Aihe: Thomann tökkii
1 2
Alvar
30.01.2004 16:15:15
Tilasin tavaraa Thomannilta 20.1.2004, eikä vieläkään ole
tullut tilausvahvistusta.
Olen soittanut kerran ja laittanut emailia, lupasivat jo päiviä sitten että tavarat lähtee.
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia??
ip
30.01.2004 16:50:42
Olen soittanut kerran ja laittanut emailia, lupasivat jo päiviä sitten että tavarat lähtee.

on.
jussiohman
30.01.2004 16:54:05
Tommosta se on. Mutta jos kamat on tulossa mitä sä tarviit tilausvahvistusta.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
Torniojaws
30.01.2004 16:55:56 (muokattu 30.01.2004 16:56:31)

Tommosta se on. Mutta jos kamat on tulossa mitä sä tarviit tilausvahvistusta.

Tilausvahvistus kertoo, että tavarat on tulossa. Siitä saa myös seurantakoodin.
Topah
30.01.2004 17:13:41

Mulla sama juttu, just. Tänään hain paketin ja päivän yli kaks viikkoo kesti. Puhelimessa lupasivat alle viikossa ja sanoivat, että kaikkia tavaroita on varastossa. Valehtelivat siis suoraan. Taitaa jäädä tilaukset tuolta tekemättä. Suosin tätä paikkaa tulevaisuudessa:

http://www.musik-produktiv.at/home/home01d.asp/sid/!06082002
Antti1997
30.01.2004 17:32:30
Oon huomannu et näit nettikauppoja on kahenlaisia: Toisissa on sivut suunniteltu tosi hyvin ja kaikki tavarat on siellä kuvien kera sun muuta, mutta sitten esim. palvelu ei pelaa. Sitten on näitä (esim. suomalaisia) kauppoja, minkä sivuilla ei ole kun muutama tuote jne. mutta palvelu on laadukasta ja nopeaa. Jos noi kaks asiaa yhdistäis ja viel halvat hinnat niin sitte olis hyvä. Ite tilasin Musikantista tupliksen, ja kun kysyin millaisia kapuloita heillä on(sivuilta kun ei löydy), niin lupasivat laittaa kaupan päälle. Tilausvahvistus tuli seuraavana päivänä. Tommosesta paikasta on mukava tilata.
Entäs MyPa?
PolkaTulk
30.01.2004 17:42:29
Ottakaa asiasta selvää ennen kuin haukutte puhki.
Thomann voi luvata että ne tulee alle viikossa saksan puolelta suomen rajalle.Joka on sinunkin tapauksessa tod.näk. tapahtunut.kuusi päivää suomen rajalle,yksi päivä siellä,3-4 päivää lajittelussa ja vielä yksi päivä kotikaupunkisi lajittelussa.Ja sehän on alle viikko työpäivissä!
Eli päivän yli kaksi viikkoa on huomattavan nopeasti.

Omassa tilauksessani (lähti eilen) kesti pelkässä lähettämisessä pitkään,joten viestitin irene smithille kysymyksen,notta missä viipyy.Vastaus tuli 20min. päästä ja siinä sanottiin,että saksan lama on vähentänyt varastotyöntekijöiden määrää,pahoittelumme.
Tilaus lähti seuraavana päivänä.ja mitään ei ole valittamista.
Now baby taste some King´s Row... Kato kuvauksesta jäsenilmotuksia...
fox
30.01.2004 17:47:41

Omassa tilauksessani (lähti eilen) kesti pelkässä lähettämisessä pitkään,joten viestitin irene smithille ...

Haa, Irene on palannu töihin... Itse asiaan, kyllä 2 vko on mielestäni sentään aika ripeetä toimintaa, juuri edellä luetelluista syistä. Jos ryhtyy esim. tullipostin kanssa "neuvottelemaan" saattaa tavarat istua Suomen päässä huonoimmassa tapauksessa paaljon pitempään...
Siis jos tilailee esim. US of A:sta jottain.. =)
Nazareth
30.01.2004 18:44:09
miula viivästy Thomannin tilaus kerra viikon verran. selitys oli että kesälomat viivästytti
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Oz
30.01.2004 18:56:10

kaikki aina vaan valitta thomanista ku kestää jotain 3 viikko ku kamat tulee.ei oo pakko tilata sieltä jos ei jaksa oottaan. mut kyllä mä ainaki jaksan venata pari viikko jos kamat saa useita satoja halvemmalla kun suomesta.
Kätkijän tiet ovat sumuiset...
Torniojaws
30.01.2004 19:02:11

Itse teen kesätyötapauksessa niin, että tilaan tavarat noin 2,5 viikkoa ennen tiliä, jolloin tavarat on perillä samoihin aikoihin kun tili saapuu.
Sammakko
30.01.2004 19:38:17

