Aihe: Ilmainen sekvensseri kännykkään.
1
Niq
27.05.2006 22:25:07

En tiedä onko tästä jo puhuttu, mutta löysin netin perukoilta ilmaisen, moniraitaisen sekvensserin puhelimille, jotka tukevat javaa. Lataaminenkin on helppoa, puhelimeen osoite wap.getjar.com, sieltä valitsee linkin "Quick Download", seuraavalle sivulle syöttää koodin 5305 ja seuraavalta sivulta löytyykin linkki tuohon tiedostoon.

http://www.getjar.com/products/4258/Vibe

Aivan älyttömän kätevä ja hauska vempele, koska ainakin omassa puhelimessani (Sony-Ericsson K600i) sai ison määrän midi-instrumentteja käyttöön. Biisi-ideoiden tallennukseen hyvä, kunhan oppii käyttämään. :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Rml
27.05.2006 22:46:46

Perhana! Tiedosto liian suuri... Olen liian köyhä ylläpitämään puhelintani, noh, tulipa käytettyä ensimmäistä kertaa wappia. Laskua odotellessa...
jorma_r
30.05.2006 21:48:24
Pitääpä kokeilla. Tähän mennessä olen kokeillut muutamaa tuollaista, mm. Syntraxia eikä mikään ole oikein toiminut... Julkinen liikenne hyöty- tai pikemminkin huvikäyttöön!
Niq
31.05.2006 18:08:43 (muokattu 31.05.2006 18:10:01)

Laitanpa nyt omia käyttökokemuksia tähän, kun olen muutaman päivän käpistellyt. Käytön oppi aika nopeasti, käyttöliittymä on hyvin mietitty ja musiikkia on todellakin mukava väsäillä tuolla. Soundipuoli ainakin minun puhelimessani on ihan kohtuullinen.

Eihän tuo tietenkään tietokonetta korvaa, mutta melodia ym. biisi-ideat on helppo saada talteen heti, kun ne päähän pälkähtää. Mun luurin mukana tuli handsfree-kuulokeyhdistelmä ja äänet saa sen kautta, jolloin ei häiritse muita paikallaolijoitakaan. :)

Ensimmäinen oikeasti kätevä ja hyödyllinen java-sovellus, joka toimii, näistä mitä olen kännykkään löytänyt tähän mennessä. Kannattaa kokeilla, ei kuitenkaan maksa kuin vaivan ja tiedostonsiirtomaksun (senttejä).
"I have a cunning plan" -Baldrick
Sebastian
06.12.2007 11:29:39
Löysinpäs haulla tälläisen keskustelun ja asensin sitten innokkaana ohjelman n73:seen. Emosivu on kuitenkin alhaalla enkä löydä ohjelman käyttöohjeita mistään. Onkohan kellään niitä tallessa. En saa laitettua ohjelmaan nuotin nuottia :(
samulirask
07.12.2007 14:01:54

Olen käyttänyt Vibeä jonki verran ideoiden ylöslaittamiseen. Ihan hauska ja helppokäyttöinen sovellus tuollaisen pikkuväsäilyyn.

Huomasin tuossa myös, että ohjelma oli vain demoversio. Olihan se minulla jonkun vuoden jo ollutkin, kun se rupesi ilmoittamaan, että käyttöaika on lopussa ja pyysi kirjautumista. No sehän ei tietenkään onnistu, kun koko Vibeä ei taida oikeastaan enää olla edes olemassa muualla kuin getjarin sivuilla, eli sitä ei tueta. Ongelma ei ole kuitenkaan paha, kun sovellusta voi kuitenkin käyttää täysin kun kirjautumisruudun vain jättää tyhjäksi ja valitsee (olikohan se) cancel.
www.elisanet.fi/samuli.rask
Sebastian
08.12.2007 17:23:05
Latasin Viben tietokoneelle ja asensin sen Nokian E70-kännykkään. Ohjelma näyttäisi toimivan ihan ok. Vibejive.netin sivu vain ei toimi, joten en pääse exporttaamaan ja importtaamaan midejä, ei hyvä. Kyse on demoversiosta, joten mitenkähän kauan ohjelmisto toimii

JL

miten siihen laitetaan niitä nuotteja? Tuntuu että olisin kokeillut kaikki mahdolliset. Ehkei sit vaan toimi oikein.
tjw
08.12.2007 18:12:26
miten siihen laitetaan niitä nuotteja? Tuntuu että olisin kokeillut kaikki mahdolliset. Ehkei sit vaan toimi oikein.

Valikosta -> New Riff sit valitaan tahtien määrä ja riffin nimi sit jotain kautta pitäis päästä painamaan Submit ja sitten riffiä pääsee työstämään. Toivottavasti tuli selitettyä ymmärrettävästi.
Sebastian
09.12.2007 00:06:31
No niin, nyt tajusin, kiitokset tuhannesti ja plussaa päälle. Kuvittelin että se on heti lähettämässä sitä nettiin jakoon siitä submit napista enkä sen takia uskaltanut sitä kokeilla :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)