Aihe: Soundreplacer onkelma
1 2
Daunt
12.12.2007 13:41:13
PS. Onks Death Metallissa oleellista hyvä vai huono fiilis? : )

En tiedä mitä tarkoitat fiiliksellä, mutta itselleni putoaa paljon paremmin rennosti soitettu ja vähemmän editoitu kama. Sama soittamisen riemu on kyllä aina löydettävissä tyylistä riippumatta :)
thrashrat
12.12.2007 19:10:01 (muokattu 12.12.2007 19:11:25)

...ja sit yhtäkkiä sessioihin tuli rumpali, joka osas OIKEASTI soittaa ja huomasin, että kaikki edellä mainittu oli aivan tarpeetonta ja täyttä kikkelis kokkelis diipa-daapaa....

Onneksi olkoon vaan sinulle :-).

Kyllähän sitä itsekin aina välillä ihmettelee että mitä sitä tulee oikeen tehtyä, mutta mulle ainakin, niinkuin myös varmaan kaikille muille, on pääasia saavuttaa itseä ja asiakasta miellyttävä lopputulos ja yritän saavuttaa sen vaikka näillä kikkelis kokkelis diipa-daapa keinoilla.

Henk. kohtaisesti mua ei metallissa trigatut soundit häiritse pätkääkään vaikka ne kuulostaisikin trigatuilta. Kunhan ne istuu kokonaisuuteen. Itse käytän triggausta aina lähinnä vahvistamaan alkuperäisiä raitoja ja koitan löytää semmoset samplet joilla rumpusetti kuulostaa ehjältä kokonaisuudelta. Makuasioita...makuasioita. Jonku paska fiiwif on toisen hyvä fiiwif.

.Antti
http://www.redfivestudio.net/anttim
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)