EP 04.12.2007 22:40:10 | |
---|
Saako ne joulupukit kuin yleisesti pesää? Jalluahan kyllä tulee tuutin täydeltä, mutta pillupuoli kiinnostais enemmän. ..Sorjonen keksi, että Joulupukinpukuun tehtäisiin lunkkapöksyt, kuitenkin siten, että avattava luukku olisi ommeltaisiin housujen etumukseen eikä taakse kuten pikkupoikien pöksyissä ennevanhaan. Käytännössä luukku olisi vaivaton ja nopea avata ja sulkea kun sellaiseen tulisi tarvetta." Arto Paasilinna: "Kymmenen riivinrautaa" Miksiköhän mä sain pari vuotta sitten eukolta tuon kirjan joululahjaksi? |
sudenmorsian 05.12.2007 00:46:07 | |
---|
Mä ajattelin että ku basistit vie pillumarkkinat humppascenessä, niin kyllä kait pukit saa pesää enemmän ku tontut Olen muuten basisti! Eka pukkikeikka tuli kuitenkin myytyä tänään! |
kuunsirppi 05.12.2007 09:56:11 | |
---|
Ei oo muuten sitä jalluakaan tarjottu ainakaan meidän isännälle vielä kertaakaan... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
EP 05.12.2007 14:06:29 | |
---|
Olen muuten basisti!... Olihan tuo arvattavissa ..basisteillahan on luontainen taipumus tuottaa "ihmiselle" mielihyvää 8)) |
sabian 05.12.2007 18:59:16 | |
---|
kerro, että taksasi on xx euroa ja haluat sen kirjekuoressa käteisenä Josta kirjotetaan sitten kuitti.... Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä |
baron 05.12.2007 21:21:15 | |
---|
Josta kirjotetaan sitten kuitti.... Joka palautetaan sitten seuraavana jouluna jos tulee uusi keikka.... "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
isojussi 06.12.2007 00:04:33 | |
---|
Mua muuten nauratti kerran kun joku jossain märehti, että kun joulupukit ei maksa keikoistaan veroa... woehan widalis, eipä siinä yhtenä ehtoon paljon rikastua ehdi. Jos joku uhraa joulunsa toistesn iloksi, niin tehköön sen kernaasti pimeenä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
vanhami 06.12.2007 00:56:22 | |
---|
Mä ajattelin että ku basistit vie pillumarkkinat humppascenessä, niin kyllä kait pukit saa pesää enemmän ku tontut?
EI pesää ole pukin puvulla lähenyt, mutta pohjustanut oon varmaan enemmän kuin laki sallii. Olin kuukauden viime vuonna pukkina eräässä ostoskeskuksessa joulun alla. Siellä tuli niitä hiljaisia hetkiä Tuli kaikki putiikit käytyä läpit puhumassa pehmoisia. "pukilla on saapas kipeä, tällä on vähän huono kävellä, mutta hyvin pystyy astumaan ho ho ho ho..." |
Jäärä 07.12.2007 09:04:18 | |
---|
Mua muuten nauratti kerran kun joku jossain märehti, että kun joulupukit ei maksa keikoistaan veroa... woehan widalis, eipä siinä yhtenä ehtoon paljon rikastua ehdi. Jos joku uhraa joulunsa toistesn iloksi, niin tehköön sen kernaasti pimeenä. Kyllä mahtaa ammattipukkeja keljuttaa, jos joku harrastelijapukki vetää välistä ammattimiehen keikat. Tarttisko mainita siitä jollekin tutulle kansanedustajalle? :o) Harhar! Rahrah! Jne. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
JK 07.12.2007 12:37:47 | |
---|
Kyllä mahtaa ammattipukkeja keljuttaa, jos joku harrastelijapukki vetää välistä ammattimiehen keikat. Tarttisko mainita siitä jollekin tutulle kansanedustajalle? :o) Harhar! Rahrah! Jne. Veit jalat suusta! Mykkä kissa on mauton. |
sesese 07.12.2007 15:38:35 | |
---|
Olen ollut joulupukkina lähes 30 vuotta. Pahimpina vuosina aloin klo 14.00 ja lopetin kello 22.00 keikkoja tuli huikeat 26 kpl. Viime vuosina on 10 keikkaa riittänyt. Hyvä vinkki: Anna lasten esiintyä ja laulaa. Kiinitä huomiota pukeutumiseen. Lapset ovat tosi tarkkoja. Vedä rooli loppuun asti. http://www.kunnallislehti.fi/artikkelit/Joulukuu99/Joulupukki.htmlkamariorkesteri tulee taas |
Viimeksi olin joulupukkina naapurini lastenlapsille edellisvuonna. Palkkio maksettiin hirvenlihoina. Se sopi mulle mainiosti. |
isojussi 08.12.2007 00:51:55 | |
---|
Kyllä mahtaa ammattipukkeja keljuttaa, jos joku harrastelijapukki vetää välistä ammattimiehen keikat. Tarttisko mainita siitä jollekin tutulle kansanedustajalle? :o) Harhar! Rahrah! Jne. Joo joo - kuka pelkää kuka ei. Minä en, mutta laki pitäis kaikille olla sama. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 08.12.2007 01:47:41 | |
---|
Ei oo muuten sitä jalluakaan tarjottu ainakaan meidän isännälle vielä kertaakaan... Ei vain ole kertonut. One kind of music only - the good kind |
Raaka_Arska 17.12.2007 16:31:31 | |
---|
Joo, älä pane varmarihousuja jalakhan äläkä niitä adidastossuja. Jostaki ko saisit nahkahousut ja nutukhat, solis paras. Sellaiset + 2 dioptria silimälasit päähän niin näkkee vinkata silimää vaimoväelle... |
paice60 17.12.2007 18:11:48 | |
---|
Mulle ainakin paljon lahjoja, jaa eikö tää ollut lahjatoivepalsta. Vittu näitä hommia. |
baron 17.12.2007 21:45:07 | |
---|
Mulle ainakin paljon lahjoja, jaa eikö tää ollut lahjatoivepalsta. Mulle kanssa, ainaskin jotain muusikon lahjoja. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |