Robert 06.12.2007 20:33:54 | |
---|
Seuraavassa skabassa voisi olla vähän lyhyempi tausta, niin ei mene ikuisuutta kaikkia sooloja läpi kuunnellessa:) ... |
MadMatt 06.12.2007 21:07:06 | |
---|
Nyt kävi niin ohraisesti että se oma soolo jäi olosuhteiden pakosta vetämättä mutta ei voi mitään. Äänestys pläjähtää joka tapauksessa hetken päästä käyntiin. Tausta oli kieltämättä tälläiseksi perus hutuksi turhan pitkä ja kaiken lisäksi se taisi olla muutenkin tylsä. Laadunvalvonta petti siinä asiassa tällä kertaa pahemman kerran. Nothin' but the blues |
Jucciz 06.12.2007 21:10:19 | |
---|
Tausta oli kieltämättä tälläiseksi perus hutuksi turhan pitkä ja kaiken lisäksi se taisi olla muutenkin tylsä. Laadunvalvonta petti siinä asiassa tällä kertaa pahemman kerran. Pakko allekirjoittaa tämä sanasta sanaan. Ei sitä uutta skabaa niin kiire ole polkaista käyntiin, etteikö taustaa voisi tehdä ihan rauhassa loppuun ensin. Hengähdyspäivä tai pari ei haittaa yhtään. Eipä silti, huonompiakin taustoja on kuultu. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Kuha 06.12.2007 21:42:20 | |
---|
On paljon huonompiakin taustoja ollut. Muuten, tylsempääkin taustaa piristää kummasti jos laittaa pari taukoa väliin ja sotkee rytmiä muutenkin. |
MadMatt 06.12.2007 21:56:30 (muokattu 06.12.2007 22:57:07) | |
---|
On paljon huonompiakin taustoja ollut. Muuten, tylsempääkin taustaa piristää kummasti jos laittaa pari taukoa väliin ja sotkee rytmiä muutenkin. Heittelin tohon taustaan vaan summamutikassa muutamat rumpuluupit pohjalle ennen kuin edes tiesin mitä ylipäätään siihen päälle soittelisin. Soittimet vaan lisääntyi kun yritin niillä peitellä virheitä. Se oli yhden oton tausta joka oli alle tunnissa mixauksineen tehty. Kauheeta shittiä suoraan sanottuna. Nothin' but the blues |
Juzpe 07.12.2007 00:13:40 | |
---|
OFF TOPIC: Sori ku ei pystyny ihan oikeesti soittaan.... Tulkaa nokialle juomaan VETTÄ niin tiedätte mistä puhun. Suosittelen nokialla asioiville ainakin 12% alkkijuomaa. Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi |
mammukka 07.12.2007 11:47:33 | |
---|
Juu mun veto soi kyllä todella hiljaa... http://www.mikseri.net/music/play.php?id=218087&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=262359&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243621&type=hi
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=243626&type=hi |
Saundi ja tilut ovat aika järkyttäviä. Nyt tuli miehen puhetta! :D Jotka näitä skaboja on seurannu niin on varmaan huomannu että en oo mikään tilumies, nyt aattelin kuitenkin vetää jotain ihan muuta kun niitä peruslikkejä, päädyin sitten tollaseen. Noi tiluthan on vaan repästy sen enempää miettimättä mitään säveliä tai edes sävellajeja, no sanotaan että noi kromaattista läheltä liippaavat alussa on edes vähän sinnepäin suuniteltuja. Onneks tää ei oo niin vakavaa :) |
J.Hollström 07.12.2007 19:50:18 | |
---|
Jotka näitä skaboja on seurannu niin on varmaan huomannu että en oo mikään tilumies Enkä minä täppingmies. Sooloni on täysi vitsi, vieläpä huono sellainen. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Robert 07.12.2007 20:11:56 | |
---|
Itse olen vähän päissäni, niin ajattelin avautua. Koen vaikeaksi kunnollisen vibraton tekemisen. En ole koko asiaa juuri harjoitellut, lähinnä vaan tilutellut jotain shittiä. Katson Rambo3sta samalla, nyt osui jalkaan saatana! Onneksi sillä on molotovin cocktail. Mutta eniveis, näissä sooloskaboissa on muutama todella kova kepittäjä jotka hallitsevat koko kilpailua. Vähän sama asia kuin jos siviilipalvelusmiehen voimankäyttökurssin käytyään menisi kehässä Bruce Leetä vastaan. Ei se välttämättä huono juttu ole, ainakin kehittyy. Mielellään näkisin näissä skaboissa itseäni paskempia soittajia, mutta niitä ei taida juurikaan olla. Pitäisi joskus ottaa down-picking kisa, siinä olisin vahvoilla. Kaveri tossa kyselee kuinka pitkän viestin meinaan tehdä, ja että nyt pitäisi lopettaa. Siis moro, ja kohta baariin! ... |
willie 07.12.2007 21:07:48 | |
---|
Robert : Itse olen vähän päissäni.. Mitäs tuosta, mukavaahan se on olla hieman päissään.. :) Varsinkin kun meillä paatuneilla juomareilla tolkku säilyy jopa hyvinkin pitkään. Tarkoittamatta nyt kuitenkaan, että Robert himself olisi paatunut juomari.. Meillä wanhoilla basisteilla riemu alkaa jo siitä, kun näkee avaamattoman pullon, oli se sitten keppanaa tahi vahvembaa.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
JarnoH 07.12.2007 21:24:31 | |
---|
Joo voiskin korkata tuon oluen tuolta jääkaapista ja litkiä vähän viiniä soittelon lomassa. Röytäen eteenpäin. |
GuitarManiac32 07.12.2007 23:56:26 | |
---|
Tulin just bänditreeneistä ja pakkohan se oli pari pulloa olutta kietaista... hyvää on ;) Kuuntelen tässä samalla sooloja ja pakko sanoa että koko porukka veti tässä skabassa kyllä hyvin! Linkit rakennuskuviini: http://img335.imageshack.us/gal.php?g=reunalistapetsitoinenkulma9zj.jpg
ja http://www.mikseri.net/users/kuvat.php?id=110922 |
Robert 08.12.2007 04:58:26 | |
---|
Baarissa ollessanne kertokaa soittavanne kitaraa. Hyvin. ... |
thomasgynn 08.12.2007 15:34:26 | |
---|
...koko porukka veti tässä skabassa kyllä hyvin! Kiitos kauniista sanoista. Baarissa ollessanne kertokaa soittavanne kitaraa. Hyvin. Jaan aina ravintolassa paperiliuskoja, joihin olen kirjoittanut linkkejä sooloihini. Kun laulaa ei voi olla vihainen. |
ankkiz 08.12.2007 20:22:04 | |
---|
Tuli mieleeni, että pystyisiköhän vedot + pelkän pohjan laittaa aina ketjuunsa .zip:iksi? a) Olisi helpompi kuunnella kaikki vedot, kun ei tarvitsisi koko ajan klikkailla, vaan voisi laittaa winamppiin playlistiksi. b) Myöhempi käyttökin (sooloskabavetäjien lickien plokkailu, ja kokeileminen saman taustan päälle) olisi helpompaa. Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni)
Myy mulle kakkoskitara/basso!
(ks. Tori-ilmoitukseni)
Myy mulle sielus!
(ks. SAATANA) |
Robert 08.12.2007 21:26:34 | |
---|
Pistän huomenna arvostelut sooloista, olen niitä tässä mehustellut. Hyvän kuuloisia juttuja on paljon, ja opettavaista on tämä analysointi. We rock!11 ... |
J.Hollström 08.12.2007 21:40:54 | |
---|
Ei nyt ihan noin juki.. Kritiikki ja arvostelu tulee olla sallittua ja se tulee kestää, eikä se saa johtaa kirjoituskieltoon. Pistäs joskus jotain omaa matskuu jakoon niin arvostelen sen. Katotaan sitä kirjotuskieltoo sen jälkeen. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Robert 08.12.2007 21:48:56 | |
---|
Pistäs joskus jotain omaa matskuu jakoon niin arvostelen sen. Katotaan sitä kirjotuskieltoo sen jälkeen. Itse ainakin arvostan sitä, että willie jaksaa näitä sooloja kuunnella ja arvioida. Väittäisin että pitkän linjan soittajan parin lauseen krtiikistä on enemmän hyötyä oman soiton kannalta, kuin kymmenen kaverin "ihan kiva"-kommentista. ... |
willie 08.12.2007 22:18:39 | |
---|
juki : Pistäs joskus jotain omaa matskuu jakoon niin arvostelen sen. Katotaan sitä kirjotuskieltoo sen jälkeen. Että laittasin omaa matskua esille ihan vaan sun vuoksi. Älä nyt pelle unta näe. Arvostan sua soittajana, mutta ihmisenä oot aika hankala. Robert : Itse ainakin arvostan sitä, että willie jaksaa näitä sooloja kuunnella ja arvioida. Väittäisin että pitkän linjan soittajan parin lauseen krtiikistä on enemmän hyötyä oman soiton kannalta, kuin kymmenen kaverin "ihan kiva"-kommentista. Kiitos.. Kyllä ihan mieluusti näitä sooloja kuuntelen ja muutamalla sanalla kommentoinkin. Sen verran positiivista palautetta mm. pikaviesteillä tullut on. Ja aina voi laittaa viestiä, jos ei palautetta halua. Bassoa vuodesta 1972. |