Aihe: Bassosooloja luvassa sunnuntaina?
1 2 3 4 5 6 7
Haitaristi
09.12.2007 21:27:24 (muokattu 09.12.2007 21:28:50)
Hieno show oli taas teillä. mutta ei ollu teidän paras esitys. mutta kyllä ainakin kärkikolmikossa ois pitänyt olla.

en kyllä ymmärrä mitä se koira teki kärkikolmikossa! olitte paaaljon parempia.
rUSTED
09.12.2007 21:43:59
Juu ehkä se energisyys meni ihan hitusen yli, mutta kuitenki ylivoimasesti paras esitys tänään! Koiramuijaa kärkikolmikossa miekään en kyllä ymmärrä :D
J.Hollström
09.12.2007 21:46:42
en kyllä ymmärrä mitä se koira teki kärkikolmikossa!

Ihmiset tykkäs ja äänesti. Ite en taas osaa arvostaa tota mikkiinräkimistä.
"Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa."
jazzbass-74
09.12.2007 22:33:41
Mitä v....a? Onko beatboxaus talentimpaa, kuin oikea basson ja rumpujen soittaminen? Eipä auttanut minun 16 ja kaverin 18 ääntä oikean Talentin valitsemiseen. Onneksi sentään suomalainen talentti............
Bassonsoiton salat on nopeat jalat!
Seba
09.12.2007 22:39:16

Ei oo totta että toi pörisijä voitti?

Hyvä souvi oli pojilla silti, ja parasta oli kun saikkonen selvästikkään ei oikein pitänyt huumorista ja otti selvästi vähän itseensä :)

Silti kaljat tarjoan jos etelässä keikkaa heitätte ja pääsen katsomaan.
aho
09.12.2007 22:41:33
Kaikella kunnioituksella, mutta munsta se pianotyttö ois pitäny voittaa. Tai no samapa tuo, kun sopparin se saa kuitenkin.
vähemmän on vähemmän
Seba
09.12.2007 22:44:50

En tiedä miltä se livenä olisi kuulostanut, mutta telkkarin välityksellä oli aika vitun huono mun mielestä.

Kauheeta kiekumista...
blessed
09.12.2007 22:51:37 (muokattu 09.12.2007 22:51:57)

En tiedä miltä se livenä olisi kuulostanut, mutta telkkarin välityksellä oli aika vitun huono mun mielestä.

Kauheeta kiekumista...

Joo odotin kyllä kovasti hänenkin esitystä, mutta hieman penkin alle tuntu menevän. Muutamassa kohdassa särähti korvaan kyllä tosi ikävästi, eikä tuo kappalekkaan säväyttäny. Mutta tosiaan taitanee hällä olla sopimus tulossa joka tapauksessa, vois kuvitella.
fh
10.12.2007 12:10:39
Kaikki kunnia pojille, mutta esitys ei ollut aivan paras mahdollinen.
Mitä tulee kysymykseen, mitä teki koira kärkikolmikossa, niin sanon näin koiran kasvattajana että...Vaatii aivan vitusti työtä saada koira tuohon kondikseen, eli kyllä sitäkin voidaan pitää talenttina.
Räkiminen mikkiin, oli illan paras esitys. SORRY! Tuo voittaja tuli ns. puskista, siltä en odottanut mitään, mutta äijä veti illan kaikista esityksistä ainoan virheettömän esityksen...
En mä enää tiedä mitä mä haluan.
Rantsula
10.12.2007 12:55:12
Ei auttanu äänestäminen tällä kertaa.
Hyvä meininki!
Varsinkin tuomiopäivän kohdalla repesin :D
Huonolaatuinen video finaalista tuolla: http://www.youtube.com/watch?v=CVLWIZge_rI
Bassomaanikko
rUSTED
10.12.2007 13:08:52
Kaikki kunnia pojille, mutta esitys ei ollut aivan paras mahdollinen.
Mitä tulee kysymykseen, mitä teki koira kärkikolmikossa, niin sanon näin koiran kasvattajana että...Vaatii aivan vitusti työtä saada koira tuohon kondikseen, eli kyllä sitäkin voidaan pitää talenttina.
Räkiminen mikkiin, oli illan paras esitys. SORRY! Tuo voittaja tuli ns. puskista, siltä en odottanut mitään, mutta äijä veti illan kaikista esityksistä ainoan virheettömän esityksen...

No juu kyllähän se tietenki ihan sairaasti työtä vaatii, mutta minusta vähän sama asia ku sen piano tytön kanssa, että vaikka oliki ite tehny biisin yms niin ei se kuitenkaan ihan kauhean hyvä ollu.
J.Hollström
10.12.2007 13:22:53
Ton videon perusteella meni vähän liian lujaa.

Mun mielestä homma kariutu tohon liialliseen kohkaamiseen. Ja iskä 66 v. sanos notta se porakone oli liikaa.
"Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa."
badcompany
10.12.2007 16:56:33 (muokattu 10.12.2007 16:58:14)
Mun mielestä homma kariutu tohon liialliseen kohkaamiseen. Ja iskä 66 v. sanos notta se porakone oli liikaa.

meni munkin mielestä vähän överiksi finaali show.mua häiritsi se että vähän liikaa oli eri teemoja laitettu samaan pakettiin:(kuulijan näkökulmasta esim. just kun on pääsemässä teemaan/melodiaan kiinni niin yhtäikkiä se teemaa/melodia vaihtuu ja alkaa uusi teema/melodia......muuten tosi hyvä meininki keep on rocking:)
Ville S
11.12.2007 00:12:22
Joo koskaan ei voi miellyttää kaikkia, eikä pidäkkään.
Energia on rock ja sillei! Kyllä me ollaan ylpeitä omasta esityksestä ja pidetään toi yllä, sekä tietysti vedetään semifinaali tyylistä kamaa. Kiitoksia äänistä, homma ei todellakaan lopu tähä :)
mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä? V: six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt!
Boomer
11.12.2007 09:15:25
^oikea meininki / asenne, imho. Mun puolesta olisitte saaneet voittaa.

Jos teistä pitäisi nauttia vain musiikkina, niin mäkin jättäisin kohkaamiset vekka, mutta tossa ohjelmassa olis kyllä kenkiintuijottelustakin tullut sanomista.
Tana
11.12.2007 14:37:39

Ei mutta jumalauta se pora. Se pora! Mahtava idea, olin lumoutunut. :D Harmi, että 2. paras voitti tällä kertaa. Lahjakkuuden puutteesta ei voi kyllä V&J - kaksikkoa syyttää.
Diiba daaba
Prak
11.12.2007 15:11:15

Ei mutta jumalauta se pora. Se pora! Mahtava idea, olin lumoutunut.--

Kyllähän se Gilbertin Pauli noita sähköpora + kitara -sooloja veteli jo 80-luvulla :). Nerokas idea kuitenkin ottaa messiin tuohon esitykseen kuten myös koskettimet + rummut -yhdistelmä.

Meikäläisen mielestä loistavaa showmeininkiä, harmi vaan kun sinänsä hyvät ideat jäivät kovin irrallisen oloisiksi ja tekivät paketista kokonaisuutena aika sekavan katsella ja kuunnella. Talentin kameramiehilläkin lienee osuuntensa asiassa, kamerakulmat kun näyttivät välillä vaihtuvan ihan miten sattuu. Hieman tuli tosiaan tuota kohkaamisen makua niin kuin tuossa aiemmin mainittiinkin. Odottelen kuitenkin innolla kun eksytte joskus tänne eteläiseen Suomeen keikkailemaan!
On se.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)