Forest 08.12.2007 22:55:09 | |
---|
Lopetuksesta oon hiukka eri mieltä.. :) da-da-da ! Eipä tästäkään kommentista voi pahastua. Oon nimittäin itsekin willien kanssa ihan samaa mieltä. Yrittelin jotain Albert Lee tyylistä lopetusta, mutta kun nopeus ei riitä niin vetäsin: tökstörötörötöks ja aattelin että voi v...u sentään kuinka kornia, mutta olkoon. Kiitokset jälleen willielle kommentoinnista! "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
J.Hollström 08.12.2007 23:09:45 | |
---|
Älä nyt pelle unta näe. Ok. Kiitos pellettelystä. Ja aina voi laittaa viestiä, jos ei palautetta halua. Mun soolon oot jättänyt arvostelematta ihan pyytämättäkin ja pikaviestiin vastaamatta kun syytä tarkemmin kyselin. Noi sun arvostelut on pelkkää nimimerkkien nuoleskelua ja plussien metsästystä. Paska meni housuun kun mentiin anonyymimoodissa ja ei enää tiennyt ketä pääsee kehumaan. Mun puolesta mun vedot voit jatkossa jättää kokonaan väliin. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
sepisti 09.12.2007 00:10:20 | |
---|
Minkä takia siitä anonyyminä soittamisesta luovuttiin? Tuolla jossain vaiheessa olin laskeskelevinani, että anonyymiskabat olisivat saaneet jopa enemmän kannatusta. Voin olla vääräsäkin. Ei Seppo ole Seppoa pahempi Seppo |
apenaattori 09.12.2007 00:19:32 | |
---|
Minkä takia siitä anonyyminä soittamisesta luovuttiin? Tuolla jossain vaiheessa olin laskeskelevinani, että anonyymiskabat olisivat saaneet jopa enemmän kannatusta. Voin olla vääräsäkin. Todella iso homma järjestäjälle, sen takia niitä ei pidetä joka skabassa vaan aina välillä pukkaa anonyymiskabaa. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
blaekie 09.12.2007 00:57:15 | |
---|
nono pojat, otetaans iisisti 8) Nii onkii ... |
MadMatt 09.12.2007 07:11:36 (muokattu 09.12.2007 16:24:03) | |
---|
----------------- Nothin' but the blues |
rheinone 09.12.2007 14:08:20 (muokattu 09.12.2007 14:27:08) | |
---|
Ok. Kiitos pellettelystä. Mun soolon oot jättänyt arvostelematta ihan pyytämättäkin ja pikaviestiin vastaamatta kun syytä tarkemmin kyselin. Noi sun arvostelut on pelkkää nimimerkkien nuoleskelua ja plussien metsästystä. Paska meni housuun kun mentiin anonyymimoodissa ja ei enää tiennyt ketä pääsee kehumaan. Mun puolesta mun vedot voit jatkossa jättää kokonaan väliin. Voi vittu tei'än kanssa. Mummielestä willie on tuonu aimo annoksen huumoria mukaan tähän koko muusi.netin ehkä tiukkapipoisimpaan ilmapiiriin. E: ...niin ja tiukkapipolla en tarkoittanut Jukia. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
jyrki_i 09.12.2007 14:56:50 | |
---|
OFF TOPIC: Sori ku ei pystyny ihan oikeesti soittaan.... Tulkaa nokialle juomaan VETTÄ niin tiedätte mistä puhun. Suosittelen nokialla asioiville ainakin 12% alkkijuomaa. Tämän kun olisin tietänyt niin olisin solidaarisuuden vuoksi antanut ehdottomasti enemmän pisteitä. Nyt ei kehtaa enää mennä muuttamaan. |
Jucciz 09.12.2007 17:12:06 | |
---|
Tuli mieleeni, että pystyisiköhän vedot + pelkän pohjan laittaa aina ketjuunsa .zip:iksi? a) Olisi helpompi kuunnella kaikki vedot, kun ei tarvitsisi koko ajan klikkailla, vaan voisi laittaa winamppiin playlistiksi. Juuri tämän takia nuo soolot halutaan oikeina linkkeinä itse mp3-tiedostoihin, eikä esim. mikseri.netin play-linkkeinä. Tällöin kaikki soolot voidaan syöttää esim. Winamp:iin playlistiin ja sitten kuunnella koko paketti kerralla. Itse rakennan aina playlist-tiedoston ollessani skaban vetäjä, koska siitä nyt ei paljon vaivaa ole (mutta hyötyä sitäkin enemmän), ja tästä syystä olen tarkka toimivista linkeistä. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
J.Hollström 09.12.2007 19:33:19 | |
---|
Voi vittu tei'än kanssa. No tohan aikaan lauantai-iltana saattaa tulla vähän tiukempaa tekstiä, mutta en lähde silti muokkaamaan. Sanottu mikä sanottu. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
willie 09.12.2007 19:46:07 | |
---|
Samoin.. Jääköön varoitukseksi jälkipolville liiallisesta lauantai-illan huumasta :) Bassoa vuodesta 1972. |
MadMatt 09.12.2007 19:47:55 | |
---|
Muistutus että äänestys päättyy klo 20:00 Muutama osallistuja on vielä äänestämättä jooyes 2p - mukavan rauhallista menoa. siis ketä sooloilija mahtaa olla kyseessä. Kirjoittakaa nimimerkit oikein. Mä en ala näitä arvailemaan. Nothin' but the blues |
blaekie 09.12.2007 20:01:09 (muokattu 09.12.2007 20:41:44) | |
---|
Mhossa kirjoitti: Joo, voittaisin helposti jos viittisin joskus osallistua, mutta on hamekankaat vielä ostamatta. ;D joo tervetuloa mukaan vaan, mutta pienenä toiveena olisi että soitat tolla Mad Professorilla , kuultas vähän sitäkin saundia, sillä ei näissä skaboissa liiemmin ole tollasilla vissiin soiteltu 8) tai en ainakaan muista. EDIT: Onnea voittajalle, ja kiitoksia pisteistä ja kommenttiloista Nii onkii ... |
Kuha 09.12.2007 20:42:05 | |
---|
Onnittelut velsalle! jumatsuffeli, joudunkos mä taustantekoon taas. |
Onnittelut voittajille! Kiitokset kisäisännälle, lukuisille kommentaattoreille ja pisteen antajalle. jooyes 2p - mukavan rauhallista menoa. siis ketä sooloilija mahtaa olla kyseessä. Kirjoittakaa nimimerkit oikein. Mä en ala näitä arvailemaan. Joaa on hän. Olen itsekin meinannut joskus vahingossa kirjoittaa Jooyesin kun kaverin soololinkin alussa lukee aina se. Olikos tässä flangeria? Sen olisi voinut mielestäni jättää pois. Soolosta välittyi apea tunnelma, jos se oli tarkoitus niin siinä onnistuttiin. Kantriinhan se sopii. Ei ollut kuin koorusta kun ajattelin, että saan tehtyä sillä tarttuvan koorus-osan. Flangeria ei saa valitettavasti kytkettyä yhtä aikaa päälle. Olisin toki laittanut sitäkin. Se on se perussuomalainen elämänkatsomus, joka luo synkkää tunnelmaa vaikka kuinka iloista haluaisi soittaa. Kun laulaa ei voi olla vihainen. |
JarnoH 09.12.2007 20:56:38 | |
---|
Onnea Velsalle ja Kuhalle! Jeejee, olin neljäs. Yllätyin kyllä todella paljon, että moni antoi pisteitä, koska aluksi jäi hampaankoloon hieman turhan puuroinen soundi ja jonkin verran epäselvä soitto. Viimeksi kun osallistuin luulin onnistuneeni enkä saanut yhtään ääntä, eli aina ei voi arvata. Sitä vaihtoehtoista perspektiiviähän täältä haetaankin. Röytäen eteenpäin. |
MrRomeo 09.12.2007 20:58:03 | |
---|
Äänestämättä jättivät: MrRomeo: 17 No voi persiinsuti, muistin että äänestys olisi loppunut vasta ysiltä. Ehkäpä ensi kerralla ei kannata jättää ihan näin viime tinkaan. Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |
Robert 09.12.2007 21:45:42 | |
---|
Onnittelut velsalle! jumatsuffeli, joudunkos mä taustantekoon taas. Mites olisi sellainen about 30s tausta tällä kertaa? Ihan näin ehdotuksena heitän ilmoille. ... |
ankkiz 09.12.2007 22:15:01 | |
---|
Juuri tämän takia nuo soolot halutaan oikeina linkkeinä itse mp3-tiedostoihin, eikä esim. mikseri.netin play-linkkeinä. Tällöin kaikki soolot voidaan syöttää esim. Winamp:iin playlistiin ja sitten kuunnella koko paketti kerralla. Itse rakennan aina playlist-tiedoston ollessani skaban vetäjä, koska siitä nyt ei paljon vaivaa ole (mutta hyötyä sitäkin enemmän), ja tästä syystä olen tarkka toimivista linkeistä. Kehtaisitko neuvoa, kuinka tämä onnistuu? Itselläni avaa linkit automaattisesti onlinequicktime:llä uudessa Tab:issa. Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni)
Myy mulle kakkoskitara/basso!
(ks. Tori-ilmoitukseni)
Myy mulle sielus!
(ks. SAATANA) |
-AjA- 09.12.2007 22:39:34 | |
---|
Kehtaisitko neuvoa, kuinka tämä onnistuu? Ite teen sen siten (WinXP+firefox+winamp), että asetan äänestysviestin ekan postin sisältävän selainikkunan näytön vasempaan laitaan ja winampin tyhjän playlistin oikeaan laitaan ja raahaan rivit selaimesta winampiin. Siitä se on sitten helppo jakaa muille tallentamalla soittolista ja tyrkkäämällä netin varteen. Ton vois melkeinpä lisätä sääntöihin, että playlist tulis löytyä äänestysketjusta. Jollain on kuitenkin varmasti aina aikaa semmonen busata, mikäli vetäjä ei kykene/osaa/jaksa/jnejne. I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |