Onkos tuollaisesta pelistä jollakulla kokemusta? Ei ainakaan hirveästi näy olevan liikenteessä käytettynä. Olen harkinnut vaihtavani Blues Juniorin johonkin stydimpään comboon (sitten kun on rahaa, tietty). Blues Junior tuntuu menevän vähän tukkoon ja epäselväksi treeniolosuhteissa. Toi Twin Custom vaikuttaisi mun tarpeisiini sopivalta Fenkulta - 15" elementistä pitäisi kait tulla enemmän alapäätä, ja yläpää ei kuulemma ole niin räikeä kuin monissa 2x12" elementtisissä. Erilliselle särökanavalle mulla ei ole käyttöä. Musatyylistä sen verran, että poprokkia väännetään ja komppikitaristin hommia hoitelen. Tällä hetkellä veivaan Squier Telellä. Kunhan Warmothilta Tele-aihio joskus tulee, niin lykkään keppiin SD:n Stacked-humpparit. Varmaan toimisi myös humppareiden kanssa toi Twin Custom? E: Jaahas, mitähän tolle otsikolle tapahtu?? Eli siis Fender '65 Twin Custom on kyseessä. |
Fender Bassman Reissue varmaan kandeis myös tarkastaa, kun sitä joka paikassa tunnutaan ylistävän? Muista kuin Fendereistä mietiskelin sellaista vaihtoehtoa, että olisi Englin Screamer- tai Thunder-combo + 12" lisäkaappi. Joku täällä kirjoitti, että Thunder on enemmän hevivaffari kuin yleiskäyttöisempi Screamer - liekö tarkoittanut säröjä? Tosiaan puhdasta kanavaa vain tarvitsisin. E: Selvä, ehkä ei Englin comboa sittenkään. |