti sitä ole.
 
Edit: en mä tiiä mistä mä puhun...
 
Rocco_Longfella
13.12.2007 19:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokio hotellia, ku soittajat on niin hyvän näkösii =)
 
Linkitä minulle kuva hyvän näköisestä Tokio hotellin jäsenestä.
 
Samaa komppaan kuin yllä, mutta kyllähän se hyvältä näyttäminen kuuluu rokkiin. Menee kyllä mielestäni vähän yli kun tyyppien kotisivuilla on kuvagalleriat jostain paidoista, mitä ne käyttää.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Bonham
13.12.2007 20:32:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä että kuuluuko tää tänne, mutta..
 
Kun oon kattonu näitä Tokio Hotel sun muita samantyylisiä bändejä, niin on tullu mielee et tykkääköhän ne fanit oikeesti siitä musasta vai niistä soittajista?, meinaan vaan, että pakko kuunnella Esim. Tokio hotellia, ku soittajat on niin hyvän näkösii =)

 
Nii joo, täähän on popmusiikin historiassa aivan ainutlaatuista...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jannu
14.12.2007 03:07:22 (muokattu 14.12.2007 03:07:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii joo, täähän on popmusiikin historiassa aivan ainutlaatuista...
 
No on sikäli ainutlaatuista, että näin modernin teknologian aikana esiintyjät oikeasti näyttävät ja kuulostavat muovinukeilta siinä missä takavuosina vain yrittivät näyttää ja kuulostaa. :)
 
jotain muuta persoonallista
reos
14.12.2007 11:09:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tykkääköhän ne fanit oikeesti siitä musasta vai niistä soittajista?, meinaan vaan, että pakko kuunnella Esim. Tokio hotellia, ku soittajat on niin hyvän näkösii =)
 
Tykkään musiikista, joita tekevät kauniit ihmiset.
http://www.roadburn.com/images/home_overview_electricwizarddorset.jpg
 
Tokio Hotellin musa on aika etäistä mulle, mut pojat on kyl nättejä, toisaalta niin on aika monet nykyajan artistit.
 
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
Sam Hotman
14.12.2007 23:10:43 (muokattu 14.12.2007 23:11:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestäni se Tokio Motellin laulaja uhmaa kaikkia fysiikan lakeja ja näyttää joltain epämuodostuneelta lahnalta.
 
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
el_hefe
14.12.2007 23:19:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

näinon.
Mulle liika ulkonäkökeskeisyys saattaa herättää luotaantyöntäviä vaikutuksia. Naismuusikot kokeellisessa musiikissa tosin herättävät minussa suurta mielenkiintoa.
 
http://www.turkoosi.com http://arminen.blogspot.com
BassLass
15.12.2007 16:56:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta mielestäni se Tokio Motellin laulaja uhmaa kaikkia fysiikan lakeja ja näyttää joltain epämuodostuneelta lahnalta.
 
komppaan. Onko se laulaja hankkinut hiuksensa kenties parin tuhannen VVoltin avustuksella?
 
Bilsom27
15.12.2007 23:57:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän hirveän monesti nämä tytöt katselee sitä bändiä, eikä kuuntele ollenkaan sitä musiikkia tai tiedä musiikista mitään, mutta ei onneksi aina kaikki. Monia juttuja sitä on kuultu..."ei se oo yhtään hyvä bändi, kun se laulaja on ruma." ja "se on huono kitaristi, kun se ei yhtä komea, kuin se toinen kitaristi."
Tokio Hotellissa en kyllä näe mitään erikoista, enkä kuulekkaan.
 
AtukkA
16.12.2007 12:29:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naismuusikot herättävät minussa suurta mielenkiintoa. Itse ainakin olen tehnyt sellaisen huomion että missään bändissä jota olen kuunnellut ja niin pois päin en ole nähnyt rumia ihmisiä. Itselläni tosin tuo ruma-sanan käyttö tulee mukaan vasta puhuttaessa susirumista tyypeistä.
 
Antti1
16.12.2007 12:39:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naismuusikot herättävät minussa suurta mielenkiintoa, eikä kyse ole aina ollenkaan mistään seksuaalisesta kontekstista. Jotenkin vaan on välillä tavattoman mielenkiintoista nähdä naisia sellaisissa rooleissa, joihin heitä ei osaisi perinteisesti juurikaan yhdistää. Varsinkin jos hommasta ei edes tunnu huokuvan mitään erikoista ja poikkeavaa, eli homma hoidetaan kunnialla kotiin. Turha glooria ja mainostaminen sensijaan lähinnä ärsyttää.
 
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
el_hefe
16.12.2007 14:39:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

, eikä kyse ole aina ollenkaan mistään seksuaalisesta kontekstista. Jotenkin vaan on välillä tavattoman mielenkiintoista nähdä naisia sellaisissa rooleissa, joihin heitä ei osaisi perinteisesti juurikaan yhdistää. Varsinkin jos hommasta ei edes tunnu huokuvan mitään erikoista ja poikkeavaa, eli homma hoidetaan kunnialla kotiin. Turha glooria ja mainostaminen sensijaan lähinnä ärsyttää.
 
just näin.
Hyvänä esimerkkinä minulla esim. Sachiko M, joka toimi samplaajana Ground-Zero -noisebändissä ja julkaisi soololevyn jossa käyttää pelkkiä siniaaltoja. Normaalisti kun on tottunut näkemään miehiä sekoilurooleissa, on piristävää kuulla täysin samalla viivalla seisovaa naisartistia. Ainakin Japanissa näitä piristäviä yllätyksiä löytyy paljon.
 
http://www.konfrontationen.at/konfr … ntationen2001/img/dhst/sachikoM.jpg
 
Yläasteella popitin Distillersin tahdissa lähinnä Brodyn ja Casperin takia.
Ja sit tietty Sonic Youthit ja muut.
 
http://www.turkoosi.com http://arminen.blogspot.com
Artist
16.12.2007 14:45:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän hirveän monesti nämä tytöt katselee sitä bändiä, eikä kuuntele ollenkaan sitä musiikkia tai tiedä musiikista mitään
 
Ovathan monet hevilevytkin musiikillisesti aika köyhiä, mutta ylä-asteikäiset pojat niitä ostavat, kun niillä onnistutaan antamaan mielikuva "rankasta" meiningistä, jota on ilmeisesti helppo tuossa iässä ihannoida. Ihan samasta asiasta kyse, ainakin jos haluaa yhtälailla yleistää ja kärjistää.
 
"Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it."
Henko
16.12.2007 21:07:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta kyllähän se rumalta näyttäminen kuuluu rokkiin.
 
Uskottavuus on aika monimuotoinen juttu.
 
Nokia - connecting pipes
salmivaara
17.12.2007 10:26:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän hirveän monesti nämä tytöt katselee sitä bändiä, eikä kuuntele ollenkaan sitä musiikkia tai tiedä musiikista mitään
 
Mitä pahaa tässä on?
 
Against the grain
Rocco_Longfella
17.12.2007 12:23:15 (muokattu 17.12.2007 12:23:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta kyllähän se rumalta näyttäminen kuuluu rokkiin.

Uskottavuus on aika monimuotoinen juttu.

 
Kunhan erottuu. Ei kukaan taviksia jaksa kuunnella.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
oo-p
18.12.2007 00:23:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunhan erottuu. Ei kukaan taviksia jaksa kuunnella.
 
Paitsi Happoradio-fanit. Heehee.
 
...takkini.
 
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Jzci
18.12.2007 18:34:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä pahaa tässä on?
 
Ei kai siinä mitään pahaa olekaan, mutta ottaahan se itsetunnon päälle kun oma bändi on hikoillut vuosikausia treenikämpällä ja keikkaillut ympäriinsä heikolla menestyksellä ja sitten tulee joku nättipoika joka rimpauttaa a-mollin päin vittua ja vie kaikki naiset.
 
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
el_hefe
18.12.2007 19:38:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai siinä mitään pahaa olekaan, mutta ottaahan se itsetunnon päälle kun oma bändi on hikoillut vuosikausia treenikämpällä ja keikkaillut ympäriinsä heikolla menestyksellä ja sitten tulee joku nättipoika joka rimpauttaa a-mollin päin vittua ja vie kaikki naiset.
 
Bändi on siis hikoillut treenikämpällä saadakseen naisia? ööööö. ei se niin toimi. Hikoilemalla saa suosiota ja rahaa. Sitten vasta tulee naiset.
 
Nättipojat pääsee tähän himoittuun asemaan ilman rahaakin.
 
http://www.turkoosi.com http://arminen.blogspot.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «