ranttis 04.12.2007 18:48:09 | |
---|
Elikkäs tiedän että tää on aika turha aihe mut kiinnostas tietää et kellä muulla tämmönen "guitar of the week" lespa löytyy ja mitä mieltä ootte siitä ollu. Ite ainakin oon sitä mieltä et saundi on.. kaunis ja vaikka onkin noi EMG:t ni silti bluussit lähtee ihan kohtuuliseti (tietysti mielipideasia). Yhden huonon puolen oon tässä muutaman kuukauden aikana huomannu, ja se on se, että maali kuluu erittäin helposti ja naarmut näkyvät selvästi. minua tämä ei pahemmin haittaa koska tykkään et kitara on oman näkönen. Onko jollain muulla ollu ongelmia tai jotain ja nko jollain edes tämmöstä, kun en oo huomannu. niinpä... |
Dunga 04.12.2007 18:53:57 | |
---|
Porin Sound Cityssä tuollainen roikkui seinällä melko pitkään. Itse en pitänyt tuosta, jotenkin muovisen oloinen ja liian ESP tyylinen vehjes. |
ranttis 06.12.2007 23:04:51 | |
---|
eikö kellään oo tämmöstä? kyllähän niitä n.10 tuotiin suomeenki. vai eikö ne oo osunu m.netin käyttäjille? niinpä... |
Iron Horse 06.12.2007 23:10:40 | |
---|
Joo, Voidin kanssa olen hieman samaa mieltä ESP-mäisyydestä, tulee heti mieleen Kirk Hammetin LP-mallinen signature. Ei olisi minun valinta, mutta ihan kelpo soitin varmaankin. One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie. |
eikö kellään oo tämmöstä? kyllähän niitä n.10 tuotiin suomeenki. vai eikö ne oo osunu m.netin käyttäjille? Näistä ei kaikkia ole varmaan myyty, ja niistä seitsemästä myydystä tuskin kovin moni tuon sun kepin lisäksi on sattunut ainakaan aktiivisille M.net-jäsenille. One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie. |
Lego 07.12.2007 08:35:19 | |
---|
eikö kellään oo tämmöstä? kyllähän niitä n.10 tuotiin suomeenki. vai eikö ne oo osunu m.netin käyttäjille? Köh, nurmon top soundikin sai noita myyntiin 15.. |
ranttis 19.12.2007 16:52:18 | |
---|
Virhe! Turha tai liian lyhyt kirjoitus! nostoa... niinpä... |