lindo 04.12.2007 18:11:25 (muokattu 04.12.2007 22:16:23) | |
---|
Hehee, paikallisessa lehdessä luki että lähtevät kiertueelle. Hupaisaa tuossa lehtijutussa oli seuraava: " Bändin laulajat valittiin levy-yhtiön lehti-ilmoituksen perusteella". Muistan vaan miten tiukasti väittivät tunteneensa toisensa jo kauan ja perustaneensa bändin ja miten biisitkin tehtiin itse. Kuka tunnustaa uskoneensa tuohon? :P Rok rok |
hapan 04.12.2007 18:26:12 | |
---|
En tunnusta muutakuin sen, että nykyisin noi on paljon hotimpia, ku sillo. Muutama Milffi lauteilla. Jumalauta. |
Ziggy Bubba 04.12.2007 18:30:54 (muokattu 04.12.2007 18:31:26) | |
---|
Muistan vaan miten tiukasti väittivät tunteneesa toisensa jo kauan ja perustaneensa bändin ja miten biisitkin tehtiin itse. Kuka tunnustaa uskoneensa tuohon? :P En minä ainakaan, kun en tuommosta huhua ikinä kuullutkaan. Uudessa videossa vedetään tosiaan aika hoteissa push-upeissa - on tainnut reunionin aikataulu riippua lähinnä leidien fysiikkatreeneistä... Biisi kun ei sanonut sitten yhtikäs mitään. Enpä usko kovin hurjaa suosiota "bändille" tässä vaiheessa - sitä tunnusomaista pirtsakkaa "pimu-energiaa" kun on paha lähteä enää vanhoilla päivillä teeskentelemään. "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
Gee- 05.12.2007 22:13:41 | |
---|
Muistan kun siinä seittemän kaheksan vanhana katsoin innolla niiden sitä maailman paskimmaksi leffaksi valittua Spice Worldia. Mutta onhan noilla muutamia hyviä ysäripoppibiisejä. "The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/ |
Nazareth 05.12.2007 22:14:47 | |
---|
Kyllähän noista tuli tykättyä. Geri oli mun lemppari. Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
Bentley 05.12.2007 22:17:03 | |
---|
Mä en myöskään usko että Spaissareilla olisi nykyään niin kova meno kuin silloin kun ne olivat pinnalla. En tiedä tarkemmin minkälainen tuo tempaus on kokonaisuudessaan ollut mutta biisit ovat hyviä kyllä mitä niiden kahdella levyllä oli. Itelläkin on ne kaksi levyä :) Sellaista olen joskus kuullut että niiltä olisi kolmas levy tullut myös mutta enpä oo siihen törmännyt koskaan missään. For those who can't be without the music! |
Bonesaw 05.12.2007 22:20:08 (muokattu 05.12.2007 22:21:28) | |
---|
En tunnusta muutakuin sen, että nykyisin noi on paljon hotimpia, ku sillo. Muutama Milffi lauteilla. Jumalauta. Paitsi,että ainakin Victoria oli ennen paljon paremman näkönen. Joo'o |
hapan 05.12.2007 22:57:24 | |
---|
Paitsi,että ainakin Victoria oli ennen paljon paremman näkönen. Njaa, kyllä tavallaan. Toisella tavalla se taas on paljon hotimpi nyt. Mutta ymmärrän yskäsi ;) |
JCM 05.12.2007 23:37:26 (muokattu 05.12.2007 23:38:30) | |
---|
En tunnusta muutakuin sen, että nykyisin noi on paljon hotimpia, ku sillo. Muutama Milffi lauteilla. Jumalauta. Sehän se on vittu pääasia. Tuolla on kadut täynnä hotteja mimmejä. Harmi vaan, että nuo supertuottajat käy ulkona niin harvoin.. muutenhan meillä olisikin Spice Girlsejä joka kylästä. Ja mun mielestä nuo on niin helvetin vastenmielisiä akkoja ettei mitään rajaa. Njaa, kyllä tavallaan. Toisella tavalla se taas on paljon hotimpi nyt. Mutta ymmärrän yskäsi ;) Niin, totta:) Ne silikonit on puristettu lujasti ulkonevaksi liian tiukan topin avulla:) Hoho. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Fortune 05.12.2007 23:40:17 | |
---|
Paitsi,että ainakin Victoria oli ennen paljon paremman näkönen. No eipä vähän. Liha kun häviää luiden ympäriltä, niin häviä myös naiseus. |
Hammer Of The Gods 06.12.2007 13:09:17 | |
---|
No eipä vähän. Liha kun häviää luiden ympäriltä, niin häviä myös naiseus. Justiinsa niin. Se Victoria näyttää nyt vähän "sukupuolettomalta". Kyllähän sen naiseksi toki tunnistaa, mutta jotenki se on semmonen mitäänsanomaton tikku. |
hapan 06.12.2007 14:15:37 | |
---|
Sehän se on vittu pääasia. Mitä, kuunteleeko joku muka sitä musiikkia? |
Fortune 06.12.2007 16:26:25 | |
---|
Mitä, kuunteleeko joku muka sitä musiikkia? Kyllä se Wannabe on edelleen ihan törkeän kova pop-kappale. |
FastEddie 06.12.2007 16:33:15 | |
---|
Kyllä se Wannabe on edelleen ihan törkeän kova pop-kappale. Onko kukaan muuten kiinnittänyt huomiota ko. biisin videoon; se on yksi otto, ilman ainoatakaan leikkausta. Respect! I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
LamaAjanElvis 06.12.2007 16:36:43 | |
---|
Geri oli mun lemppari. Mun myös. Ei ole onneksi nykyäänkään ihan täysi luuviulu, vaikka vähän onkin treenaillut. Melkoinen täti. Sormet lähtee soundista.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks |
Stain 06.12.2007 22:21:01 | |
---|
Vaikka ryhmä olikin täysi tuote, niin kyllähän noissa ysärillä tehdyissä biiseissä on oikeastikin hyviä pop-sävellyksiä. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
Lennu 07.12.2007 07:24:56 | |
---|
Vaikka ryhmä olikin täysi tuote, niin kyllähän noissa ysärillä tehdyissä biiseissä on oikeastikin hyviä pop-sävellyksiä. Ei pidä yleistää. Ysärillä tehtiin ehkä muutama "ihan ok" poppisralli, mutta muutenhan se oli musiikillisesti melko kuollut vuosikymmen ja jää toivottavasti tämän ensimmäisen nostalgiapaluun jälkeen unholaan. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
lindo 07.12.2007 10:58:18 | |
---|
Onko kukaan muuten kiinnittänyt huomiota ko. biisin videoon; se on yksi otto, ilman ainoatakaan leikkausta. Respect! Joo mutta mieti montako sataa ottoa siihen tarvittiin, tai kuinka kauan tuota treenattiin. Hauskempaa on musta panna merkille miten Gerillä ei ollut vielä oikein hallussa tuo korkeilla koroilla heiluminen :D Eukko vetää kuin puujaloilla. Rok rok |
lindo 07.12.2007 10:58:55 (muokattu 07.12.2007 10:59:26) | |
---|
No eipä vähän. Liha kun häviää luiden ympäriltä, niin häviä myös naiseus. Siinä tuli totuus! Plussa pamahti! Rok rok |
Vaikka ryhmä olikin täysi tuote, niin kyllähän noissa ysärillä tehdyissä biiseissä on oikeastikin hyviä pop-sävellyksiä. Samaa mieltä! Who do you think you are on kyllä varmaan oma lemppari. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|