JPQ 05.12.2007 21:43:13 | |
---|
Eli mistä löytyis microstar k7t266pro2 emolle midi ajuri siis sille joystick portille? |
Johann Onn 05.12.2007 22:06:33 (muokattu 05.12.2007 22:20:25) | |
---|
Tämmöinen emo vai ? http://global.msi.com.tw/index.php? … sc&prod_no=288&maincat_no=1 Voi olla, että ajuri on se "VIA-4in-1". Tai se emon äänipiirin. (Löytyvät "Drivers" kohdan alta.) Jos äänikorttina toimii äänipiiri -> tarkista BIOSsista, että siellä on joystick-/midi-portti, yleensäkin päällä. Edit: Ainakin PDF manuaalissa "disabled" näyttäis olevan oletusarvo. Siis "pois päältä". Manuaalissa: "Chapter 3 - Intergrated pherials -> OnBoard Midi Port". |
JPQ 06.12.2007 01:53:45 (muokattu 06.12.2007 01:56:17) | |
---|
Tämmöinen emo vai ? http://global.msi.com.tw/index.php? … sc&prod_no=288&maincat_no=1 Voi olla, että ajuri on se "VIA-4in-1". Tai se emon äänipiirin. (Löytyvät "Drivers" kohdan alta.) Jos äänikorttina toimii äänipiiri -> tarkista BIOSsista, että siellä on joystick-/midi-portti, yleensäkin päällä. Edit: Ainakin PDF manuaalissa "disabled" näyttäis olevan oletusarvo. Siis "pois päältä". Manuaalissa: "Chapter 3 - Intergrated pherials -> OnBoard Midi Port". Täytyy katsella vaikka tosiaan emo ei näytä olevan linkitetty en näet typottanut jos tiedon kertonut sanoi oikein. Voisiko muuten tollanen näkyä mpu401 tyyliin ? jonka tiedän olevan vanha isaankos oleva midi interface tms jonka teki rolanf tms. jos reaperista löytyy jo tollanen valinta en itse asentanut ajureita enkä käyttistä sovelluksista tosin pääosan. |
HK 06.12.2007 05:11:57 | |
---|
Täytyy katsella vaikka tosiaan emo ei näytä olevan linkitetty en näet typottanut jos tiedon kertonut sanoi oikein. Voisiko muuten tollanen näkyä mpu401 tyyliin ? jonka tiedän olevan vanha isaankos oleva midi interface tms jonka teki rolanf tms. jos reaperista löytyy jo tollanen valinta en itse asentanut ajureita enkä käyttistä sovelluksista tosin pääosan. Hommaa kuule JPQ esimerkiksi m-audion halvin mahdollinen usb - midivärkki, boonuksena on tuki sitten myös linuxissa. Peltikorva puupäässä. |
JPQ 06.12.2007 15:02:46 | |
---|
Hommaa kuule JPQ esimerkiksi m-audion halvin mahdollinen usb - midivärkki, boonuksena on tuki sitten myös linuxissa. Heti kun rahaa on hommaan paremmat hilut koneeseen muutenkin tää on vain tilapäis järjestely. |
Heti kun rahaa on hommaan paremmat hilut koneeseen muutenkin tää on vain tilapäis järjestely. Syntyykös sitä musaa noilla tilapäisvehkeillä ;-) ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
JPQ 06.12.2007 17:49:57 | |
---|
Syntyykös sitä musaa noilla tilapäisvehkeillä ;-) Eipä tulla häiritsemään mutta eiköhän jotain aika synteettistä... ja nyt hakemaan crystalin ohjeita että saa patchit talteen itse crystalilla. |
JPQ 06.12.2007 18:51:35 (muokattu 06.12.2007 18:55:36) | |
---|
Muutama ihan kivan oloinen syna ei sisällä itsessään patchin talletusta ainoa mikä kismittää ei taida reaperin käyttämää formaattia aukaista Cubase Se3. Tai no näin olen käsittänyt oikoa saa. |
JPQ 06.12.2007 21:09:10 | |
---|
ja m-audio midi palaan sanon tilaan tässä pian oikean äänikortin tulotarkastuksen vuoksi ja oikea kortti on emu 0404 jos satun saamaan. |