Aihe: Hiusten peseminen mäntysuovalla?
1 2
gorgonoidi
02.12.2007 20:36:46

Kokeilin uudestaan nyt pesin aika paljon rajummin. Tukkani oli siihen asti tahmean ja karkean ja takkuisen tuntuinen kunnes kuivasin sen. Sen jälkeen on ollut kuin kuivaa heinää.

Eli ei toimi sinulle :) Mulle ei ole koskaan käynyt ihan niin että "kuivaksi heinäksi" olisivat menneet.
Milkop
03.12.2007 00:20:52

Joskus harkitsin tuota mäntysuopaa, mutta hyvin tämä tuntuu takkuuntuvan ihan tavallisella Elvitalillakin, tosin kunhan tuo purkki loppuu, palaan taas wanhaan kunnon Erittäin Huonoon Suomalaiseen Shampooseen :)
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
darkus
03.12.2007 18:37:48
Oliskohan tollasesta tervashampoosta mihinkään sitte? =)
Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan?
Lasitten
06.12.2007 03:27:09

Ei tervashampoo kyllä hiuksia kuivata :) Enemmänkin se on parasta sitten kun, jos tarkoituksena on rastoja laittaa, rastat ovat jo hieman tiivistyneet. Minulla tuo tervashampoo kylläkin söi ainakin hilseen pois. Hyvää ainetta.
http://www.lineq.net/index.php Linux-foorumi.
Horatius-87
06.12.2007 14:48:12
legendan mukaan vaarini ei muulla pessytkään hiuksia kuin mäntysuovalla, mutta mene ja tiedä
"Terve!" - Eräs kaveri kun tavattiin.
Nuvola
06.12.2007 18:10:25
legendan mukaan vaarini ei muulla pessytkään hiuksia kuin mäntysuovalla, mutta mene ja tiedä

en itekkään pese muulla ku mäntysuovalla, ei mitään kovin ihmeellistä
Horatius-87
07.12.2007 00:29:42
en itekkään pese muulla ku mäntysuovalla, ei mitään kovin ihmeellistä

Tähän ei voi sanoa muuta kuin että omg. Itse pesin viime vkonloppuna jollain halvoilla garnier -sotkuilla, ja jo se teki tiukkaa. Kutisi ikävästi vielä tiistainakin. Mutta pointsit sulle! Joko sinulla on hyvin, hyvin mielenkiintoiset hiukset, tai minulla yli herkät. (taitaa olla tuo jälkimmäinen?) päänahkaa meinaan siis. tai no kyllä hiuksiakin.

mä meen nukkuu!
"Terve!" - Eräs kaveri kun tavattiin.
doppelganger
15.01.2008 10:07:57
Itse pesen pelkästään tuolla mäntysuovalla hiukset, ei oo päänahkaa kuivattanu ollenkaan. Iso plussa siitä ettei ole minkäänlaista hilseongelmaa ilmennyt sen jälkeen kun aloin pestä tukkaa mäntysuovalla tosin nyt kyllä locksien pesu vaatii mäntysuovalla pesun :)
Lume
29.01.2008 23:32:36
- Mites siun hiukset noin kiiltää?
- Sivelin munalla.
- Kuis sie olet niin notkee?
JPQ
30.01.2008 02:29:09

Toisekseen mulla katos hilse kun jätin vehnä,ruis,kaura ja ohra tuotteet väliin..
Lorko
03.02.2008 09:38:05
Vain idiootit pesevät tukkansa mäntysuovalla.
MauCer
23.02.2008 17:32:02
Takuista en tiedä mutta lidlin mantelinhajuisen shamppoon ja sunsilk värjätyille hiuksille tarkoitetun hoitoaineen fuusion tuloksena oli läsätukka! siis iha semmosta pientä kikkaraa tuli aamulla. Harmi vaan että letti näytti niin pirun rasvaiselta ja kikkara lähti pois harjanvedolla. Eipä olis kikkara mulle sopinutkaan.
Horatius-87
24.02.2008 13:33:41

oikein. tai minä olen vähän huono sanomaan, kun käytin yhteensä 40e shampooseen ja hoitoaineeseen. (puolustukseni on se, että ne olivat iisoja pulloja, 750ml!) mutta että mäntysuopa.. kyylmiäväreitä.
Yksinkertainen ja uusavuton - since -92
Jumina5/6
26.02.2008 03:16:13

Ja vain idiootit pesevät hiuksensa hoitavalla shampoolla, jos tarkoitus on juurikin päinvastainen.
Black Hippies Underground
shovi
27.02.2008 08:25:38
Ja vain idiootit pesevät hiuksensa hoitavalla shampoolla, jos tarkoitus on juurikin päinvastainen.

Ei kannata vapaaehtoisesti pilata tukkaansa. Ihmisellä on vain yksi tukka, haluaisitko vapaaehtoisesti menettää sen?
Marbloro
27.02.2008 08:32:29
Ei kannata vapaaehtoisesti pilata tukkaansa. Ihmisellä on vain yksi tukka, haluaisitko vapaaehtoisesti menettää sen?

Ei oo mitään yksiä tukkia. Sitä pukkaa koko ajan päästä lissee. Se on uusiutuva. Voit vetää vaikka kaljuks ja kasvaa takas. Mutta ei se sama tukka oo.
Horatius-87
27.02.2008 19:17:22
toki toki, mutta minkä takia se pitää ehdoin tahdoin pilata? Kyllä terveestäkin hiuksesta saa sotkuista ja helvetin katu-uskottavaa. Kuka nyt ei mieluiten halua paksua, tervettä kuontaloa, kuin ohutta kuivaa heinää? Mutta omatpa on hapsenne.
"Raha on luotu kiertämään." -Aku Ankka
pehko
27.02.2008 19:59:03
Mäntysuovalla pestessä pitää muistaa, että päänahkaa ei, kuivattaa nimittäin melkoisesti.

ite pesen aina päänahanki tolla....tai siis, välillä pesen linnashampoolla....mutta niin, ei tuo mäntis mun päänahkaa sen enempää kuivata ku muutkaa pesuaineet.
"From this far away, it kind of looks like rain."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)