manjaana 05.12.2007 17:32:47 | |
---|
Kun viimeeksi oltiin Plevnassa ja ilmoitin vaimolle lauantaina puolenpäivän maissa tulevani illalla kotiin, kyseli hän hämmästyneenä, että miksi juhlat loppuivat niin pian. -G- Hmmm, sitähän mäkin vähän kyselin... En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin |
Ukko 05.12.2007 19:12:41 | |
---|
Hmmm, sitähän mäkin vähän kyselin... Menit sitten hukkaamaan talun :/ |
manjaana 05.12.2007 19:57:07 | |
---|
Menit sitten hukkaamaan talun :/ Niin tais käydä :/ En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin |
rintapek 06.12.2007 00:55:45 | |
---|
En pääse. Vaimon yötyövuorot menivät uusiksi, enkä voi jättää jälkikasvua yksin. Mieli tekisi, mutta en pääse. One kind of music only - the good kind |
jeppeq 06.12.2007 03:49:44 | |
---|
joten jeppeq, älä tartu takinliepeeseen tällä kertaa ;) havaitsin henkilöäni puhuteltavan... Voin kertoa, että havainnoin tällä kertaa ehkä enemmän. Tullemme saapumaan herra riffin kera paikalla ja loput arrataan paikan päällä. Aattelin huolehtia enempi omasta takistani tällä kertaa :) Voin osallistua musikaaliin, jos siltä tuntuu. Näkee sitten. Ps. Käytiin Tampesterissa juuri "pikkujouluissa" joka paikkaan jonot oman ohjelman jälkeen, joten tillikassa pikanopeet ja taksilla takasin maakuntaan. Onneksi oli musta mersu, muuten olis harmittanu. |
isojussi 06.12.2007 10:49:32 | |
---|
...Ps. Käytiin Tampesterissa juuri "pikkujouluissa" joka paikkaan jonot oman ohjelman jälkeen, joten tillikassa pikanopeet ja taksilla takasin maakuntaan. Onneksi oli musta mersu, muuten olis harmittanu. Mä olin kans keikalla Mansesterissa ja ihan Plevnan kulmilla. Auto oli parkissa toisella puolen Satakunnankatua ja Plevnan neonkyltti loisti kutsuvasti. Lähdin kuitenkin keikan jälkeen urheasti kotiin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 06.12.2007 14:52:18 (muokattu 06.12.2007 14:53:56) | |
---|
Mä olin kans keikalla Mansesterissa ja ihan Plevnan kulmilla. Auto oli parkissa toisella puolen Satakunnankatua ja Plevnan neonkyltti loisti kutsuvasti. Lähdin kuitenkin keikan jälkeen urheasti kotiin. "Paras matka on kotimatka. " Lainaus, sitaatti Tapio Rautavaaralta |
isojussi 06.12.2007 21:40:59 | |
---|
"Paras matka on kotimatka. " Lainaus, sitaatti Tapio Rautavaaralta Hitsi - olisin kuvitellut, että Risto Ulmalalta..... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 06.12.2007 22:01:37 | |
---|
"Paras matka on kotimatka. " Lainaus, sitaatti Tapio Rautavaaralta "Kotimatka pitkä niin, ei vastaan tulijaa. Illan sammuvat kylmään hämäryyteen.." :( |
manjaana 06.12.2007 22:06:51 | |
---|
En pääse. Vaimon yötyövuorot menivät uusiksi, enkä voi jättää jälkikasvua yksin. Mieli tekisi, mutta en pääse. Väliin taitaa jäädä tälläkin. Ei kyydistä tietoa ja auto hajalla. Työpäiväkin sillon, ettei pääse sompaileen.. 8( En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin |
EP 06.12.2007 22:12:21 | |
---|
Väliin taitaa jäädä tälläkin. Ei kyydistä tietoa ja auto hajalla. Työpäiväkin sillon, ettei pääse sompaileen.. 8( No, voi helevetti ..mä kun aattelin, että viimeinkin tavattaisiin.. :/ |
