Guitaristi 08.12.2007 23:33:14 | |
---|
Kyllä, käytin hakua, en vain löytänyt kunnon vastausta ongelmaani. Ja kyllä, tämän olisi voinut lisätä jo voimassa olevan 6505-ketjun perään mutta en viitsi nostaa vanhaa ketjua. Eli siis, tuntuu siltä että vahvistin alkaa vetelemään viimeisiään. Vähän outoja ääniä kuuluu välillä, varsinkin hyvin kovaa soitettaessa. Putket pitäisi varmaankin vaihtaa, on kohta jo kolme vuotta vanhat röörit vehkeessä. Eli siis, miten tämä homma tämän vahvarin kanssa pitäisi hoitaa, kun tämän peeveen biasointi-hommeli oli jotenkin erikoinen? En halua soundin muuttuvan juuri mihinkään, sillä se on (lähes) täydellinen. Uudet röörit vaan kehiin ja menoksi. Missäs turun seudulla on osaavaa huoltoa tällaisiin putkivahvistimiin (joissa ei bias-kytkintä ole)? Taitaa tulla kallis tikki, sillä neljä pääteputkea ja kuusi etuasteputkea maksavat jo jonkinverran, ja meinasin nyt kaikki kerralla vaihdattaa. Sen verran nobo olen, että itse en uskalla sorkkia noiden pääteputkien kanssa. Suosituksia uusiksi putkiksi otetaan vastaan, kiitos! Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Khammett 08.12.2007 23:38:50 | |
---|
Kyllä, käytin hakua, en vain löytänyt kunnon vastausta ongelmaani. Ja kyllä, tämän olisi voinut lisätä jo voimassa olevan 6505-ketjun perään mutta en viitsi nostaa vanhaa ketjua. Eli siis, tuntuu siltä että vahvistin alkaa vetelemään viimeisiään. Vähän outoja ääniä kuuluu välillä, varsinkin hyvin kovaa soitettaessa. Putket pitäisi varmaankin vaihtaa, on kohta jo kolme vuotta vanhat röörit vehkeessä. Eli siis, miten tämä homma tämän vahvarin kanssa pitäisi hoitaa, kun tämän peeveen biasointi-hommeli oli jotenkin erikoinen? En halua soundin muuttuvan juuri mihinkään, sillä se on (lähes) täydellinen. Uudet röörit vaan kehiin ja menoksi. Missäs turun seudulla on osaavaa huoltoa tällaisiin putkivahvistimiin (joissa ei bias-kytkintä ole)? Taitaa tulla kallis tikki, sillä neljä pääteputkea ja kuusi etuasteputkea maksavat jo jonkinverran, ja meinasin nyt kaikki kerralla vaihdattaa. Sen verran nobo olen, että itse en uskalla sorkkia noiden pääteputkien kanssa. Suosituksia uusiksi putkiksi otetaan vastaan, kiitos! Vie johenki musa liikkeesee ja anna asiantuntijoiden kattoa Peaveytä ne kyllä tietää mitä tehdä. |
J_Mantyla 09.12.2007 03:26:59 | |
---|
Mätsätty setti esim Eurotubesilta, ja kynttilät koneeseen Ellei tänään niin sitten huomenna |
Master-S 09.12.2007 13:24:43 | |
---|
Parempi humalahakuinen juominen kuin jumalahakuinen huominen |
Guitaristi 09.12.2007 18:57:27 | |
---|
Mätsätty setti esim Eurotubesilta, ja kynttilät koneeseen Siis riittääkö tämä pelkästään? Ei tarvitse biasoida eikä mitään? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Siis riittääkö tämä pelkästään? Ei tarvitse biasoida eikä mitään? Jos sä tiedät vanhojen arvot ja saat samanlaisen setin sisälle, niin ei periaatteessa. Mä kuitenkin suosittelisin modauttamaan samalla tohon biasin säätöä varten trimmerin ja muut jutut kuntoon, helpottaa elämää tulevaisuudessa. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
J_Mantyla 10.12.2007 00:18:56 | |
---|
Jos sä tiedät vanhojen arvot ja saat samanlaisen setin sisälle, niin ei periaatteessa. Mä kuitenkin suosittelisin modauttamaan samalla tohon biasin säätöä varten trimmerin ja muut jutut kuntoon, helpottaa elämää tulevaisuudessa. 5150:en (6505) tapauksessa ei tarvitse. Mätsätty setti riittää. Ellei tänään niin sitten huomenna |
DaKiller 10.12.2007 08:14:09 | |
---|
Itellä olis 5150 II:een sama homma edessä. Pitänee vielä kituutella jonkin aikaa ja säästellä tuohon pod x3:een, kun tuntuu nuo putketkin olevan hinnoissaan... |
Pallo-Kala 10.12.2007 09:07:31 (muokattu 10.12.2007 09:08:19) | |
---|
Paljonkohan tuo koko putkiremppa tulee kustantamaan jossain alan liikkeessä? Siis missä hinnoissa nuo hinnat liikkuu? E: Oon siis aatellu ostaa ton SISO:n |
J_Mantyla 10.12.2007 13:14:16 | |
---|
Ellei tänään niin sitten huomenna |
Guitaristi 16.12.2007 23:25:04 | |
---|
Jees. Sen verran nostan vielä topiccia että pari kysymystä heitän ilmaan. Suosituksia putkiksi? JJ:tä meinasin ainakin päätteeseen laittaa, mutta mitäs sitten etuseen? Tung-sol vaiko jeejeetä sinnekin? Ja sitten tämä biasmodi, onko foorumilla ketään biasmodatun peeveen omistavaa? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
J_Mantyla 17.12.2007 20:01:01 | |
---|
Jees. Sen verran nostan vielä topiccia että pari kysymystä heitän ilmaan. Suosituksia putkiksi? JJ:tä meinasin ainakin päätteeseen laittaa, mutta mitäs sitten etuseen? Tung-sol vaiko jeejeetä sinnekin? Ja sitten tämä biasmodi, onko foorumilla ketään biasmodatun peeveen omistavaa? JJ't joka reikään. Jos kaipaat biasmodia 5150:een soitat väärällä styrkkarilla, kyllä se soundi saatiin ominaiskuosiin jo tehtaalla ... Ellei tänään niin sitten huomenna |