Käynyt monesti mielessä, puhuvatko mäkkiläiset vain sen takia koska ovat ostaneet kallista p*skaa ja eihän sitä voi myöntää? ;) Onhan mac myös nykyisin 'PC', Intelin prosessori ja piirisarja.. Erona hinta ja design! Eipä sillä designilla muuta kun että on ihan stnan hyvän näköisiä. Käyttis on se mikä ratkaisee. Hyi ellos jos joutuisi Vistalla vääntämään. |
opuh 13.12.2007 17:05:04 | |
---|
Emmä tiiä tajusinko, mutta uuden nuotin saat kun klikkaat omppu pohjassa siihen haluamaasi kohtaan midikarttaa. Joo tajusit kyllä, kiitos siitä. Hahahah |
Fortune 13.12.2007 21:29:40 | |
---|
Eipä sillä designilla muuta kun että on ihan stnan hyvän näköisiä. Käyttis on se mikä ratkaisee. Hyi ellos jos joutuisi Vistalla vääntämään. Juu, OS X on se syy, miksi näihin jämähtää. Kerran kun kunnolla erehtyy töitä tekemään, niin ei oo Mikkisoftia ikävä. Mutta siinäpähän huutelevat win-käyttäjät, ei minua ainakaan liikuta. 15 vuoden kokemus win-ympäristöstä riitti, nyt voi keskittyä olennaiseen. |
Kärppä1 13.12.2007 23:37:25 | |
---|
Joo ja sen verran et Garageband on nykyisin Pc käyttäjillekin saatavilla.Itsekin siirryin viikko sitten Mac-maailmaan ja olen todella tyytyväinen.Simppelit ohjelmat ja hyvät soundit ym. Pc on kuraa musa hommiin uskoin sen vihdoin itsekin.Säätäkööt ken haluaa,mut mulla musanteko pääasia ei jatkuva säätäminen kun ajurit tai jotain mystisesti kadonnu.Pelikoneena Pc taas yliveto.Ei se tästä:).Ja tämä Pc vs Mac aihe on kans ihan Peestä.Kummassakin hyvät ja huonot puolensa. |
Sertzo S 14.12.2007 12:58:56 | |
---|
Joo ja sen verran et Garageband on nykyisin Pc käyttäjillekin saatavilla.Itsekin siirryin viikko sitten Mac-maailmaan ja olen todella tyytyväinen.Simppelit ohjelmat ja hyvät soundit ym. Pc on kuraa musa hommiin uskoin sen vihdoin itsekin.Säätäkööt ken haluaa,mut mulla musanteko pääasia ei jatkuva säätäminen kun ajurit tai jotain mystisesti kadonnu.Pelikoneena Pc taas yliveto.Ei se tästä:).Ja tämä Pc vs Mac aihe on kans ihan Peestä.Kummassakin hyvät ja huonot puolensa. Uteliaisuuttani kysyn, että millaisen Mac-koneen hommasit, mistä ja mitä maksoit? |
Kassu 14.12.2007 13:40:17 | |
---|
Joo ja sen verran et Garageband on nykyisin Pc käyttäjillekin saatavilla. Ei kyllä ole. |
stuugi 14.12.2007 18:18:49 | |
---|
Joo ja sen verran et Garageband on nykyisin Pc käyttäjillekin saatavilla.Itsekin siirryin viikko sitten Mac-maailmaan ja olen todella tyytyväinen.Simppelit ohjelmat ja hyvät soundit ym. Pc on kuraa musa hommiin uskoin sen vihdoin itsekin.Säätäkööt ken haluaa,mut mulla musanteko pääasia ei jatkuva säätäminen kun ajurit tai jotain mystisesti kadonnu.Pelikoneena Pc taas yliveto.Ei se tästä:).Ja tämä Pc vs Mac aihe on kans ihan Peestä.Kummassakin hyvät ja huonot puolensa. Huomasin myös kun vaihdoin kohta 3 vuotta sitten että voi vihdoinkin käyttää niitä ohjelmia eikä sitä käyttöjärjestelmää ja konetta. |