Lennu 30.11.2007 14:22:23 | |
---|
Jätetäänkö kiitos tää tekijänoikeus-spekulointi pois (ellei jollain tosiaan ole esittää jotain faktaa). Tällä teosto-asialla kun ei ole mitään tekemistä tämän jutun kanssa. Mä oon taas kuullut, että kanava lopettaa siksi, koska tekijänoikeustulot kasvoi niin massiivisiksi. TO-järjestöt on niin ahneita. Tai oikeastaan luin yhestä luotettavasta lähteestä. En nyt viitsi kuitenkaan tässä mainita sitä. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
JoKo 30.11.2007 14:45:40 | |
---|
TO-järjestöt on niin ahneita. Viihdeteollisuudesta puhumattakaan. :) |
jra 05.12.2007 19:11:59 (muokattu 05.12.2007 19:14:41) | |
---|
Extra Largen 'Noin seitsemän uutisissa' äsken kevyttä firman sisäistä kritiikkiä: "Ykkösen katsojalukuja pyritään nostamaan vuoden vaihteessa lakkauttamalla muutama kanava ja täyttämällä kakkonen Tartu mikkiin ja Jopet shown kaltaisella paskalla." Osuvasti sanottu. Mainittiin ko. ohjelmassa muuten täälläkin arvostusta nauttiva Tähti-Tero The Danger ja käärmebändin kotisivut. |
HaloOfFlies 05.12.2007 19:38:33 | |
---|
Extra Largen 'Noin seitsemän uutisissa' äsken kevyttä firman sisäistä kritiikkiä: "Ykkösen katsojalukuja pyritään nostamaan vuoden vaihteessa lakkauttamalla muutama kanava ja täyttämällä kakkonen Tartu mikkiin ja Jopet shown kaltaisella paskalla." Osuvasti sanottu. Mainittiin ko. ohjelmassa muuten täälläkin arvostusta nauttiva Tähti-Tero The Danger ja käärmebändin kotisivut. Sitä kritiikkiä tuli noissa uutisissa aiemminkin. "YLE áikoo valmistautua säästämään kuluissa siten, että lopetetaan vittu kaikki" Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Joees 05.12.2007 21:17:48 | |
---|
Extrahan lopetetaan siksi, että Jukneeri tarvii rahaa häihinsä. Siksi se ei oo aiemmin puhunut häistäkään julkisesti ennen kuin vasta nyt. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Axis86 06.12.2007 14:54:19 | |
---|
Nerokasta, että kanava, joka on toiminut pari kuukautta laitetaan pakettiin säästösyistä. Pistää vähän miettimään, että miten tuolla YLE:ssä oikein tehdään päätöksiä. Ei niitä ilmeisesti harkita sitten kovinkaan tarkoin. Nämäkin digihässäkän siirtymävaikeudet olivat varmasti odotettavissa. Itse olen sitä mieltä, että Jungner tulisi potkia pois YLE:ltä. Miksi vitussa muuten YLE:n johtajan palli on aina varattu jollekin hurrien kultapossukerhon jäsenelle? "Because the plot thickens every day
And the pieces of my puzzle keep crumblin' away
But I know, there's a picture beneath" |
Joees 06.12.2007 15:47:56 | |
---|
Miksi vitussa muuten YLE:n johtajan palli on aina varattu jollekin hurrien kultapossukerhon jäsenelle? Jos ei olis niin sitte itkettäis kun ei vähemmistöt saa osaansa mistään. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jos ei olis niin sitte itkettäis kun ei vähemmistöt saa osaansa mistään. Niin, ja olisko se hyvä jos siellä olis joku punakka ponu mieess suomiverkkareissaan piereskelemässä. YLE:nhän kuuluu vaalia kulttuuria suomalaisille, mutta ei nyt härregud minkään suomijuntin johdolla. Sieltähän tulis pelkkiä makkaranpaisto-ohjelmia. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Joees 06.12.2007 22:39:19 | |
---|
Niin, ja olisko se hyvä jos siellä olis joku punakka ponu mieess suomiverkkareissaan piereskelemässä. YLE:nhän kuuluu vaalia kulttuuria suomalaisille, mutta ei nyt härregud minkään suomijuntin johdolla. Sieltähän tulis pelkkiä makkaranpaisto-ohjelmia. Eihän semmottiista vois ees kutsuu pippaloihin linnaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Leikari 07.12.2007 10:12:27 | |
---|
Extran lopettaminen ei voi oikeasti olla tärkeä asia kenellekään - samaa puberteetista ammentavaa lässytystä tulee YleX + kaupallisilta radiokanavilta aivan tarpeeksi eli liikaa muutenkin - ei sitä kuvan kanssa tarvitse lähettää. Musatarjontakin on samojen rokkikonserttien uusimista uusimisen perään + musavideotarjontakaan ei ihmeitä esittele varsinkin kun se tarjotaan sen lässytyksen seassa. Vapautuneen kapasiteetin laitto ykkösteeveen lähetykseen on silti typerää - olisivat parantaneet bittivirtaa muilla kanavilla niin säästyisi vähemmillä pikselöinneillä. |
ville viaton 07.12.2007 10:41:14 | |
---|