manjaana 06.12.2007 22:17:10 | |
---|
No, voi helevetti ..mä kun aattelin, että viimeinkin tavattaisiin.. :/ Niinpä, vaan tuntus menevän riittävän hankalaksi, et jaksais viitsiä 8( En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin |
EP 06.12.2007 22:22:35 | |
---|
Niinpä, vaan tuntus menevän riittävän hankalaksi, et jaksais viitsiä 8( Ota lopputili! ..mä tuun hakeen sut 8) |
manjaana 06.12.2007 22:26:22 | |
---|
Ota lopputili! ..mä tuun hakeen sut 8) Hoho, no just ;)) Lyhennystä yrittelin, vaan kun puolet mein jengistä puuttuu, niin aikas nahkeeta.. En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin |
Tankero 07.12.2007 13:41:13 | |
---|
Hitsi - olisin kuvitellut, että Risto Ulmalalta..... Kuin niin? Risto Ilmari Ulmala (s. 7. toukokuuta 1963, Helsinki) on suomalainen entinen kestävyys- ja maastojuoksija 1. Hän oli 1990-luvun alkupuoliskon menestynein suomalainen kestävyysjuoksija. Arvokisoissa 5 000 metrillä Ulmala oli kuudes Splitin EM-kisoissa 1990 ja seitsemäs Helsingin EM-kisoissa 1994. Tokion MM-kisoissa 1991 hän oli seitsemäs. 10 000 metrillä Ulmala oli Helsingin EM-kisoissa 19.. Varmasti, vissiin. |
Coelhinho21 07.12.2007 14:09:41 | |
---|
Arvokisoissa 5 000 metrillä Ulmala oli kuudes Splitin EM-kisoissa 1990 ja seitsemäs Helsingin EM-kisoissa 1994. Tokion MM-kisoissa 1991 hän oli seitsemäs. 10 000 metrillä Ulmala oli Helsingin EM-kisoissa 19.. Nykyään, jos meidän kestävyysjuoksijoista joku tuollaisia sijoituksia juoksee (pari EM-kultaa toki tullut tässä), on se kova juttu. Tuolloin 90-luvun alkupuolella ei taidettu osata vielä arvostaa, kun vielä oli tuoreenlaiset muistot kestävyysjuoksun menestyksistämme. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
isojussi 08.12.2007 00:50:19 | |
---|
Nykyään, jos meidän kestävyysjuoksijoista joku tuollaisia sijoituksia juoksee (pari EM-kultaa toki tullut tässä), on se kova juttu. Tuolloin 90-luvun alkupuolella ei taidettu osata vielä arvostaa, kun vielä oli tuoreenlaiset muistot kestävyysjuoksun menestyksistämme. Tähän minäkin viittasin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 10.12.2007 12:49:36 | |
---|
Niinpä, vaan tuntus menevän riittävän hankalaksi, et jaksais viitsiä 8( Mihin aikaan sun työpäivä päättyy? Mä en kanssa vielä tiedä tosta mun kulkemisesta, kun isäntä on varmaan sen viikon muuten mökillä saunaa rakentamassa (säävaraus), mutta perjantaiks taitaa tulla töihin, eli saattaa olla, että oon jo siellä Hämeenkyrössä sen viikon, tai sitten en :o/ Ainaskin sinne mun pitää mennä sitten lauantaiksi keikalle. Mihinkäs aikaan Barska lähtee Helssingistä? Pääsisikkö siinä kyydissä? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Osallistuminen kyseenalaista, 5. päivä aamupäivällä hautajaiset ja illalla keikalle. |
kuunsirppi 10.12.2007 15:04:31 | |
---|
Osallistuminen kyseenalaista, 5. päivä aamupäivällä hautajaiset ja illalla keikalle. Tuu käymäseen ;o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |