Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Warmoth
1 2 3 4 5 6 7
Varjo1
25.05.2006 12:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ehkä tilaamassa Warmothilta uutta kaulaa omaan Fenkkuun, ja nyt kiinnostaakin kuulla kommentteja käyttäjiltä. Kun noita vaihtoehtoja on ihan jonkinverran,,, todnäk sellanen ihan vintage-tyyppinen kaula, mutta vähän isommilla nauhoilla tulis tilaukseen.
Aihe saattaa sivuta vähän tonne soitinrakennukseen, mut laitoinpa tänne, vaikka uhallani :)
Ainiin, ja samalla taidan tilata RioGranden takamikin, pääsee samalla vaivalla siitäkin vaivasta.
 
Magic Bullet
25.05.2006 13:51:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Warmothin kauloissa on eri mitat kun Fendereissä, joten se voi olla hankala este. Ellet sitten tilaa sellaista kaulaa, jossa olet erikseen kertonut fenderin mitat. Or something...
 
zuppermuhle
25.05.2006 14:38:12 (muokattu 25.05.2006 14:41:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Warmothin kauloissa on eri mitat kun Fendereissä, joten se voi olla hankala este. Ellet sitten tilaa sellaista kaulaa, jossa olet erikseen kertonut fenderin mitat. Or something...
 
Häh?
 
http://www.warmoth.com/guitar/necks/necks.cfm?fuseaction=faq2
 
"Warmoth has held to the Fender dimensions in all our offerings (exceptions noted)."
 
Tuossa on mitat että voit oikein tarkistaa kaiken varalta.
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Magic Bullet
25.05.2006 15:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Häh?
 
http://www.warmoth.com/guitar/necks/necks.cfm?fuseaction=faq2
 
"Warmoth has held to the Fender dimensions in all our offerings (exceptions noted)."
 
Tuossa on mitat että voit oikein tarkistaa kaiken varalta.

 
Anteeksi huonouteni.... En edes viittinyt tarkistaa...
 
anttipi
30.11.2007 10:35:13 (muokattu 30.11.2007 10:37:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 553 päivää vanhaan ketjuun!
 
Warmothin kauloissa on eri mitat kun Fendereissä
 
Entäpä Warmothin bodyissä? Warmoth tarjoaa Telecaster replacement bodyja, joihin sopivan bridgen kielten E-to-E mitta on 54 mm (myyvät Gotohin Standard Tele bridgeä). Yksittäinen bridgeen sopiva tallapala on siis leveydeltään 10,8 mm.
 
Tämä hämmentää minua, koska olen kuvitellut, että standard Telen tallapala on 11,1 mm ja narrow Telen 10,4 mm. Eli mitkä noi Gotohin speksit oikein on - mistä tohon bridgeen edes löytää naftisti istuvia vaihtopaloja tarvittaessa (ilmeisesti pitää sitten vain laittaa 10,4 mm tallapalat ja jättää rakoa palojen väliin)?
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
anttipi
04.12.2007 21:43:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Warmothilta tilanneet: kauanko teillä kesti saada jonkinlaista vastakaikua, että tilaus on otettu vastaan/käsitelty - vai tuliko ilmoitusta vasta, kun UPS lähti kuljettamaan lähetystä? Olen kuullut, että tuolla ei toi asiakaspalvelu ole maailman parasta.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Mursuviiksi
04.12.2007 23:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tutkin vanhoja sähköpostejani viime keväältä ja kaksi päivää näytti kestäneen ennen kuin herra nimeltä Jay vastasi tekemääni tilaukseen Warmothilta.
 
I like an escalator, man, 'cause an escalator can never break. It can only become stairs. There would never be an "Escalator Temporarily Out of Order" sign, only "Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the Convenience." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
anttipi
05.12.2007 12:24:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tutkin vanhoja sähköpostejani viime keväältä ja kaksi päivää näytti kestäneen ennen kuin herra nimeltä Jay vastasi tekemääni tilaukseen Warmothilta.
 
Kiitti tiedosta! Toi tilausprosessi kun ei ole kaikkein luottamusta herättävin. Viime lauantaina pistin tilauksen, notta jospa sieltä piakkoin jotain kuuluisi takaisin päin. Ehkäpä orastavaa joulukiirustakin siellä.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
JHL
05.12.2007 15:46:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla kesti pari viikkoa sitten viisi päivää saada kuittaus kaulatilaukseen. siinä oli viikonloppua yms välissä, mutta voihan siellä olla joulukiireitäkin jo...
 
tilasin viime kesänä isomman läjän palikoita ja hyvin kyllä toimi noiden systeemit. valmiiseen soittimeen olen ollut kovasti tyytyväinen, saas nähdä miltä tuntuu vuoden tai parin päästä.
 
anttipi
05.12.2007 15:47:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tilasin viime kesänä isomman läjän palikoita ja hyvin kyllä toimi noiden systeemit.
 
Lähinnä kummastelen, että Warmothin E-Storen kautta voi tilata vain amerikkalaiset. Olisi kuitenkin aika paljon varmemman tuntuista kuin s-posti.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Flatron
05.12.2007 17:39:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen sähköpostilla hoitanut ja hyvin on kamat tulleet. Joskus nopeastikin. Vastausajat n.paripäivää. Ja kiaroihin on kyllä tyytyväinen vuoden-parin päästä, varmasti pidempäänkin.
 
