Aihe: Joululaulujen sanoitukset ja nuotit
1
masterhat
10.12.2007 18:14:10 (muokattu 10.12.2007 18:23:52)
Jou. En tiedä onko tää oikea mesta tälle aiheelle, mut kokeillaan kuitenkin (modet voi varmaankin siirtää jos tälle on olemassa jo joku keskustelu/mesta). Niin, elikkä kaipilisin ihan näiden perinteisten joululaulujen nuotteja ja sanoituksia netistä, kun lupasin tehdä eräälle tutulle taustat himastudiossani, jotta hän voi sitten laulaa ne, ja antaa teoksen vaarilleen lahjaksi.

Porukoilla on kyllä joululaulukirjoja joista nuo kaikki löytyy, mutta kiireellisen aikataulun vuoksi pitäisi päästä mahdollisimman nopeasti työstämään kipaleita ja porukoille tuskin ennen joulua oon menossa.

Itse en kauheesti teoria puolesta ymmärrä, ja korva kuulolla olen nää helpommat biisit duunannut, mutta jotkin pienon soinnutukset on vähän hakusessa kun en pianisti ihmeemmin ole. Perus soinnut osana kyllä pienolla, mutta heti kun tulee jotain vähän spesiaalimpaa, niin joutuu kelailemaan aikas paljon.

Kiitos ja oikein rauhaisaa joulun odotusta itse kullekin
Snails against humanity
kivi
11.12.2007 11:31:36
Niin, elikkä kaipilisin ihan näiden perinteisten joululaulujen nuotteja ja sanoituksia netistä, kun

Et tule niitä netistä laillisesti löytämään. Kirjasto tai musiikkiliike, mahdollisesti kirjakauppakin, on oikea osoite.

Muista, että puhutaan rahanarvoisesta omaisuudesta (nuottikustannusoikeus, sanoituksen julkaisuoikeus) ja tekijänoikeuden alaisesta materiaalista.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Torniojaws
11.12.2007 11:40:26

Eivätkös nuo vanhimmat joululaulut ole jo public domainia?
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
masterhat
11.12.2007 14:22:23
Et tule niitä netistä laillisesti löytämään. Kirjasto tai musiikkiliike, mahdollisesti kirjakauppakin, on oikea osoite.

Muista, että puhutaan rahanarvoisesta omaisuudesta (nuottikustannusoikeus, sanoituksen julkaisuoikeus) ja tekijänoikeuden alaisesta materiaalista.

näin itseasiassa vähän kelailinkin, kun googlellakaan en juuri mitään fiksua löytänyt. kai se on käytävä huomenna porukoilta hakemassa parit laulukirjat. Mikäs on muuten jengin suosikki joululaulu? mul on varpunen jouluaamuna :D
Snails against humanity
M-Juhana
11.12.2007 14:49:51

näin itseasiassa vähän kelailinkin, kun googlellakaan en juuri mitään fiksua löytänyt. kai se on käytävä huomenna porukoilta hakemassa parit laulukirjat. Mikäs on muuten jengin suosikki joululaulu? mul on varpunen jouluaamuna :D

Kyllä se on Juicen "kuusessa ollaan"
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
papitsu
11.12.2007 17:04:01
Mikäs on muuten jengin suosikki joululaulu? mul on varpunen jouluaamuna :D

White Christmas, Tonttu ja Sydämeeni joulun teen on jokainen todella hienoja. Vaikea on valita parasta.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Horatius-87
11.12.2007 17:14:26
Sika. ja heinillä härkien.
"Terve!" - Eräs kaveri kun tavattiin.
Bonesaw
11.12.2007 20:46:25
Mikäs on muuten jengin suosikki joululaulu? mul on varpunen jouluaamuna :D

Pienempänä ehdoton ykkönen oli heinillä härkien,vai mikä sen biisin nimi olikaan. Nykyjään näistä perinteisemmistä varmaan tuo samainen varpunen jouluaamuna,mutta kyllä kaikista paras joululaulu on siltikin Run DMC:n "Christmas in Hollis".
Joo'o
Nazareth
11.12.2007 21:10:09
varpunen jouluaamuna

Tuo kappale saa meikäläisen ainaki hemmetin alakuloselle ja masentuneelle tuulelle. "Kun joulupukki suukon sai" on mun lemppari.
Man who buys a drowned cat pays for wet pussy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)