Jos tilasit jotain mitä niillä ei ollu varastossa? Mä tilasin pari electro harmonixin pedaalia. 31.1 ne tulee vasta sinne.
Vedä Muskottia nenään.
Topah
30.01.2004 20:49:52

Ei mulla ole väliä kahden viikon toimitusajalla, mutta jos puhelimessa luvataan seuraavaksi viikoksi ja omat suunnitelmat menee mönkään sen takia, ku kamoja ei näykkään, niin miksei voisi olla v.ttuuntunut palveluun? Minkä takia luvata yhtään mitään jossei pysty pitämään lupauksia? Kysyin puhelimessa onko varastossa varmasti tilaamani tuotteet, koska tarvitsin niitä reilun viikon kuluttua tilauksesta ja sanottiin, että on. Minkä takia pitäisi hyväksyä katteettomat lupaukset? Miksei Thomannin sivuilla lue, että toimitusaika voi kestää 1-2 viikkoa. 6-päivää?! Kiss my ass! Ja mun tilaus lähti sinä päivänä, minä sen piti olla jo suomessa. Mutta en valita enää, koska yhtään kikkaraa en sieltä enää tilaa. Noikin tavarat tilasin oppilailleni, kun olivat ne netistä bonganneet. Thomannille vaan bannia ihmisten harhauttamisesta. ;) !
Ylläri
30.01.2004 22:03:29 (muokattu 30.01.2004 22:07:39)
On minullakin jotkut Thomann-tilaukset vähän venähtäneet, mutta ei se minua ole haitannut, kun muuten on homma pelannut ihan hyvin ja hinnat ovat kohdallaan. Itse olen aina suhtautunut kaikkiin online- ja postimyyntiliikkeisiin tietyllä varauksella. En lähde tilaamaan niistä mitään kiireellistä, koska tiedän että lähetys voi viivästyä joskus paljonkin. Kalliimmat soittimetkin haluan valita ensi käden tuntumalla. Vältän myös kaikenlaisia "custom"-tilauksia tyyliin "voisiko tämän saada tummemman sävyisenä ja tällä otelaudalla ja EMG:n humbuckerin tilalle DiMarzion yksikelaisen jne.", koska todennäköisyys sille että joku yksityiskohta kuitenkin menee pieleen on liian suuri, ja tavaran lähettely eestaas Itämeren yli ei houkuttele.

Eli kun psyy luettelon tavaroissa ja valmistautuu jo henkisesti pidempään odotteluun, säästyy pettymyksiltä. En nyt ota moraalista kantaa siihen harhauttaako Thomann asiakkaitaan tms. Totuus vain on se että oli virhe kenen tahansa, suurin vaiva sen selvittelystä kuitenkin koituu aina asiakkaalle. Ei siinä paljon lohduta vaikka olisi kuinka oikeassa. Siksi suhtaudun lupauksiin aina skeptisesti, enkä lähde ottamaan riskejä.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
JKH
30.01.2004 22:17:59
Pärjääkö Thoman enää Suomen hinnoille??? Mitä itse olen katsellut, niin kaiken saa Suomesta ainakin samaan hintaan, paitsi Oulun Musiikki-Kullikselta!
Bassokitara, taivas ja tähdet...
vasara73
30.01.2004 22:21:13

nurmossa ainakin toi markun musiikki päihittää ton thomannin, itse en lähtis moisen vaivan takia saksasta tilaamaan...
superfly
30.01.2004 22:29:00
Pärjääkö Thoman enää Suomen hinnoille??? Mitä itse olen katsellut, niin kaiken saa Suomesta ainakin samaan hintaan, paitsi Oulun Musiikki-Kullikselta!

Hyvä pointti. Alkaa Suomesta saamaan jo ihan kohtuuhintaan ja usein jopa halvemmalla. Jotkut yksittäiset tuotteet ovat tosin Suomessa edelleen kalliimpia. Ja päinvastoin myös.
Harppu on alaston piano
Jonte
30.01.2004 23:20:33

Ok, Dude. It takes it's time. Jontekin tilasi, ja kesti. Toki tavara oli hinnan väärti. Muuten, sakuilla on ilmeisesti aika jännä logistiikka niiden rekka/rautatiekuljetuksissa. Joskus on halpaa siirtää tavaraa viikossa maan toiseen laitaan vs. tuoda heti laivasatamaan. Heip.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Ilkarus
30.01.2004 23:45:24
Mulla on sama tilanne eli tilasin pari päivää sitten vahvarin ja vahvistusta ei ole vieläkään tullut vaikka tavaraa on kuulemma varastossa ja lähetysajaksi sanotaan maksimissaan 48 tuntia. Irene Smith on yhteyshenkilönä mullakin =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)