T : Tomppa
anttipi
06.12.2007 19:48:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä aloin miettiä, että ehkä siellä on vedetty hernettä nenään, kun sähköpostiosoitteen haltijan ja luottokortin haltijan nimet ovat eri. Mutta mikäs tulipalokiire tässä. Odotellaan.
 
Miten muuten luottokortin laskutus? Laskuttavatko vasta lähetyksen lähtiessä vaiko saman tien kuten joissakin paikoissa (ja sehän on persiistä se)?
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
anttipi
11.12.2007 15:48:09 (muokattu 11.12.2007 15:48:49)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääh, nyt alkaa jo kärsivällisyys oleen koetuksella. 1. päivä laitoin tilauksen eikä mitään vahvistusta ole kuulunut missään vaiheessa. Laitoin uuden s-postin ja kyselin asiasta, saas nähdä miten käy.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Kiksaus
11.12.2007 16:56:13 (muokattu 11.12.2007 16:59:49)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ollut tyytyväinen Warmothiin. Pari päivää kesti vastaus ja tilauksen hyväksyminen. Itse kitara tuli ennätysajassa mulle himaan. Mun kohdalla asiakaspalvelu on pelannu todella hyvin. Lähetin tilaukset ja luottotiedot faksilla, koska en luota s-postiin. Hinta/laatu on kohdallaan.
 
Ja noista telen mitoista. Kaikki Warmothin käyttämät tallakoot on jenkkistandardeja. Eli kannattaa etukäteen ostaa oikea talla noihin valmiiksi porattuihin koloihin. Sieltä voi myös kysyä, jos sulla on tallanmitat valmiina, että sopiiko niiden reikiin. Mun piti jättää poraamatta kun oli sellainen talla mikä ei Warmothin mittoihin sopinut.
 
anttipi
11.12.2007 17:04:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alan entistä enemmän epäillä, että Warmothilla olettavat kyseessä olevan luottokorttihuijausyritys (?). Toi s-postilla lähettely on muutenkin niin epävarmaa. Faksillakaan en mielelläni korttitietoja lähettelisi - ei sillä että mulla olisi faksiakaan.
 
Olen joo huomannut, että tulee älyttömän helposti yhteensopivuusongelmia, jos kasaa kitaraa monesta eri setistä. Sillä ymppäsinkin Warmothin tilaukseen myös kaiken tilpehöörin, mikkejä lukuun ottamatta.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
anttipi
18.12.2007 22:46:21 (muokattu 18.12.2007 22:48:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1.12. jätetty tilaus, nyt on jo 18.12. Warmothilta ei kuulu vieläkään mitään. Kolme sähköpostia lähetetty, joista yhteenkään ei ole vastattu. Aikaisemmin vastattu parissa päivässä samasta osoitteesta lähetettyyn meiliin eli perille viestit ainakin menevät. Todella raivostuttavaa. Visan käyttökin on mahdotonta, koska ei ole mitään tietoa, laskutetaanko sitä jossain vaiheessa vaiko ei. Erittäin huonoa asiakaspalvelua, ei voi muuta sanoa.
 
Olisi vaan pitänyt alun perin faksata, en voi suositella s-postilla tilaamista. Todella epävarmaa.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
Mursuviiksi
19.12.2007 08:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmillista jos palvelun taso on noin pudonnut. Jos olet laittanut postia vain sales at warmoth.com osoitteeseen niin kokeile nyt vielä lähettää suoraan jollekin Warmothin konttorin henkilökunnalle. Osoitteitahan löytyy sivuilta kymmenkunta kappaletta.
 
I like an escalator, man, 'cause an escalator can never break. It can only become stairs. There would never be an "Escalator Temporarily Out of Order" sign, only "Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the Convenience." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
anttipi
19.12.2007 09:19:13 (muokattu 19.12.2007 09:20:44)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuossa jotain omituista/epäselvyyttä on, koska yleensä vastaus tulee ilman suurempia viiveitä. Pitää yrittää lähettää meiliä vielä toisestakin s-postiosoitteesta tai sitten kokeilla lähettää johonkin toiseen Warmothin osoitteeseen, kuten ehdotit. Joulukiireiden piikkiin tällainen ei kyllä enää mene.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
joukov
19.12.2007 09:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi laita mailia toisesta sähköpostiosoitteesta. Joskus roskapostifiltterit nappaavat viattomia posteja roskiin.
 
KISSology Vol.3, 18.12.2007
anttipi
19.12.2007 09:22:07 (muokattu 19.12.2007 09:23:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi laita mailia toisesta sähköpostiosoitteesta. Joskus roskapostifiltterit nappaavat viattomia posteja roskiin.
 
Vain joitakin päiviä ennen tilausta kyseisestä osoitteesta lähetetty s-posti meni perille ja vastaus tuli parissa päivässä. Nyt useampi s-posti jäänyt vastaamatta. Mutta pitää koittaa. Ei tämä normaalilta kuulosta.
 
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «