Tightbutloose 11.12.2007 15:40:22 (muokattu 11.12.2007 15:41:26) | |
---|
tupla kuule, koe ja nää. |
HaloOfFlies 11.12.2007 16:29:36 | |
---|
Kashmir oli kyllä niin upeaa että oikein sanattomaksi vetää. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lesko 11.12.2007 16:43:45 | |
---|
Nää klipit mitä täällä on nyt ollut on juuri sitä millaista ainakin itse odotin, ihan kivoja joo, paikan päällä tuo pelkkä hurmos on varmasti ollut jotain sellaista, jota ei ennen eikä jälkeen ole kukaan tuntenut missään elämänsä vaiheessa, mutta ei nuo biisiesitykset tässä yllä ihan niin ylös kuin Led Zeppelinin vedot aikoinaan livenä, siis ihan taltioituna katsottuna. Hieno kunnianosoitus hienolle miehelle oli tämä kyllä ja mahtava nostalgiapaukku koko maailmalle ja näyttö siitä, että Zeppelin on reippaasti se maailman paras bändi koskaan. "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
MarkoA 11.12.2007 17:17:46 | |
---|
Aika tylsää mitenkään verrata tätä siihen Zeppeliniin josta aina on puhuttu. Itse olen ihan myyty tähän uuteen vetoon. Aivan mahtava kuulla oikean porukan soittamana esim juuri Kashmir, taikka Since Ive been loving you. Eipä noita kukaan muu vois noin soittaa. Täydellistä, täydellistä! Harmi kun ei noissa klipeissä kuulu kunnolla basso taikka koskettimet. Led Zeppelin rokkaa! Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
Tightbutloose 11.12.2007 17:44:40 | |
---|
no kyllä nää kestää vertailun noihin loppuaikojen led zep bootlegeihin miten vaan!! Vähemmän virheitä ainakin, ja omasta mielestä Plant laulaa paljon paremmin nyt kuin '77-'80. Ja Jason soittaa varsinkin Kashmirissa kyllä loistavasti! kuule, koe ja nää. |
Demeh 11.12.2007 18:22:29 | |
---|
Rock'n'Roll! |
Marlowe 11.12.2007 18:55:46 (muokattu 11.12.2007 19:00:40) | |
---|
En siis ole missään vaiheessa toivonut identtisiä levyversioita, van olen aina ollut sitä mieltä lähes kaikessa, että biisin pitää elää improvisaation muodossa keikoilla... ja en ole koskaan elämässäni ollut sitä mieltä, että levyillä ja keikoilla biisien pitää kuulostaa samalta... Ok, hieno juttu. Reagoin vain ja ainoastaan siihen kirjoitukseesi, jossa totesit, ettei Zeppelinin ydinbiisejä saisi sovittaa uuteen uskoon sen vuoksi että ne pystyttäisiin soittamaan 2000-luvulla uudestaan. Olishan se tähän hieno jättää! Nyt on sitten se viimeinen HYVÄ keikka vedetty! Lyttäsit jo tämänkin keikan etukäteen, joten älä enää viitsi jatkaa tuota samaa laulua. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
J.Hollström 11.12.2007 19:03:34 | |
---|
"Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Tightbutloose 11.12.2007 19:16:21 | |
---|
kuule, koe ja nää. |
teg 11.12.2007 20:01:47 | |
---|
Laittaa vaan ihmetteleen, miten sellaiset ihmiset, jotka jollain kumman tuurilla saivat liput tuonne paikan päälle, viitsivät zoomailla pitkin keikkaa digikamerallaan. Kiva sitten tajuta jälkeenpäin, että keikka meni "ohi" kun keskityin kameran kanssa säätämiseen. Ei sillä, kiva noita on täälä kotosalla katella ja kirota, kun ei paikan päällä ollut. Oi Joulupukki, tuo meille se kiertue. |
HaloOfFlies 11.12.2007 21:00:51 (muokattu 11.12.2007 21:14:45) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jeesss!! Äijät näyttää mistä Rock on tullut! Kyllä on hienoa ja ihan jopa liikuttavaa kuulla ja nähdä tämä bändi soittamassa. Itse olin hädin tuskin tosin edes syntynyt kun bändi oli alkuperäismuodossa olemassa, mutta se ei kyllä häiritse fiilistä. Siitä saakka kun tuli hankittua CD:llä ne remastersit niin bändistä on tullut tykättyä aika täysillä. Nuo kuullut heikohkolaatuiset pätkät (paitsi BlackDog) antaa silti hienosti osviittaa siitä mitä keikka on mahtanut olla paikanpäällä. Hienosti irtoaa äijillä edelleen! Aika on painanut Plantin äänen matalammaksi ja rosoisemmaksi, mutta se ei häiritse. Päinvastoin! Hienoa myös miten tempoja on jopa laskettu originaalista (Whole lotta love) ja näin tulee biiseihin vielä raskaampi ja syvempi poljento. Ja JP on täysin oma tyylikäs itsensä soittajana. Sählää ja taiminki on mitä on, mutta just tämä tekee siitä oman hienon soundin. Plektralla "lärppii" niitä kieliä ja saa aikaa ominaisen tatsin. Sitä on paha mennä jäljittelemään. Harmi kun ei kuule kunnolla mitä JP Jones soittaa. Varsinkin hienot kosketin kuviot vain välillä kuuluu selvemmin. Musa on vain tyylikkäästi kypsynyt ajan kuluessa. Ikävä ettei Bonzo ole mukana. Mutta kyllä Jason täyttää tontin hienosti ja kuka muu olisi sopinut pallille paremmin?! Toivotaan toivotaan, että bändiä nähdään ja kuullaan vielä lisää. Tämä taas innostaa aloittamaan uuden kuuntelurupeaman ja tutustumaan aiheeseen, miksi tykästyin siihen alun alkaen. Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
MarkoA 11.12.2007 23:11:40 | |
---|
Jaahas. Ja sinne meni videot! Jotka ehtivät katsoa ja vielä jopa tallentaa niin lucky you. Warnerit meni ja vei ne pois... Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
SaOk 11.12.2007 23:12:48 (muokattu 11.12.2007 23:14:48) | |
---|
|
SaOk 11.12.2007 23:13:45 | |
---|
Jaahas. Ja sinne meni videot! Jotka ehtivät katsoa ja vielä jopa tallentaa niin lucky you. Warnerit meni ja vei ne pois... Joo, No Quarter jäi näkemättä juuri kun olin pari tuntia koneelta pois. :( |
stratocaster 11.12.2007 23:43:48 | |
---|
Äääää... Enpä ois edes halunnu olla tuolla en! Jos tulee Tukholmaan tai mihin vaan lähemmäs niin oon kyllä 200 % varmasti messissä. Saas nähdä. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Bald Anus 12.12.2007 08:16:37 (muokattu 12.12.2007 08:18:31) | |
---|
Clippien perusteella sanon kyllä, että upeaa! Plantin laulu kuulostaa loistavalta matalanakin, kun on opetellut tässä aikoinaan oikeastikkin laulamaan! Jotenkin vain tuntuu, etteivät tyypit "jaksaneet" alkaa vetämään näitä puolituntisia improvisointijameja (voin olla väärässäkin, en ole edes kuullut tuon keikan Dazed and Confusedia). Olen tuota mieltä oikeastaan Stairway to Heavenin soolosta, joka oli yllättävän lyhyt. Voi johtua videon äänenlaadustakin, mutta kuulosti siltä kun Page olisi vetänyt Stairwayn soolon vähän penkin alle. Muut soolot kyllä veti loistavasti. Ja eihän tässä mitään rockipoliiseja olla, loistava keikka, toivottavasti tulee edes lähelle Suomea, tekevät DVD: n ja uuden CD: n! E: Heartbreakerin ja Achilles Last Standin puuttuminen harmittaa. Olisi tietysti ollut mukava kuulla nippu muitakin biisejä... Paskalla on tekijänsä |
Borlag 12.12.2007 08:44:27 | |
---|
Koko keikka on saatavilla dimeadozenista, jos kiinnostaa. Ilmeisesti ihan hyvälaatuisenakin. |
Jamz 12.12.2007 09:07:50 | |
---|
Mitä noita klippejä kattelin, niin hyvin vetää Bonzo juniorikin, noita kannuja. |
Bald Anus 12.12.2007 09:35:46 | |
---|
Mitä noita klippejä kattelin, niin hyvin vetää Bonzo juniorikin, noita kannuja. Ainahan se on vetänyt. Soitta muuten ainakin Jimmy Pagen Outriderillakin runpua. Paskalla on tekijänsä |