Aihe: Housuja?!
1
minimarshall
06.12.2007 13:05:42

Tietääkös joku sattumoisin mistä löytyisi tuommoisia housuja mitä Sonatan Tony Kakko käyttää? Esim. ne valkoiset tai ruudulliset olisi hieno itsellä olla!
Lauri0
06.12.2007 17:58:14 (muokattu 06.12.2007 17:58:41)

Tietääkös joku sattumoisin mistä löytyisi tuommoisia housuja mitä Sonatan Tony Kakko käyttää? Esim. ne valkoiset tai ruudulliset olisi hieno itsellä olla!

Olin lukevani joskus suosikista, että joku teettäisi sille ne.
Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi. "Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto "Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen. "Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki
minimarshall
06.12.2007 20:41:51

No voihan nenä. Saattaahan tuo pitää tietty paikkansa.
JPQ
06.12.2007 21:07:38

Olen noita joskus kait jossain näkynyt mutta uskoisin että jos hyvä ompelija paras ratkaisu ehkei halvin mutta jos haluaa just itselle olevat ja just halumaansa ruutulajia jne. itsellä ei ole ruutuhousuja mutta onhan nuo aika rokit nuo punapohjaiset tai sitten lyhytkarvaista seepra jäljitelmää olevat jos sellaiset olis.:)
Juhani_ko
07.12.2007 09:21:50

Ihan varma en ole mutta kannattaa tarkastaa Xtrax:n nettikauppa.
http://www.x-tra-x.de/
Nyt on kuuminta hottii olla siististi cool.
Lesko
07.12.2007 10:23:36
Mikset käy ostamassa vastaavaa kangasta ja viet kuvan sellaselle, henkilölle tai suoraan sitten sellaseen yritykseen missä teetät ite ne housut!
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
hanuristi
07.12.2007 18:27:20
Mikset käy ostamassa vastaavaa kangasta ja viet kuvan sellaselle, henkilölle tai suoraan sitten sellaseen yritykseen missä teetät ite ne housut!

Varmaan siks et helpointa ja halvinta ois jos ne sais suoraan kaupan hyllyltä.
minimarshall
07.12.2007 21:44:41

Erittäin hyvin sanottu.
Lesko
10.12.2007 08:06:03
Varmaan siks et helpointa ja halvinta ois jos ne sais suoraan kaupan hyllyltä.

Helpointa, ehkä. Halvinta, tuskin.
Kyllähän kaikki tolalset vähänkään erikoisemmat housut maksaa kepeesti reilusti yli 100€... mutta tottakai kannattaa koittaa etsiä, tarkotinkin lähinnä, että jos ei tunnu löytyvän, niin ilman muuta kannattaa teettää.
"Mitä tarkoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
hanuristi
10.12.2007 15:25:45
Helpointa, ehkä. Halvinta, tuskin.
Kyllähän kaikki tolalset vähänkään erikoisemmat housut maksaa kepeesti reilusti yli 100€... mutta tottakai kannattaa koittaa etsiä, tarkotinkin lähinnä, että jos ei tunnu löytyvän, niin ilman muuta kannattaa teettää.

Mä voin olla vittumainen ja vedota siihen, että vaatetusalan kouluja käyneenä tiedän kyllä, että yksittäinen, uniikki teetetty vaate kustantaa enemmän, kun tehtaassa massatuotantona valmistettu liukuhihnavaate.
JPQ
10.12.2007 20:14:04

Mä voin olla vittumainen ja vedota siihen, että vaatetusalan kouluja käyneenä tiedän kyllä, että yksittäinen, uniikki teetetty vaate kustantaa enemmän, kun tehtaassa massatuotantona valmistettu liukuhihnavaate.

Minäkin tiedän vaikken ole käynyt enkä omista uniikkeja vaatteita ainakaan vielä että heti kun uniikkia maksaa lisää.
Lesko
12.12.2007 17:08:45

Ja vaikka olisit kuinka monta koulua käynyt, niin tuolla on kaupoissa hieman erilaisia housuja myynnissä, jotka voivat ovh. hinnaltaan olla vaikka 150€ ja tottakai itse teettämällä niistä housuista saa vaikka kuinka kalliit, mutta ei joka tilanteessa se todellakaan ole noin. Ja kyllä vain, olen teettänyt itselleni mm. samettihousuja, koska haluamiani ei ole kaupoista saanut...
Ilman muuta teettämällä farkut, ne tulee kalliimmaksi, kuin jostakin Ellokselta tilaamalla alennustuotteita, mutta siitäpä ei ollutkaan kyse!
dullelysium
12.12.2007 23:29:39

Ruutuhousut ainakin itse olen teettänyt mummallani. Eli annan hänelle lainaan jotkut housuistani, minkä mukaan saisi ruudulliset tehdä. Tietenkin reisitaskut yms härpäke karsittuna pois. Mumma sitten aina ostelee kankaita, jos näkee jossakin liikkeessä kohtuu hinnalla.

Ja sen voin sanoa, että halvimmalla näin pääsee luultavasti. Korkeintaan 20€ luultavasti.

Ikäväksi voin meelko pitkälle sanoa noissa kauppojen ruutuhousuissa ongelmana olevan niiden ylenpaattinen kireys. Eli ne eivät todellakaan istu minulle mukavasti.

Mutta tiivisteenä. Etsi kangas, vie mummulle, sano "tee mulle tästä housut". Ja ehkä vielä kaavat. (+kiltillä äänensävyllä tietenkin)
Take a gander the bigger they are the harder they fall
hanuristi
13.12.2007 11:49:47
Ja vaikka olisit kuinka monta koulua käynyt, niin tuolla on kaupoissa hieman erilaisia housuja myynnissä, jotka voivat ovh. hinnaltaan olla vaikka 150€ ja tottakai itse teettämällä niistä housuista saa vaikka kuinka kalliit, mutta ei joka tilanteessa se todellakaan ole noin. Ja kyllä vain, olen teettänyt itselleni mm. samettihousuja, koska haluamiani ei ole kaupoista saanut...
Ilman muuta teettämällä farkut, ne tulee kalliimmaksi, kuin jostakin Ellokselta tilaamalla alennustuotteita, mutta siitäpä ei ollutkaan kyse!

Pointtina lähinnä tässä oli se, että jos joku tietää mistä kaupasta noita byysiä saa jos saa, turha se on vastaavia sitten teettää.
Siitä tässä oli kyse.
Lesko
13.12.2007 12:33:11
Pointtina lähinnä tässä oli se, että jos joku tietää mistä kaupasta noita byysiä saa jos saa, turha se on vastaavia sitten teettää.
Siitä tässä oli kyse.

Niin oli, mutta jos ei löydy, niin kannattaa pitää hyvänä vaihtoehtona tuota teettämistä!
koiralauri
07.03.2008 22:41:00
Kovasti myöhässä, mutta samankaltaiset housut ostin darkstar-nimisestä kaupasta oulusta. Toiminee myös netin välityksellä, mutta sivuilla ei mielestäni kyseisiä housuja ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)