Miksi vitussa muuten YLE:n johtajan palli on aina varattu jollekin hurrien kultapossukerhon jäsenelle? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni Mikael Jungner ei ole suomenruotsalainen, pelkästään nimi on ruotsiin vivahtava? Rock'n'roll is never die. |
Manuel Pyrhullo 07.12.2007 12:13:28 | |
---|
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni Mikael Jungner ei ole suomenruotsalainen, pelkästään nimi on ruotsiin vivahtava? Tarpeeksi hyvä syy muuten perusteettomalle vihalle. |
DaKiller 07.12.2007 13:27:09 | |
---|
Extran lopettaminen ei voi oikeasti olla tärkeä asia kenellekään - samaa puberteetista ammentavaa lässytystä tulee YleX + kaupallisilta radiokanavilta aivan tarpeeksi eli liikaa muutenkin - ei sitä kuvan kanssa tarvitse lähettää. Musatarjontakin on samojen rokkikonserttien uusimista uusimisen perään + musavideotarjontakaan ei ihmeitä esittele varsinkin kun se tarjotaan sen lässytyksen seassa. Vapautuneen kapasiteetin laitto ykkösteeveen lähetykseen on silti typerää - olisivat parantaneet bittivirtaa muilla kanavilla niin säästyisi vähemmillä pikselöinneillä. Joo, kyllä minäkin paljon mieluummin katson teemalta venäläistä balettia, jossa miehet loikkivat pitkin lavaa tangat perseessä. Siihen vähän oopperaa, niin avot, ilta on täydellinen. |
Joees 07.12.2007 15:08:28 (muokattu 07.12.2007 15:10:41) | |
---|
Extran lopettaminen ei voi oikeasti olla tärkeä asia kenellekään - samaa puberteetista ammentavaa lässytystä tulee YleX + kaupallisilta radiokanavilta aivan tarpeeksi eli liikaa muutenkin - ei sitä kuvan kanssa tarvitse lähettää. Musatarjontakin on samojen rokkikonserttien uusimista uusimisen perään + musavideotarjontakaan ei ihmeitä esittele varsinkin kun se tarjotaan sen lässytyksen seassa. Jep, en oo kovinkaan montaa kertaa esimerkiksi taannoin tullutta Bad Companyn keikkaa nähnyt töllöstä tulevan. Onneksi tuli, kohta ei tuu enää. E: Ja ilmeisen tärkeää sulle oli tulla tänne ihmettelemään miten Extran lopettaminen ei voi oikeasti olla tärkeä asia kenellekään. Mun mielestä on ihan sama vaikka uusintoina tulisikin rokkikonsertteja. Ei niitä liikaa töllöstä tuu kuitenkaan. Pääasia että tulee jotain. Tätä menoa niitä ei tuu kohta ollenkaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
HaloOfFlies 08.12.2007 13:14:32 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dunga 08.12.2007 13:17:36 | |
---|
|
DaKiller 08.12.2007 13:27:38 | |
---|
YLE uskoo että tekniikkaongelmien korjaus tuo kaikki TV-luvasta luopuneet takaisin. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712086956945_uu.shtml Hmm, ollaanko siellä oikeasti noin typeriä vai onko tämä pelkkää mediapeliä? Heh, mites tämä sitten --> Jungner kertoo, että tänä vuonna noin sata yleläistä on ilmoittanut ottavansa vapaaehtoisen irtisanoutumispaketin. Vapaaehtoinen irtisanoutumispaketti? Kuulostaa mielenkiintoiselta. |
juuso a 08.12.2007 13:32:34 | |
---|
YLE uskoo että tekniikkaongelmien korjaus tuo kaikki TV-luvasta luopuneet takaisin. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712086956945_uu.shtml Tokkopa ne luvan irtisanoneet tuon takia tulee takaisin. Kukaan ei vissiin tullut ajatelleeksi, että ne ihmiset saattaa olla sellaisia joilla ei ole boxia ollenkaan. The only way is up! |
Johnny Buzz 08.12.2007 14:06:09 | |
---|
Tokkopa ne luvan irtisanoneet tuon takia tulee takaisin. Kukaan ei vissiin tullut ajatelleeksi, että ne ihmiset saattaa olla sellaisia joilla ei ole boxia ollenkaan. Suurin osahan noista luvan irtisanoneista ovat sellaisia, joilla tv löytyy, mutta tässä oli hyvä sauma päästä eroon tv-luvan maksukierteestä. |
HaloOfFlies 08.12.2007 17:51:22 | |
---|
Hmm, ollaanko siellä oikeasti noin typeriä vai onko tämä pelkkää mediapeliä? Tämä sama ajatus oli minullakin: voiko YLE oikeasti olla noin tyhmä että ajattelee pelkän tekniikan korjaamisen tuovan kaikki tv-luvan irtisanoneet takaisin? Itse uskon. että niissä luvan irtisanomisissa oli paljon muutakin taustalla kuin vain pelkkä huono tekniikka (kuten esim. paska sisällöntarjonta TV-kanavilla). Ja tuo vapaaehtoinen irtisanoutumispaketti on varmaankin käsittämättömintä mitä olen koskaan kuullut missään. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |