Aihe: Left hand ride
1
Magetsu
27.01.2004 22:51:58
Eli, kuinkas moni täällä pitää ridea vasemmalla puolella?
Carterin innoittamana olen itsekkin alkanut pikkuhiljaa totuttautumaan ajatukseen ja onhan se erinomaista treeniä vasemmalle kädelle, sekä haitsu-/ride-variaatiot kasvavat entisestään.
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Symbolic
28.01.2004 09:03:50

Itselläni on ollut nyt vuoden verran vasemmalla puolella ride. Ihan käteviä kikkailuja sillä pystyy kyllä vetämään ja tulee hyvää reeniä vasemmalle kädelle.
htttp://www.divspo.tk
Blitz
28.01.2004 12:24:31
HIMin Kaasullahan on tuo ride haitsun kanssa samalla puolella. Sillähän nyt on muutenkin vähän outoja setuppeja.
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
kkeppana
28.01.2004 12:25:00
Tarkotus olis laittaa vasurille joku ride, kun olis massia. Nyt pidän välillä chinaa siinä haikan vasurilla puolella, on kyllä hyvää treeniä vasurille.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
juoni
28.01.2004 13:38:46
Itsellä on peltien puolesta kaksipuolinen setti, eli sekä haikka että ride löytyy molemmilta puolilta. Ainankin mulle kaikista toimivin ratkaisu.
Lahjattomat Treenaa
ltg
29.01.2004 15:33:35
Jonkun medium thin riden hankin tulevaisuudessa haikan viereen, mutta pääride tulee pysymään oikealla. Vasenta kättä pitäisi reenata kyllä todella paljon enemmän.
Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita.
Viceroy
29.01.2004 17:46:55

Itsellä on peltien puolesta kaksipuolinen setti, eli sekä haikka että ride löytyy molemmilta puolilta. Ainankin mulle kaikista toimivin ratkaisu.

Taitaa olla roudarinkin mielestä toimivin ratkaisu ;)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Paas
30.01.2004 13:58:11

Mulla ei ole ridejä molemmin puolin mutta haitsut on.
Takatukat kunniaan!
Jaska
30.01.2004 20:20:04
HIMin Kaasullahan on tuo ride haitsun kanssa samalla puolella. Sillähän nyt on muutenkin vähän outoja setuppeja.

Mutta se onkin vasenkätinen. Mutta vähän niinku Carterikin että soittaa vähän joka raajallaan.
jee
Youni
31.01.2004 21:26:51
Harjoitatteko te oikeakätiset vasenta kättä paljonkin? Minä olen koko ikäni soittanut rideä ja haikkaa oikealla, niin ei ole paljoa tarvinnut treenata.

Tässä on myös yksi ihan ookoo treeni: snareen lyöntejä käsijärjestyksellä vvov vovv ovvo vvoo vasenkätisille vastaavasti oovo ovoo voov oovv
bluesman86
31.01.2004 22:37:06
ootteko kokeillu zildjianin k tai k custom lefs side ridee
Rock Rock
tom tom
01.02.2004 15:20:12
mulla on aivan sairaan hyvä tilanne tällä hetkellä (olen vasuri) kun treenikämpillä on omasta takaa rummut ja pellit ni mä oon tehny sillasen hämärän systeemin, elikkä mulla on haikan vieressä raidi+ mulla on siinä setillä oikealla puolella raidi jonka oikealla puolella on virveli. eli voin soittaa kummalla kädellä tahansa kummalta puolelta tahansa. sit kun oma setti on treenikämpillä ja kunnossa ajattelin tehdä siellä saman jutun.
tom tom
01.02.2004 15:21:44
shoot me now. jokuhan oli just kirjottanu samasta jutusta.
v bear
04.02.2004 13:29:40
oon jonkin verran tota harrastanu ja siin on kylllä itua!! joskus ku hommaan toisen riden niin ostan sabianin20 aax studio riden joka on erittäin mukavan soundinen eli ajan takaa et olis erillainen se toinen ride mulla on tällä hetkelllä sabianin20 hh rock ride joka on tosi vahva ja sen rinnalla toi ohut studio toimisi hyvin!! se tuo monipuolisuutta ja mahdollisuukksia eri musiikkityyleihin!! aamen
karismaattinen rytmiguru
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)